×

آموزشی طراحی سایت با جوملا

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزشگاه آپادانا، یکی از نمونه‌های برجسته و معتبر در حوزه آموزش طراحی وب‌سایت با سه شعبه فعال در شهر تبریز است. این مرکز آموزشی به شما فرصتی ارزشمند برای بهره‌گیری از تجربه اساتید با تجربه و متخصص در زمینه طراحی وب‌سایت ارائه می‌دهد.

در طول دوره آموزشی اینجا، شما قادر به یادگیری تمامی اصول و مهارت‌های لازم برای طراحی سایت‌های شخصی و تجاری خواهید بود. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های به‌روز، وب‌سایت‌هایی زیبا و کارآمد ایجاد کنید.

یکی از دوره‌های آموزشی اینجا مرتبط با طراحی وب‌سایت با استفاده از جوملا است. با شرکت در این دوره، شما می‌توانید به طراحی و مدیریت وب‌سایت‌های پیچیده با اطمینان بپردازید.

به آموزشگاه آپادانا مراجعه کنید و با کمک اساتید ما، دانش و تجربه لازم برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه‌ای را دریافت کنید. این فرصت بی‌نظیر به شما این امکان را می‌دهد تا در حوزه طراحی وب، قدمتان را برداشته و توانایی‌های خود را به سطح بالاتری برسانید.

آموزشی طراحی سایت با جوملا به صورت مجازی

اگر تمایل به شرکت در دوره طراحی وبسایت با استفاده از جوملا به صورت آنلاین دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. این دوره‌ها به شما فرصتی عالی برای یادگیری طراحی وبسایت از پایه تا پیشرفته ارائه می‌دهند.

این دوره‌ها با استفاده از تجربیات چندین ساله اساتید ما طراحی شده‌اند و محتوای آموزشی آنها به صورت ویدیوهای آموزشی با کیفیت بالا تدریس می‌شود. شما می‌توانید از طریق این ویدیوها به طور جامع و عملی اصول و تکنیک‌های طراحی وبسایت را فرا بگیرید.

در این دوره‌ها، از مباحث ابتدایی تا مهارت‌های پیشرفته طراحی وبسایت به شما آموزش داده می‌شود. ما از صفر تا صد به شما نحوه طراحی وبسایت را به صورت عملی آموزش می‌دهیم.با ثبت نام در این دوره، می‌توانید توانایی‌های خود را در زمینه طراحی وبسایت تقویت کنید و به یک طراح وب حرفه‌ای تبدیل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با ما تماس بگیرید. این فرصت را از دست ندهید.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی سایت

برای ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی سایت هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی طراحی سایت اقدام نمایید.

دوره پایپینگ در تبریز

آموزش طراحی وب سایت

جهان امروز ، جهان تبادل کردن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. از زمانی که تیم انگلیسی برنزرلی در سرن، وب را ایجاد کرد تا به امروز، وبگاه های اینترنتی، گستره ی فعالیت خود را بسیار بالا برده اند. تا به حدی که امروزه، برای اطلاع از یک فعالیت خدماتی یا یک خبر و حتی نام نویسی های مختلف، باید سراغ وبسایت برویم. بدیهی است که در چنین شرایطی، سیستم وب، بسیار مهم می­شود.

بسیاری از هنرمندان ، کارهای خود را به کمک وبسایت­های مختلف ، به اشتراک می­گذارند، بسیاری از دانشمندان، نتایج کارهای علمی خود را اینگونه در اختیار همه قرار می­دهند و همینطور است که انواع و اقسام وبسایت ها، مانند؛ وبگاه­‌های بازرگانی، وبگاه­های ارتباطی،وبگاه‌­های سرگرمی، وبگاه­‌های نرم افزارسازی و … ایجاد شده‌اند. بدین ترتیب، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون صفحه­ وب در سراسر جهان، در حال فعالیت است که البته، وبسایت های فعال ایرانی، سهم بسیار کمی از این رقم دارند.

آموزشی طراحی سایت با جوملا

آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟

این سوال بسیار مهمی است، اولین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا شروع کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید ، اولین روش طراحی سایت بدون کدنویسی و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی.

در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی حوزه های مختلف شروع به آموزش دیدن کنید ، مثل آموزش وردپرس ، آموزش PHP ، آموزش لاراول ، آموزش HTML ، آموزش CSS ، آموزش ASP.net و… . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

آیا من می‌توانم طراح سایت شوم؟

اگر می خواهید یک متخصص شوید شما نیاز به تجربه دارید. تجربه در طول زمان و کار کسب می شود. توصیه ما به شما این است که اولین تجربه یِ کاریِ خود را ، با گرفتن سایت از مشتری شروع نکنید! این ایده خوبی است که اولین تجربه یِ طراحی سایت خود را، با طراحی برای وب سایت خود شروع کنید. آموزش ساخت سایت در اولین قدم میتوناد منجر به نمونه کار برای شما باشد.

در ادامه شما باید نمونه کار داشته باشید، اما در حال حاضر، شما تمرکز تان را روی طراحی سایت خودتان بگذارید، تا حضوری آنلاین در دنیای وب داشته باشید و هنگامی که مهارت های خود را بهبود بخشیدید، چیزهای جذاب تری خلق کنید و به راحتی مشتری بگیرید.

هنگامی که شما برای خودتان (نه برای شرکت یا کمپانی خاص) کار می کنید ، ممکن است در حین کار، تمرکز خود را از دست بدهید یا بین کارهای ریز و درشت ، سردرگم شوید. توصیه ما به شما این است که یک تاریخ برای راه اندازی سایت خود تعیین کنید و به آن پایبند باشید. یک تقویم کاری بسازید و همه ی کارهای پروژه ی خود را در آن برنامه ریزی کنید.

هدف از یادگیری شما، ایجاد نمونه کار برای شماست. به یاد داشته باشید همیشه سازمان دهی شده عمل کنید. فهرست کار هایتان را همیشه ، پیشِ روی تان قرار دهید. قبل از راه اندازی پروژه، همیشه آن را تست کنید. و اگر در حال کار بر روی یک پروژه حرفه ای هستید، باید خود را برای هر مشکلی آماده کنید.

فرصت‌های شغلی طراحی سایت کجا‌ها هستند؟

یکی از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن کار ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال حاضر امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید تا چند سال قبل بیشتر شبیه یک رویا بود. سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است.

این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت شمردن این فرصت می توانید با استفاده از آموزش طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.(آموزشی طراحی سایت با جوملا)

محتویات پک آموزشی طراحی سایت

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی طراحی سایت  که به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

سرفصل های آموزشی :

  • آموزش صفر تا صد راه اندازی وبسایت
  •  خرید هاست و دامنه اتصال هاست به دامنه
  • آموزش سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس نصب افزونه های کاربردی روی وردپرس
  •  خرید قالب های کاربردی
  • انجام پروژه های عملی راه اندازی فروشگاه و….

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی طراحی سایت

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی دستیار دندانپزشکی

  • طول دوره۳۰  ساعت
  • محل برگزاری: به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره: آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری:با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری:با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

 

برای آموزش طراحی سایت در تبریزبا کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی آموزش طراحی سایت در تبریز روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)