×

آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزشگاه آپادانا در تبریز

آیا شما هم می‌خواهید به عنوان یک تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی، زندگی حرفه‌ای و پر درآمدی داشته باشید(آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز)؟ آیا علاقه دارید توانمندی‌های خود را در تعمیرات الکتروشوک، یکی از اساسی‌ترین تجهیزات در دستگاه‌های پزشکی، توسعه دهید؟ اگر پاسخ شما بله است، آموزشگاه آپادانا در تبریز به شما فرصتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

دوره تعمیرات الکتروشوک در آموزشگاه آپادانا به شما امکان می‌دهد تا با اصول و فنون تعمیر و نگهداری این دستگاه‌های حیاتی آشنا شوید. این دوره با همکاری با تخصص‌های برتر در زمینه پزشکی و تعمیرات تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود تا شما بتوانید پس از اتمام دوره، به عنوان یک تعمیرکار ماهر در این حوزه فعالیت کنید.

پیوستن به دوره تعمیرات الکتروشوک در آموزشگاه آپادانا تبریز به شما فرصتی ماندگار برای بهبود حیاتی‌ترین تجهیزات پزشکی فراهم می‌آورد و به شما اجازه می‌دهد تا در عرصه پررزم و پرسود تعمیرات تجهیزات پزشکی پیشرفت کنید.پس نیازی به تاخیر نیست! برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره تعمیرات الکتروشوک در آموزشگاه آپادانا تبریز با ما تماس بگیرید و به دنیای جذاب و پرفرصت تعمیرات تجهیزات پزشکی خوش‌آمدید بگویید.

مواردی که به تعمیر الکتروشوک نیاز است

  1. مشکل در باطری و عدم ذخیره مناسب انرژی الکتریکی
  2. سوختن خازن ها و سایر قطعات الکترونیکی روی برد دستگاه
  3. مشکل در سیستم شارژ و دشارژ دستگاه
  4. قطع شدن سیم ها و اتصالات داخلی دستگاه
  5. بروز مشکل در نمایشگر دستگاه
  6. فرسوده شدن ولوم ها و دکمه های دستگاه
  7. فرسوده شدن و جرم گرفتگی الکترودها
  8. در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریزشما با تعمیرات تخصصی الکتروشوک به طور کامل آشنا شده و تعمیرات آن را یاد میگیرید.

آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز

تعمیرات تجهیزات پزشکی یعنی چه؟

آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی و تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه ها در بازار کار است. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در مجتمع آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز را دارید میتوانید با شماره ۰۴۱۳۳۳۶۹۰۵۲ ویا شماره موبایل ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵تماس بگیرید تا از طریق کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کسب کنید.و یا به آدرس ما در تبریز خیابان آزادی خیابان جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت اتا ساختمان ۱۷ مراجعه نمایید.(استخدام مهندس پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی، ‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد.

چرا در آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز شرکت کنیم ؟

در بخش آموزش تعمیرات الکتروشوک در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم.(آموزش تعمیرات الکتروشوک در تبریز)

آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند.( تعمیر دستگاه ماموگرافی)

فرصت های شغلی دوره های تعمیرات الکتروشوک

اگر بتوانید رشته آموزش تعمیرات الکتروشوک را به صورت حرفه ای بیاموزید قطعا میتوانید در این شغل به صورت حرفه ای فعالیت کنید وپس از مدتی معروف شوید و درآمد زیادی کسب کنید ، در آمد تعمیرات الکتروشوک میتوان گفت به نسبت بالاست اگر بتوانید حرفه ای فعالیت کنید.

علاوه بر اینها بیماران نمیتوانند مننتظر بمانند زیرا ممکن است در مواقع ضروری مسئله مرگ و زندگی درمیان باشد به همین دلیل تعمیر تجهیزات پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسی میتواند این کار را به درستی انجام دهد که در دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز شرکت کرده باشد.(تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

موقعیت های شغلی تعمیرات تجهیزات پزشکی

امروزه در دنیا به صورت محلی و حتی در سطح ملی ، نیاز به تکنسین تعمیرات الکتروشوک و تعمیر تجهیزات پزشکی  بسیار ماهر و آموزش دیده به سرعت در حال رشد است!

در زیر امکانات با استفاده از تکنسین ها آورده شده است:

• بیمارستانها

• مراکز پزشکی

• گروههای تمرین خصوصی

• کلینیک ها

• عمده فروشان تجهیزات پزشکی

• تعمیرگاه های الکترونیکی

برای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید