×

آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز، دندانپزشکی به عنوان یکی از رشته‌های پزشکی حائز اهمیت بالایی است و نیازمند تیم کاری مجهز به متخصصان و دستیاران ماهر است. امروزه، دستیاران کنار دندانپزشکان نقش مهمی در تسریع فرآیند درمان و پشتیبانی از بیماران دارند. برای تأمین نیازهای صنعت دندانپزشکی در شهر تبریز، آموزشگاه آپادانا با هدف آموزش و توسعه حرفه‌ای دستیاران کنار دندانپزشکان تأسیس شده است. این مقاله با هدف معرفی آموزشگاه آپادانا و بررسی برخی جوانب مهم آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز، تهیه شده است.

تکنسین دندانپزشک به عنوان کمک یار دندانپزشک می‌باشد. آموزش حضوری و مجازی دوره دستیاری دندانپزشکی در تبریز و سایر شهر های ایران به همراه صدور گواهینامه معتبر. اگه دلتون میخواد دستیاردکتر دندانپزشک باشید باید در دوره منشی امور پزشکی آموزشگاه آپادانا شرکت کنید و همه مهارت های لازم جهت کار کردن در مطب را بدست آورید. (آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز)

بهترین دوره دستیار دندانپزشکی به صورت مجازی

دستیاران کنار دندانپزشکان نقشی مؤثر در ارائه خدمات دندانپزشکی دارند. آموزش دستیار کنار دندانپزشک اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث افزایش سطح تخصص و مهارت‌های فرد در این حوزه می‌شود. در آموزش دستیار کنار دندانپزشک، دستیاران با مبانی علمی و عملی دندانپزشکی آشنا می‌شوند و به شیوه‌های صحیح ارائه خدمات دندانپزشکی مجهز می‌شوند. آموزشگاه آپادانا با داشتن کادر اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته، یکی از مجریان برجسته در آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز است.

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره دستیار دندانپزشکی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نحوه کار با تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت – جراحی-ارتودنسی و… به صورت عملی آموزش داده می شود. (آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز)

نحوه ثبت نام در کلاس های آموزش دستیار دندانپزشکی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی اقدام نمایید. (آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

دوره پایپینگ در تبریز

وظایف دستیار دندانپزشک در تبریز

آماده سازی اتقاق درمان برای بیمار با پیروی از پروتکل های  مجاز

بیمار را برای درمان دندانپزشکی از لحاظ روحی و جسمی آماده می کنند.

آماده کردن پرونده بیمار

آماده کردن یونیت دندانپزشکی

ارائه آموزش های لازم به بیمار

منظم کردن وسایل مورد نیاز پزشک

و …

آیا من می‌توانم دستیار دندانپزشک شوم؟

دستیار دندانپزشک به مهارت‌‌های فردی و صبوری و دقت زیادی نیاز دارد. در صورتی که فکر می‌کنید این کار مناسب شماست باید بدانید که پیش شرط ورود به این حیطه، داشتن حداقل مدرک دیپلم است. آشنایی اولیه با زیست‌شناسی، شیمی و آناتومی بدن به شما کمک می‌کند درک درست‌تری از دستیاری داشته باشید. همانطور که گفته شد داشتن مهارت‌هایی مثل همدلی، کار تیمی و مدیریت برای دستیار شدن حیاتی است، چون باعث اعتماد و اطمینان بیشتر دندانپزشک و بیمار به شما شده و کارایی و عملکردتان را بهبود می‌بخشد(آموزش دستیار کنار دندانپزشک در تبریز).

ویژگی های دستیار دندانپزشک

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

(آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

اهداف برگزاری دوره دستیار دندانپزشکی

دوره دستیار دندانپزشک شامل آشنایی با آناتومی دهان و دندان ، بهداشت دهان و دندان و آشنایی با یونیت دندانپزشکی است. این مهارت ها توسط دندانپزشک و در محیط کاملا عملی تدریس می‌شود. افرادی که علاقه مند به کار در دندانپزشکی به عنوان دستیار دندانپزشک هستند می‌توانند با کسب این مهارت ها وارد بازار کار شوند.

همچنین منشی ها و پرستارانی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توانند برای بالا بردن مهارت های خود به صورت عملی در دوره دستیار دندانپزشک شرکت نمایند. دانشجویان پس از کسب مهارت ها و آموزش های تئوری و عملی مدرک و گواهینامه معتبر از مرکز آموزش های ایرکاس دریافت می‌کنند و می‌توانند وارد بازار کار شوند.(آموزش دستیار کنار دندانپزشک)

حقوق یک دستیار دندانپزشکی چقدر است ؟

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد

انواع ابزارهای دندانپزشکی و کاربرد آن‌ها

ابزارهای دندانپزشکی شامل انواع براش، سوپاپ، پایه دندان، اسکلتی، برش‌های دستی و مکانیکی، انواع تراش‌های دندان، انواع کلیپس و پایه‌های فلزی، پروب‌های جراحی، پروفیل و سنسور دیجیتالی و… می‌شوند که هر یک از آن‌ها در دندانپزشکی کاربردهای مختلفی دارندبه عنوان مثال، برای پاک کردن رسوبات دندان از ابزارهای اسکیلر و اسپری پروفایلکس استفاده می‌شود. برای برش و حذف بافت‌های نرم دندان، ابزارهایی مانند فرز، توربین و ابزارهای همراه با نور (LED) مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای اصلاح و ترمیم دندان‌ها از ابزارهایی مانند انواع فیل و ابزارهای شستشوی ریشه‌ی دندان (اِندو) استفاده می‌شود.

آیا واقعاً نیازی به آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های دستیار دندانپزشکی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول دستیار دندانپزشکی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.

برای آموزش دستیاری دندانپزشک در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

به ما امتیاز دهید