×

آموزش دستیاری دندانپزشک در سراب

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش خرید هاست و دامنه

با آموزشگاه آپادانا، بهترین فرصت برای آموزش دستیاری دندانپزشک در سراب را از دست ندهید! ما با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت مجازی، این فرصت را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بهترین دانش و مهارت‌های تخصصی در حوزه دندانپزشکی را کسب کنید.

در دوره دستیاری دندانپزشکی ما، شما با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و مهارت‌های عملی، تمامی وظایف و نیازهای یک دستیار دندانپزشک را به درستی خواهید آموخت. این دوره به صورت آفلاین مجازی برگزار می‌شود، به این معنی که جزوات و دی وی دی آموزشی به آدرس شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید با تمرین‌های عملی خودتان در خانه به بهترین شکل مهارت‌های خود را پیشرفت دهید.

آموزشگاه آپادانا با تجربه و تخصص بیش از چند سال در زمینه آموزش دندانپزشکی، این دوره را با بالاترین استانداردها و کیفیت برگزار می‌کند. شما با اطمینان به نفس و مهارتی که در این دوره به دست می‌آورید، به راحتی می‌توانید به یک زندگی حرفه‌ای موفق به عنوان دستیار دندانپزشک درخشان قدم بردارید

آموزش غیرحضوری  دستیاری دندانپزشک در سراب

دوره دستیار دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا سراب به صورت مجازی برگزار می‌شود و این یک فرصت بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به این حوزه است. با استفاده از آموزش مجازی، شرکت‌کنندگان می‌توانند به راحتی از هر کجا و هر زمانی به آموزش دسترسی پیدا کنند.

در این دوره، تمامی مباحث و مهارت‌های لازم برای دستیاری دندانپزشک را به صورت جامع و دقیق آموزش می‌دهند. شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق دریافت جزوه‌ها و مواد آموزشی مجازی، به نحوه استفاده از تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی، تشخیص بیماری‌ها، روش‌های درمانی و موارد دیگر آشنا شوند.

آموزشگاه آپادانا با تیم اساتید مجرب و متخصص در زمینه دندانپزشکی، دوره دستیار دندانپزشک را به صورت مجازی برگزار می‌کند. این روش آموزشی متناسب با نیازها و زمان‌بندی شرکت‌کنندگان است و امکان پیشرفت و یادگیری بهتر را فراهم می‌کند.

با شرکت در دوره مجازی دستیار دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، شما قادر خواهید بود تخصص و مهارت‌های لازم برای این شغل را دریافت کنید و در آینده به عنوان یک دستیار دندانپزشک موفق و حرفه‌ای فعالیت کنید(آموزش دستیاری دندانپزشک در سراب)

چگونه در دوره منشی امور پزشکی سراب ثبتنام کنم؟

برای ثبت نام در دوره های آموزشی دستیاری دندانپزشک، شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. اولین راهکار، ثبت نام آنلاین از طریق کلیک بر روی لینک موجود در انتهای صفحه است. با کلیک بر روی این لینک، شما به فرم ثبت نام آنلاین هدایت می شوید که می توانید اطلاعات خود را وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

دومین راهکار، برقراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا است. شما می توانید با شماره تلفن مرکز آموزش که در انتهای این مطلب ذکر شده است، تماس بگیرید و در مورد ثبت نام در دوره های آموزشی دستیاری دندانپزشک استعلامات خود را بپرسید. همچنین، در این تماس می توانید روش پرداخت هزینه دوره را مشاوره و توافق کنید. پرداخت هزینه دوره می تواند از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی صورت بگیرد.

سومین راهکار، استفاده از شماره تلگرام و واتساپ، و یا ارتباط از طریق دایرکت اینستاگرام است. شما می توانید با استفاده از شماره تلگرام و واتساپ که در انتهای این مطلب ذکر شده است، با مرکز آموزش آپادانا در ارتباط باشید و جزئیات ثبت نام را دریافت کنید. همچنین، از طریق دایرکت اینستاگرام نیز می توانید درخواست ثبت نام خود را ارسال کنید.

برای یادگیری دستیاری دندانپزشک از کجا شروع کنم

برای دستیار دندانپزشک شدن باید گواهینامه و مجوز این کار را داشته باشید. برای کسب گواهینامه باید در دوره‌ آموزشی دستیار دندانپزشک، که هم شامل درس‌های تئوری و هم کارآموزی عملی در کلینیک است، شرکت کنید. در پایان دوره از شما آزمون تئوری و عملی گرفته می‌شود و اگر حدنصاب نمره را گرفته باشد، گواهینامه دریافت می‌کنید. آموزشگاه آپادانا  یکی از نهادهای برگزار کننده دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت دستیار دندانپزشک است که آن را به طور مداوم و در همه سال برگزار می‌کند.

آموزش دستیاری

دوره های دستیاری دندانپزشک در سراب

به طور معمول به افرادی که به دکتر دندانپزشک،خدمات رسانی و همچنین تمام تجهیزات مورد نیاز دندانپزشک را فراهم می کند دستیار دندانپزشک می گویند. وجود یک دستیار از ایجاد بسیاری از خطاها جلوگیری می کند ،دستیار دندانپزشک به عنوان یک ستون فقرات برای عمل دندانپزشکی موفق است.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک ،مرکز آموزش آپادانا با وظایف متعدد یک دستیار آشنا شوید و مدرک معتبر از این مجموعه دریافت نمایید.(مراکز آموزش دستیاری دندانپزشک در سراب).

محتویات پک آموزشی دستیاری دندانپزشک در سراب

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی دستیاری دندانپزشک و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • تیم دندانپزشکی و دستیار دندانپزشک
  • اخلاق حرفه ای و روابط اجتماعی
  • دهان و دندان
  • منشی گری
  • بهداشت و کنترل عفونت ۱
  • کنترل عفونت ۲
  • تجهیزات و حفظ و نگهداری آنها
  • ظهور و ثبوت فیلم و حفاظت در برابر اشعه
  • اورژانس های رایج و CPR در دندانپزشکی
  • دستیاری و دندانپزشکی ترمیمی
  • دستیاری و درمان های اندو
  • دستیاری و دندانپزشکی کودکان
  • دستیاری و درمان های پروتز
  • دستیاری و درمان های جراحی دهان، فک و صورت
  • دستیاری و درمان های ارتودنسی
  • دستیاری و درمان های پریودنتیکس

بهترین روش یاد گیری دستیاری دندانپزشک

یکی از بهترین روش‌های یادگیری دستیاری دندانپزشک، استفاده از آموزش مجازی است. آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت مجازی، یک فرصت بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم می‌کند. با استفاده از این روش، شما به راحتی می‌توانید با دریافت جزوه‌ها و دی‌وی‌دی‌های آموزشی، به اطلاعات لازم برای دستیاری دندانپزشکی دسترسی پیدا کنید.

آموزشگاه آپادانا با تیم اساتید مجرب و متخصص در زمینه دندانپزشکی، دوره دستیاری دندانپزشک را به صورت مجازی برگزار می‌کند. این روش آموزشی متناسب با نیازها و زمان‌بندی شرکت‌کنندگان است و امکان پیشرفت و یادگیری بهتر را فراهم می‌کند. با دریافت جزوه‌ها و دی‌وی‌دی‌های آموزشی، شما می‌توانید به نحوه استفاده از تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی، تشخیص بیماری‌ها، روش‌های درمانی و موارد دیگر آشنا شوید.

بهره‌برداری از روش آموزش مجازی در آموزشگاه آپادانا، به شما امکان می‌دهد که بهترین‌های دستیاری دندانپزشکی را دریافت کنید و در آینده به عنوان یک دستیار دندانپزشک موفق و حرفه‌ای فعالیت کنید.(کلاس دستیاری دندانپزشک در سراب).

آموزش مجازی آپادانا

یادگیری جامع تجهیزات ارتودنسی

دوره دستیار دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا شامل آشنایی جامع با تجهیزات ارتودنسی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با تجهیزات مورد استفاده در ارتودنسی آشنا شوید. در این دوره، شما با انواع تجهیزات ارتودنسی، ابزارها و مواد مورد استفاده در درمان ارتودنسی و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها آشنا خواهید شد.

شما در این دوره با تجهیزات متنوعی همچون براکت‌ها، وایرها، لیگچرها، بندها و دستگاه‌های خاص ارتودنسی مثل دستگاه های استفاده در انتشار نیرو و تعویض کمربندها آشنا خواهید شد. همچنین، می‌توانید تجربه عملی با این تجهیزات را در دوره به کار ببرید و تمرین‌های عملی را انجام دهید تا مهارت خود را در استفاده از تجهیزات ارتودنسی بهبود دهید.

در آموزشگاه آپادانا، اساتید با تجربه و متخصص در حوزه ارتودنسی شما را همراهی می‌کنند و از طریق آموزش های تخصصی و کاربردی، به شما کمک می‌کنند تا تسلط کامل بر تجهیزات ارتودنسی را به دست آورید. هدف این دوره ارتقای مهارت شما در استفاده از تجهیزات ارتودنسی و ایجاد تعامل بهتر با دندانپزشک در درمان بیماران ارتودنسی است.

پس برای یادگیری و تسلط بر تجهیزات ارتودنسی، شما می‌توانید در دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا شرکت کنید و از مهارت و تجربه متخصصان در این زمینه بهره‌برداری کنید.

یک دستیار خوب چه ویژگی هایی دارد

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

میزان حقوق دریافتی دستیار دندانپزشک درسراب

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد (آموزش نرس دندانپزشکی در سراب).

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

اینستاگرام آپادانا

به ما امتیاز دهید