×

آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)

اگه میخواهید به عنوان دستیار کنار دکتر دندانپزشک کار کنید، قبل از همه چیز بید در دوره های دستیاری دندانپزشکی شرکت کنید. (آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه)آموزش حضوری و مجازی منشی امور پزشکی به همراه صدور گواهینامه معتبر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا.

دوره دستیار دندانپزشکی  به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره دستیار دندانپزشکی در آموزشگاه آپادانا با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نحوه کار با تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت – جراحی-ارتودنسی و… به صورت عملی آموزش داده می شود. (فیلم آموزش دستیار دندانپزشکی)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی اقدام نمایید. (آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

دوره پایپینگ در تبریز

دستیار دندانپزشک به عنوان عضو حیاتی و مهم تیم دندانپزشکی هم به پزشک و هم به بیمار خدمت و کمک می‌کند. محدوده وظایف دستیار بسته به محل کار تعریف شده و طیف وسیعی را شامل می‌شود. تقریبا همه دستیاران دندانپزشک در مطب یا کلینیک دندانپزشکی و زیر نظر دندانپزشک فعالیت می‌کنند. (دوره دستیار کنار دندانپزشک)

وظایف دستیار دندانپزشک

آماده سازی اتقاق درمان برای بیمار با پیروی از پروتکل های  مجاز

بیمار را برای درمان دندانپزشکی از لحاظ روحی و جسمی آماده می کنند.

آماده کردن پرونده بیمار

آماده کردن یونیت دندانپزشکی

ارائه آموزش های لازم به بیمار

منظم کردن وسایل مورد نیاز پزشک

و …

آیا من می‌توانم دستیار دندانپزشک شوم؟

دستیار دندانپزشک به مهارت‌‌های فردی و صبوری و دقت زیادی نیاز دارد. در صورتی که فکر می‌کنید این کار مناسب شماست باید بدانید که پیش شرط ورود به این حیطه، داشتن حداقل مدرک دیپلم است. آشنایی اولیه با زیست‌شناسی، شیمی و آناتومی بدن به شما کمک می‌کند درک درست‌تری از دستیاری داشته باشید. همانطور که گفته شد داشتن مهارت‌هایی مثل همدلی، کار تیمی و مدیریت برای دستیار شدن حیاتی است، چون باعث اعتماد و اطمینان بیشتر دندانپزشک و بیمار به شما شده و کارایی و عملکردتان را بهبود می‌بخشد. (دستیار دندانپزشک در ارومیه).

اهداف کلی دوره:

  • آموزش دستیاری دندانپزشک حرفه ای
  • ارتقای کیفی سطح درمان
  • اشتغال زایی

طول دوره دستیار دندانپزشکی

طول دوره دستیار دندانپزشکی یک و نیم ماه و تایم آموزشی آن   ۳۰   ساعت می باشد.

حقوق یک دستیار دندانپزشکی چقدر است ؟

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد

محتویات پک آموزشی دستیار دندانپزشکی

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی دستیار دندانپزشکی که به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

پک  آموزش مجازی دستیار دندانپزشکی دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.

اگر ساکن و یکنواخت بودن را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.

واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش دستیار دندانپزشکی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش دستیار دندانپزشکی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.

آیا واقعاً نیازی به آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های دستیار دندانپزشکی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول دستیار دندانپزشکی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی ارومیه)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک

  • مخاطبین دوره: بانوان و آقایان
  • طول دوره: 27 ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول:

آیا مشاهده فیلم آموزش دستیار دندانپزشکی برای ورود به بازار کار مناسب است ؟

کافیست روزی دو ساعت برای مشاهده مباحث آموزش دستیار دندانپزشکی برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از یک ماه به تمامی تکنیک‌های مفید دستیار دندانپزشکی در بازار کار تسلط پیدا کنید . استفاده از فیلمهای آموزشی آپادانا نیاز دو مزیت بارز دارد : اول قابل تکرار بودن آن و دوم آموزش دستیار دندانپزشکی به همراه انتقال تجربه .

سریعترین راه برای آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی چیست ؟

در حال حاضر فیلم آموزش دستیار دندانپزشکی سریعترین راه برای انتقال مطالب است . پس از مشاهده این سرفصلها که با توجه به محیط واقعی تدریس شده به هیچ کتاب ، جزوه یا حضور در دوره دیگری نیاز نخواهید داشت . ارتقای شما را تضمین می کنیم .

چرا آموزش دستیار دندانپزشکی آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟

محصولات ما به سه دلیل با سایر آموزشها متفاوت است .

اول : ارائه مطالب کاربردی.

دوم : پرهیز از ارائه مطالب تکراری و غیر مفید . سوم : استفاده از تجربیات دستیاردندانپزشکان . پس از یادگیری این سرفصلهای آموزشی همیشه یک گام جلوتر از همکاران خود خواهید بود .

برای آموزش دستیاری دندانپزشک در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)