×

آموزش تعمیر فشارسنج در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

دستگاه های فشار خون سنج از هر نوعی که باشند در طول مدت استفاده ممکن است به مشکلات و خرابی هایی دچار شوند(آموزش تعمیر فشارسنج در تبریز). در این میان به خصوص دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی به دلیل ماهیت الکترونیکی که دارند بیشتر مورد خرابی واقع می شوند.

تعمیرات تجهیزات پزشکی یعنی چه؟

آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی و تعمیر برد فشارسنج از بهترین شاخه ها در بازار کار است. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد.

آموزش تعمیر فشار سنج در مجتمع آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش فشارسنج در تبریز را دارید میتوانید با شماره 4164-041 و یا شماره موبایل ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵تماس بگیرید تا از طریق کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کسب کنید.و یا به آدرس ما در تبریز خیابان آزادی خیابان جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت اتا ساختمان ۱۷ مراجعه نمایید.(استخدام مهندس پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.(آموزش تعمیر در تبریز)

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی، ‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد.(آموزش تعمیر فشارسنج در تبریز)

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریز

مشخصات و ویژگی های تعمیر دستگاههای فشار سنج خون دیجیتال

تعمیرات سریع انواع فشار خون سنج دیجیتالی بازویی و مچی بخاطر این مهم است که دستگاه اندازه گیری فشارخون یک وسیله ضروری در تشخیص پزشکی است.

تفاوت فشار خون سنج های جیوه ای ، عقربه ای ، دیجیتال در چیست

جیوه ای، عقربه ای و اتوماتیک (دیجیتال)

هرکدام از این دستگاهها مزایا و معایب خاص خود را دارند که به آنها اشاره می کنیم:

فشار سنجهای جیوه ایی:این فشارسنجها دقت بالایی داشته و قیمت آنها نیز متوسط محسوب می شود.اما شرایط نگهداری آنها مشکل بوده و در صورت عدم بستن شیر جیوه پس از هربار اندازه گیری امکان تخلیه جیوه درون مخزن آن وجود دارد که با توجه به سمی بودن جیوه مشکلاتی برای کاربر می تواند ایجاد شود

فشارسنجهای اتوماتیک(دیجیتال):دقت این فشار سنجها بالا نبوده ( به دقت نمونه های جیوه ایی و عقربه ایی) اما به دلیل کاربری ساده و قیمت مناسب آنها بعنوان فشار سنج خانگی بسیار متداول هستند.

تعمیر فشار خون  در دو نوع بازویی و مچی در بازار موجود بوده که نوع بازویی آن از دقت بالاتری نسبت به مدل مچی برخوردار است.

فشار سنجهای عقربه ایی: این فشار سنجها نیز دقت خوبی داشته و قیمت آنها از مقادیر بسیار پایین تا قیمتهای نسبتا بالا را شامل می شود. که مدلهای قیمت بالای آن علاوه بر دقت بسیار زیاد و کیفیت ساخت مناسب معمولا ضد ضربه و ضد آب هم هستند. با توجه به این موارد بیشترین نوع فشار سنج موجود در بازار نیز و پر کاربرد ترین آنها محسوب می شود.

رفع تمامی مشکلات انواع دستگاه فشار خون

  1. تعمیر برد الکترونیکی انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  2. تعمیر و تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد الکترونیکی انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  3. تعمیر مدارات الکترونیکی انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  4. تعمیر مدار پاور انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  5. تعمیر مدار شارژ انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  6. تعمیر صفحه نمایش یا ال سی دی LCD انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  7. تعویض صفحه نمایش یا ال سی دی LCD سوخته انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  8. تعمیر حافظه داخلی انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  9. تعمیر منبع تغذیه انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  10. تعمیر و تعویض باتری انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  11. تعمیر و تعویض سیم رابط انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  12. تعمیر برد دکمه های انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  13. تعمیر و تعویض دکمه ها و کلیدهای انواع دستگاه فشار خون سنج دیجیتالی
  14. تعمیر و تعویض پمپ انواع دستگاه فشار خون سنج
  15. تعمیر و تعویض کیسه انواع دستگاه فشار خون سنج
  16. تعمیر گیج نشان دهنده فشار خون در انواع دستگاه فشار خون سنج عقربه ای
  17. تعویض گیج نشان دهنده فشار خون در انواع دستگاه فشار خون سنج عقربه ای
  18. و…

در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریزشما با تعمیرات تخصصی فشارسنج به طور کامل آشنا شده و تعمیرات آن را یاد میگیرید.

آیا من می توانم در دوره آموزش تعمیر فشارسنج حرفه ای شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات تعمیرات تجهیزات پزشکی در هر پروژه‌ای را عهده‌دار گردید. این اطلاعات شما را برای اجرای عملیات تعمیرات فشارسنج از مرحله نصب تا مرحله تعمیر و راه‌اندازی آن مجهز می‌گرداند.(استخدام مهندسی پزشکی در بیمارستان تبریز)

فرصت های شغلی دوره های تعمیراتی

اگر بتوانید رشته آموزش تعمیر فشارسنج را به صورت حرفه ای بیاموزید قطعا میتوانید در این شغل به صورت حرفه ای فعالیت کنید وپس از مدتی معروف شوید و درآمد زیادی کسب کنید ، در آمد تعمیر فشارسنج میتوان گفت به نسبت بالاست اگر بتوانید حرفه ای فعالیت کنید.

علاوه بر اینها بیماران نمیتوانند مننتظر بمانند زیرا ممکن است در مواقع ضروری مسئله مرگ و زندگی درمیان باشد به همین دلیل تعمیر تجهیزات پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسی میتواند این کار را به درستی انجام دهد که در دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز شرکت کرده باشد.(تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز)

برای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریزتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریز

به ما امتیاز دهید