×

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

در دندانپزشکی برای ترمیم و پر کردن دندانهای آسیب دیده از موادی مانند طلا ( که تا چند سال پیش رایج بود و الان کمتر استفاده می شود ) ، سرامیک ، آمالگام ( مواد نقره ای رنگ و تیره ) و … استفاده می شود و استفاده از هر کدام از آنها به نظر پزشک و شرایط بیمار بستگی دارد .(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

در این میان ، کامپوزیت ها ( همرنگ دندان ) که از پر مصرف ترین مواد ترمیم هستند برای سخت شدن احتیاج به تابش نوری آبی رنگ که از دستگاه لایت کیور تابیده می شود ( که به آن نور سرد نیز می گویند ) ، دارند .

در واقع روش کار این دستگاه به این صورت است که طیف خاصی از نور ماورا بنفش را به کامپوزیت می تاباند و این نور باعث سخت شدن کامپوزیت می شود .دستگاه لایت کیور در دو نوع هالوژنی و LED در بازار موجود است . از این دستگاه به عنوان سفید کننده دندان نیز استفاده می شود .هنگام کار با لایت کیور باید از عینک رنگی برای حفاظت از چشم در برابر پلیمریزاسیون کامپورزیت استفاده کرد .

تعمیرات لایت کیور یعنی چه؟

آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم لایت کیور علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات دندانپزشکی از بهترین شاخه ها در بازار کار است. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد.

آموزش تعمیر لایت کیور در مجتمع آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود.

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش لایت کیور در تبریز را دارید میتوانید با شماره ۰۴۱۳۳۳۶۹۰۵۲ و یا شماره موبایل ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵تماس بگیرید تا از طریق کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کسب کنید.و یا به آدرس ما در تبریز خیابان آزادی خیابان جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت اتا ساختمان ۱۷ مراجعه نمایید.(تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای دندانپزشکی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم دندانپزشکی تعمیرات برد دستگاههای دندانپزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی ، آموزش تعمیر برد دستگاه های دندانپزشکی ، دستگاه یونیت، تعمیرات اتوکلاو و… میباشد.(آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

اجزای داخلی لایت کیور

LED لامپ هالوژنیک یا

کابل یا شیلنگ هدایت نور

کلیدهای خاموش و روشن دستگاه

سوئیچ های سیگنال

برد الکترونیکی کنترل جریان نور

ترانس تبدیل ولتاژ

هندپیس

رفکلتور

مواردی که احتیاج به تعمیر لایت کیور است :

سوختن لامپ

از کار افتادن کلید خاموش و روشن

نرسیدن برق به دستگاه

وجود اشکال در برد اصلی دستگاه و سوختن برخی از قطعات آن

بروز اشکال در ترانس و عدم کنترل مناسب برق ورودی به دستگاه

سوختن یا از کار افتادن رفلکتور به دلایل فنی

آسیب دیدن بدنه دستگاه

پوسیدگی و قطع شدن سیم دستگاه

و …

آیا من می توانم در دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی حرفه ای شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات تعمیرات لایت کیور در هر پروژه‌ای را عهده‌دار گردید. این اطلاعات شما را برای اجرای عملیات تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی از مرحله نصب تا مرحله تعمیر و راه‌اندازی آن مجهز می‌گرداند.( آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز استان آذربایجان شرقی)

چرا در دوره های تعمیرات لایت کیور شرکت کنیم ؟

در بخش آموزش تعمیر لایت کیور در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم دندانپزشکی میپردازیم.(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

آموزش عیب یابی بردهای لایت کیور مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات دندانپزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید.

آموزش تعمیر لایت کیور بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای دندانپزشکی  این مباحث را تدریس میکند.(تعمیر یونیت دندانپزشکی پارس دنتال)

امروزه در دنیا به صورت محلی و حتی در سطح ملی ، نیاز به تکنسین تعمیر لایت کیور بسیار ماهر و آموزش دیده به سرعت در حال رشد است.

• بیمارستانها

• مراکز دندانپزشکی

• گروههای تمرین خصوصی

• کلینیک ها

• عمده فروشان تجهیزات دندانپزشکی

• تعمیرگاه های الکترونیکی

(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

برای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریزتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

به ما امتیاز دهید