×

آموزش تعمیرات ساکشن در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

(آموزش تعمیرات ساکشن در تبریز)دستگاه ساکشن (Suction) یا وکیوم پمپ (Vacuum Pump) دستگاهی است که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلاء ، باعث بوجود آمدن فشار منفی می شود و هوا و مایعات را به دورن می‌کشد.این وسیله با آسپیراسیون ترشحات از داخل بینی و حلق باعث باز شدن راه های تنفسی می شود این دستگاه همچنین برای خارج کردن ترشحات و خونابه ها حاصل شده در حین عمل جراحی از داخل شکم ویا در ناژ آبسه بیماران ونیز هرجا که حجم مایعات خارج شده از بدن بیمار بالا باشد(جهت دید بهتر جراح)کاربرد دارد. به همین دلیل این وسیله از آلوده ترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی است.(آموزش تعمیرات ساکشن در تبریز)

آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم ساکشن علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات دندانپزشکی از بهترین شاخه ها در بازار کار است. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد.

آموزش تعمیر ساکشن در مجتمع آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود.

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش لایت کیور در تبریز را دارید میتوانید با شماره ۰۴۱۳۳۳۶۹۰۵۲ و یا شماره موبایل ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵تماس بگیرید تا از طریق کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کسب کنید.و یا به آدرس ما در تبریز خیابان آزادی خیابان جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت اتا ساختمان ۱۷ مراجعه نمایید.(تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای دندانپزشکی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم دندانپزشکی تعمیرات برد دستگاههای دندانپزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی ، آموزش تعمیر برد دستگاه های دندانپزشکی ، دستگاه یونیت، تعمیرات اتوکلاو و… میباشد.(آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

انواع ساکشن

۱- نوع ثابت یا سانترال: در دو نوع دارای مخزن یک‌بار مصرف و مخزن چند بار مصرف
۲- پرتابل (قابل جابجایی): لوله های رابط و کاتترها و مخزن آن یک‌بار مصرفند.

مشکلات عمده ساکشن بیمارستانی و خانگی اجزاء تشکیل دهنده آن از نظر طب تعمیر:

  1. موتور الکتریکی
  2. مولد فشار منفی
  3. بخش واحد مکش پزشکی
  4. فیلترهای تصفیه
  5. مانومتر
  6. اتصالات انتقال دهنده مایعات و فشار منفی
  7. این ساکشن ها در دو نوع تولید می گردند:
  8. ساکشن آبی:بزاق دهان را خارج می کند.
  9. ساکشن هوایی: لوله ای است که تمام ذره ها و موادی که از ترمیم دندان باقی مانده است را جمع می کند و عملکرد آن مانند یک جارو برقی می باشد.

آیا من می توانم در دوره تعمیرات ساکشن حرفه ای شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات تعمیرات ساکشن در هر پروژه‌ای را عهده‌دار گردید. این اطلاعات شما را برای اجرای عملیات تعمیرات ساکشن از مرحله نصب تا مرحله تعمیر و راه‌اندازی آن مجهز می‌گرداند.( آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز استان آذربایجان شرقی)

چرا در دوره های تعمیرات ساکشن شرکت کنیم ؟

در بخش آموزش تعمیر ساکشن در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم دندانپزشکی میپردازیم.

آموزش عیب یابی بردهای ساکشن مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات دندانپزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید.(آموزش تعمیرات ساکشن در تبریز)

آموزش تعمیر ساکشن بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای دندانپزشکی  این مباحث را تدریس میکند.(تعمیر یونیت دندانپزشکی پارس دنتال)

 مخاطبین دوره تعمیرات ساکشن چه کسانی هستند؟

مخاطبین این دوره آموزشی کليه فارغ التحصيلان رشته هاي فني مهندسي، مهندسان رشته های مهندسی پزشکی ، مکانیک ، برق ، مکاترونیک و همچنین پزشکان در قطب صنعتی کشور(تعمیر ایرموتور دندانپزشکی)

فرصت های شغلی دوره های تعمیرات ساکشن

اگر بتوانید رشته آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را به صورت حرفه ای بیاموزید قطعا میتوانید در این شغل به صورت حرفه ای فعالیت کنید وپس از مدتی معروف شوید و درآمد زیادی کسب کنید ،در آمد تعمیرات ساکشن میتوان گفت به نسبت بالاست اگر بتوانید حرفه ای فعالیت کنید. و کسی میتواند این کار را به درستی انجام دهد که در دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی شرکت کرده باشد.(آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

بعد از اتمام دوره حرفه ای آموزش تعمیرات ساکشن و دریافت مدرک در کجا می توان مشغول کار شد؟

امروزه در دنیا به صورت محلی و حتی در سطح ملی ، نیاز به تکنسین تعمیر لایت کیور بسیار ماهر و آموزش دیده به سرعت در حال رشد است.

• بیمارستانها

• مراکز دندانپزشکی

• گروههای تمرین خصوصی

• کلینیک ها

• عمده فروشان تجهیزات دندانپزشکی

• تعمیرگاه های الکترونیکی

(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

برای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریزتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

به ما امتیاز دهید