×

آموزش دستیاری دندانپزشک در شبستر

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

با آموزشگاه آپادانا، بهترین فرصت برای آموزش دستیاری دندانپزشک در شبستر را از دست ندهید! ما با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت مجازی، این فرصت را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بهترین دانش و مهارت‌های تخصصی در حوزه دندانپزشکی را کسب کنید.

در دوره دستیاری دندانپزشکی ما، شما با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و مهارت‌های عملی، تمامی وظایف و نیازهای یک دستیار دندانپزشک را به درستی خواهید آموخت. این دوره به صورت آفلاین مجازی برگزار می‌شود، به این معنی که جزوات و دی وی دی آموزشی به آدرس شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید با تمرین‌های عملی خودتان در خانه به بهترین شکل مهارت‌های خود را پیشرفت دهید.

آموزش غیر حضوری دستیار دندانپزشک در شبستر

آموزشگاه آپادانا، برگزارکننده دوره دستیاری دندانپزشک در شهر شبستر، با ارائه آموزش غیر حضوری، به شما فرصتی عالی را برای یادگیری بهترین مهارت‌ها و دانش در زمینه دستیاری دندانپزشک فراهم می‌کند. این دوره به صورت آنلاین و آفلاین مجازی برگزار می‌شود، به این معنی که جزوات و دی وی دی آموزشی به آدرس شما ارسال می‌شود.

با شرکت در دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، شما امکان دسترسی آسان به جزوات آموزشی و دی وی دی آموزشی را خواهید داشت. این منابع آموزشی به شما امکان می‌دهند تا بهترین مهارت‌های تئوری و عملی در زمینه دستیاری دندانپزشک را در خانه یا هر جایی که دوست دارید بیاموزید.

دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، توسط مدرسان مجرب و با تجربه برگزار می‌شود. با استفاده از منابع آموزشی کامل و به‌روز، شما به بهترین شکل مهارت‌های کاربردی و وظایف دستیار دندانپزشک را فرا خواهید گرفت(آموزش دستیاری دندانپزشک در شبستر)

مزایای شرکت در دوره یادگیری دستیار دندانپزشک

  1. یادگیری مهارت‌های عملی: این دوره شما را با مهارت‌های عملی لازم برای انجام وظایف دستیار دندانپزشک آشنا می‌کند. شما به صورت عملی و با استفاده از تجهیزات و مواد واقعی، تمریناتی را انجام می‌دهید که به شما اطمینان می‌دهد که پس از اتمام دوره، قادر به انجام بهترین کارها در زمینه دستیاری دندانپزشک هستید.
  2. آموزش تئوری جامع: علاوه بر مهارت‌های عملی، در دوره دستیار دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، شما با تئوری و مبانی علمی پایه‌ای در زمینه دندانپزشکی آشنا می‌شوید. این آموزش‌ها شامل آناتومی، فیزیولوژی، رادیولوژی و موارد دیگر مرتبط است که به شما ارتباط و درک کاملی از فرایند‌ها و روش‌های درمانی در دندانپزشکی می‌دهد.
  3. فرصت شغلی: شرکت در دوره دستیار دندانپزشک به شما فرصتی عالی برای ورود به بازار کار در حوزه دندانپزشکی می‌دهد. با به دست آوردن مهارت‌های لازم و درک صحیح از اصول دندانپزشکی، شما به عنوان یک دستیار دندانپزشک مجرب می‌توانید در مطب‌ها و بیمارستان‌ها شغلی پر درآمد و پرمسئولیت داشته باشید(دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک در شبستر).

پیش نیاز دوره دستیار دندانپزشک برای مبتدیان

بسیاری از افراد که به این شغل روی می‌ آورند، معمولاً از علم کافی در مورد دندانپزشکی برخوردار نمی باشند و سعی می ‌کنند که با استفاده از کارهای تجربی که پزشک در اختیار آن ها قرار می دهند، نسبت به انجام این کار اقدام نمایند. اما بعضی از افراد به صورت کارآموزی برای انجام این فعالیت اقدام می نمایند. پس می ‌توان گفت که در شغل دستیاران دندانپزشک آن چنان نباید سواد کافی در مورد دندان و دندانپزشکی داشته باشند. بعضی از آنها می‌ توانند با داشتن اطلاعاتی بسیار کوچک در این مورد، نسبت به انجام این شغل اقدام نمایند.

البته اگر در این شغل از سواد کافی بهره مند باشند، بهتر است؛ زیرا به دندانپزشکان کمک می‌ کند که بتواند به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. توصیه ما به افراد این است که در زمان استخدام این دستیاران یک گزینش کامل گذاشته و از افرادی که در این شغل از مهارت کافی برخوردار می باشند استفاده نمایند. (مرکز آموزش دستیاری دندانپزشک در شبستر).

گزینه های کاری دستیار دندانپزشک در شبستر

بیمارستان‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی اصلی‌ترین موقعیت‌هایی هستند که نیاز به دستیار دندانپزشک دارند،دستیار دندانپزشک می‌تواند از مهارت حرفه‌ای خود برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده کند. شرکت‌های بیمه دندانپزشکی برای بررسی درخواست‌ها و شکایات نیاز به افراد آشنا به امور دندانپزشکی کلینیکی دارند.

آموزش دستیاری

ویژگی شغل دستیار دندانپزشک چیست؟

  1. همکاری با دندانپزشک: دستیاران دندانپزشک به عنوان اعضای تیم در کنار دندانپزشکان فعالیت می‌کنند. آنها در ارائه مراقبت‌های دندانپزشکی به بیماران، همکاری و هماهنگی مستقیم با دندانپزشکان را برعهده دارند. این شغل نیازمند همکاری و هماهنگی مؤثر بین دستیاران و دندانپزشکان است.
  2. حضور در مراکز درمانی: دستیاران دندانپزشک معمولاً در مطب‌ها، بیمارستان‌ها یا کلینیک‌های دندانپزشکی فعالیت می‌کنند. آنها در ارائه مراقبت‌های پیشگیری، تشخیص و درمانی به بیماران نقش دارند و با انجام وظایف مختلف مانند تمیزکاری دندان، رادیوگرافی، نصب و تعویض مواد مصنوعی و پشتیبانی در فرآیندهای جراحی به دندانپزشکان کمک می‌کنند.
  3. دانش فنی و عملی: دستیاران دندانپزشک با داشتن دانش فنی و عملی قوی در زمینه دندانپزشکی، قادر به انجام مهارت‌های عملی و فنی مرتبط با حرفه هستند. آنها باید با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مختلف، به درستی روش‌ها و فنون مربوط به دندانپزشکی را اجرا کنند

آموزش کاربردی تجهیزات ایمپلنت

دوره دستیار دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا شامل آموزش کاربردی تجهیزات ایمپلنت است که به شما این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای استفاده از این تجهیزات را به دست آورید. در این دوره، به شما مفاهیم و تکنیک‌های اساسی در زمینه ایمپلنتولوژی آموزش داده می‌شود.

این دوره شامل مباحث زیر است:

  1. آشنایی با تجهیزات ایمپلنت: در این دوره، شما با انواع تجهیزات ایمپلنت از جمله ایمپلنت‌ها، آباتمنت‌ها، بریج‌ها و سوپراستراکچرها آشنا می‌شوید. شما با نحوه استفاده از این تجهیزات و نصب آنها در دندان‌ها آشنا می‌شوید.
  2. فنون جراحی ایمپلنت: در این دوره، شما با فنون جراحی ایمپلنت آشنا می‌شوید. این شامل تزریق ایمپلنت، برش لثه، ترمیم استخوان و سایر روش‌های مربوط به نصب ایمپلنت است. شما تحت نظارت تیم تدریس کارآزمایی‌ها و تمرینات عملی را انجام خواهید داد.
  3. مدیریت موارد پیچیده: در این دوره، شما با مدیریت موارد پیچیده مرتبط با ایمپلنت‌ها آشنا می‌شوید. این شامل مواردی مانند پیاده‌سازی ایمپلنت در مناطق با استخوان کم، پیشگیری و مدیریت عوارض و مشکلات ممکن در حین و پس از نصب ایمپلنت است

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی با شغل دستیاری دندانپزشکی:

یکی از شغل هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد، شغل دستیار دندانپزشک است. دستیار دندانپزشکی شغلی است که افراد با استفاده از آن می ‌توانند به ارائه خدمات پزشکی به بسیاری از کسانی که به مشکلات دندانی و دهانی دچار می باشند، بپردازند. این افراد به یک دستیار نیازمند هستند، تا بتوانند به خوبی کار های خود را به پیش ببرند. کسانی که در این شغل به فعالیت می پردازند، معمولا در کارهایی مانند، پر کردن و یا روکش کردن یک دندان نیاز به کمک بوده را همراهی کرده و اقدامات لازم برای آن را انجام می دهند تا دکتر دندانپزشک بتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد.

در کل می ‌توان گفت این شغل به عنوان یک شغل دستیاری، دارای یک سری از پیچ و خم ها می باشد که افراد اگر از هوش کافی برخوردار نباشند، نمی ‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. این شغل در دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اگر دستیاران دندانپزشک در بعضی از جراحی های دندان و انجام اقدامات درمانی بر روی دندان حاضر نباشند، به احتمال زیاد دندانپزشک دچار مشکل شود و روند کار به خوبی پیش نرود و ممکن است از کیفیت کار دندانپزشکی نیز کاسته شود. توصیه ما به دندانپزشکان این است که حتما در مطب و کلینیک ها برای انجام امور دستیارانی حضور داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وظایف عمده ای که یک دستیار دندانپزشک در یک مجموعه دندانپزشکی عهده دار می شود شامل برنامه ریزی برای قرار های ملاقات و وقت دهی به بیماران ، عکس برداری با اشعه ایکس ، مراقبت از بیماران ، گرفتن اطلاعات ضروری بیمار از جمله فشار خون ، بیماری خاص و … ،آماده سازی وسایل مورد نیاز دندانپزشک ، استریل کردن همه وسایل و تجهیزات قبل و بعد از انجام کارهای دندانپزشکی ، آماده سازی قالب ها ، یونیت دندانپزشکی ، مواد دندانپزشکی و … است که این فعالیت ها همگی در مطب دندانپزشک انجام می شود. قابل ذکر است که وظایف دستیار دندانپزشک و میزان حقوق دستیار دندانپزشک بر اساس مقررات دولتی تعیین می شود(آموزش دستیاری دندانپزشک در شبستر).

وظایف دستیار کنار دندانپزشک چیست

  • کمک به دندانپزشک در طول روش های مختلف درمان
  • گرفتن عکس از دندان
  • اخذ اطلاعات خاص از بیمار در مورد سوابق بیماری ، فشار خون و یا ضربان قلب
  • آماده سازی تمامی ابزار های لازم و استریل کردن ابزار و تجهیزات جهت جلوگیری از عفونت و انتقال بیماری
  • فراهم کردن آرامش بیمار قبل و بعد از درمان
  • آموزش دستورالعمل های مراقبت از دهان ، پس از عمل جراحی یا سایر روش های درمان دندان، مانند ترمیم ، پر کردن و…
  • ترکیب مواد دندانپزشکی
  • تشکیل پرونده برای بیمار
  • محفوظ نگه داشتن اطلاعات خصوصی بیمار
  • آموزش بیماران جهت بهداشت دهان و دندان برای حفظ سلامت دهان و دندان مانند طریقه صحیح نخ دندان ، مسواک زدن صحیح و تغذیه مناسب
  • انجام کارهای اداری که اغلب نیاز به رایانه شخصی دارد
  • تعامل با بیماران مانند قرار ملاقات ، پاسخ به تلفن ها ، پرداخت صورتحساب ها و غیره
  • مراقبت مستقیم از بیمار در تمام تخصص های دندان ، از جمله ارتودنسی ، دندانپزشکی کودکان و جراحی دهان
  • آماده سازی یونیت دندانپزشکی
  • آماده سازی قالب ها برای ارسال به لابراتوار

ویژگی های اخلاقی دستیار دندانپزشک چیست

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

دستیار دندانپزشک شغل مناسب خانم ها

دستیاران دندانپزشک معمولاً خانم هستند چون در محیطهای دندانپزشکی که دندانپزشک آقا باشد اگر دستیار هم آقا باشد بیماران خانم احساس راحتی ندارند چون محیط کاملاً مردانه است. با این حال در بعضی مطب ها و درمانگاه ها مخصوصا برای شیفت شب آقایان هم مشغول به کار هستند.

مخاطبین دوره آموزش مجازی دستیاردندانپزشک

  1. اگر دنبال یه شغل خوب می گردی.
  2. اگر بادیدن تجهیزات دندانپزشکی جدید سخت مضطرب می شوی و نمی توانی کارت رو خوب انجام بدی.
  3. اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.
  4. اگر در یادگیری  و شناخت ابزار و تجهیزات دندانپزشکی زمان زیادی نداری.
  5. اگرنمی خواهی در مطب کار کنی ولی باعلاقه شخصی تجهیزات و روش های دندانپزشکی برات جذابه
  6. اگر با خوندن کتاب های دندانپزشکی و دستیاری دچار سردرگمی می شوی.
  7. اگر ساکن و یکنواخت بودن در یک مطب را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.
  8. و اگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

پک آموزش مجازی دستیاری دندانپزشکی خوانی برای توست…

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)