×

آموزش ساخت موشن گرافیک در تبریز

8 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

موشن گرافیک در واقع نقاشی هایی هستند که یک داستان را روایت می کنند. داستان های موشن گرافیک را می توان با استفاده از تصاویر متحرک ۲ یا ۳ بعدی نقل کرد. (آموزش ساخت موشن گرافیک در تبریز)

آموزش حضوری و مجازی موشن گرافی و به همراه صدور گواهینامه معتبر.دوره موشن گرافی در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش موشن گرافی به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا

ویژه بازارکارپروژه محور
مشاوره041-4164
تماس09361364164
پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
گواهینامهبین المللی
نحوه ثبت نامحضوری–تلفنی–آنلاین

دوره موشن گرافی  به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره موشن گرافی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد موشن گرافی و موشن گرافی، افترافکت به صورت عملی آموزش داده می شود.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی موشن گرافی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی موشن گرافی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی موشن گرافی اقدام نمایید.( آموزش ساخت موشن گرافیک با فتوشاپ)

دوره پایپینگ در تبریز

آموزش دوره موشن گرافی در تبریز

اگر شما از دوستدارن موشن گرافیک و ساخت موشن گرافیک هستید همیشه با تعداد زیادی نرم افزار در حوضه آموزش موشن گرافیک مواجه شدید و میدونید یک موشن گرافیکس دیزانیر به طیف وسیعی از نرم افزارها و ابزارها دسترسی دارد که در پروژه های خودش میتونه ازشون استفاده کنه. شاید باورش کمی سخت باشد اما ساخت تیزرهای تبلیغاتی بدون موشن گرافیک بسیار دشوار و پر هزینه است. استفاده از موشن گرافیک شرایط ساخت تیزر را آسانتر میکند.

در موشن گرافیک نیازی به دوربین و نور و فیلمبرداری نبوده و حتی نیاز به بازیگرهای واقعی نیز نخواهد بود. رنگ های جذاب و وجود تصاویر گرافیکی متنوع در این مسیر می تواند موشن گرافیک را بسیار جذاب نماید. امروز استفاده از این ابزار پرطرفدارترین روش برای تبلیغات محسوب می شود.( آموزش ساخت موشن گرافیک در فتوشاپ)

نیازی به آشنایی قبلی با افتر افکت است

هم بله هم خیر! اگر آشنایی قبلی داشته باشید و کمی با این نرم افزار کار کرده باشید خوب است و یادگیری این دوره برای شما آسان تر می شود. اما با این حال اگر تابحال هم با نرم افزار افتر افکت کار نکرده اید، می توانید این دوره را یاد بگیرید. فقط کافیست در کنار من تمام کار هایی که انجام می دهم را انجام دهید و اگر جایی به مشکل بر خوردید، در بخش پرسش و پاسخ همین صفحه از من بپرسید تا شما را راهنمایی کنم.( انجمن انیمیشن تبریز)

موشن گرافیک چیست

موشن گرافیک از دو کلمه موشن و گرافیک تشکیل شده است که به آن گرافیک متحرک نیز گفته می شود.

به تصاویری که با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و یا نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی، افتر افکت و پریمایر ساخته می شوند، تصاویر متحرک گفته می شود.( آموزشگاه انیمیشن تبریز)

البته در موشن گرافیک این تصاویر معمولا با صدا نیز همراه می باشند

*موشن گرافیک (motion graphic) تخصصی متشکل از چهار رشته گرافیک، انیمیشن، ویدئو و کدنویسیه. کاربرد گسترده از این رشته در حوزه های مختلف مثل تیتراژ پایانی فیلم های تلویزیونی و سینمایی، آگهی های تبلیغاتی، اینفوگرافیک ها و … ، باعث شده که این رشته تو ایران و جهان مخاطبان زیادی رو پیدا کنن.( آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای)

آیا من می‌توانم موشن گرافیست شوم

برای موشن گرافیست‌ها داشتن دانش طراحی گرافیک ضروری است. زیرا آن‌ها عناصر گرافیکی را با استفاده از اصول انیمیشن به حرکت در می‌آورند، همچنین داشتن مهارت هنری می‌تواند در طول فرآیند طراحی پروژه موشن گرافیک بسیار مفید باشد، از تایپوگرافی بسیار در موشن گرافیک استفاده می‌شود و گاهی اصلی‌ترین بخش یک ویدئو موشن گرافیک را تشکیل می‌دهد، همچنین به روزبودن و داشتن یک تفکر خلاقانه برای طراحی یک موشن می تواند بسیار موثر باشد. (آموزش ساخت موشن گرافیک در تبریز)

کاربردهای موشن گرافیک

  • استفاده برای برندینگ
  • رسانه و خبرگزاری ل اف به دنبال نوسازی برند خود و ایجاد تمایز در برند بود
  • استفاده برای: برنامه تلویزیونی
  •  داستان گویی
  • آگاهی رسانی
  • استفاده برای توضیح مفاهیم
  • اشتراک گذاری یک محصول

موشن گرافیک گونه‌های مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها باتوجه به نیاز فرد سفارش‌دهنده کاربردهای متفاوتی دارد. در دوره‌های آموزش ساخت موشن گرافیک انواع هر کدام از موشن گرافیک آموزش داده می‌شود تا شما به‌عنوان هنرجوی این دوره بتوانید باتوجه به نیاز مشتری سفارش مورد نظر را تولید کنید. این نکته را فراموش نکنید که ساخت موشن به خلاقیت بسیار زیادی نیاز دارد.

از مهم‌ترین انواع موشن گرافیک می‌توان به ویدئوهای موشن گرافیک توضیحی، موشن گرافیک‌های تبلیغاتی و لوگو موشن اشاره کرد. منظور از ویدئوهای موشن گرافیک توضیحی بیش‌تر برای فروشنده‌های یک محصول یا برای ویدئوهای آموزشی استفاده می‌شود.به احتمال زیاد خیلی از ما این ویدئوها را زیاد دیدیم؛ اما نمی‌دانیم که همین موشن گرافیک اساس ساخت این روش تبلیغات یا آموزش جذاب است. یکی دیگر از کاربردهای موشن گرافیک ساخت تصاویر گرافیکی تبلیغاتی است.

این ویدئوها امروز با توجه به اقبال زیاد مردم به استفاده از فضای مجازی بسیار پرطرف‌دار است. حالا بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات سراغ ساخت ویدئوهای موشن گرافیک می‌روند. این روش تبلیغات با توجه به هزینه‌ی پایین تولید به نسبت تولید انیمیشن یا فیلم تبلیغاتی، بازار کار بسیار خوبی هم دارد. اگر شما فردی باشید که آموزش موشن گرافیک را به صورت حرفه‌ای پشت سر گذاشته باشید، مطمئنا بازار کار خوبی برای‌تان فراهم خواهد بود.

استفاده تبلیغاتی ( مهم ترین کاربرد)

انتقال اطلاعات

برندینگ

استفاده در فیلم های تلویزیونی (اضافه کردن تایتل ها، جلوه های ویژه و….)

بیان کردن یک داستان

ایجاد آگاهی

توضیح و تشریح یک مفهوم

توضیح نحوه استفاده از یک محصول

و…

_ آموزش ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت)

آیا واقعاً نیازی به آموزش موشن گرافی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های موشن گرافی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش موشن گرافی مجازی الزامی است.

سوالات متداول:

آیا مشاهده فیلم آموزش موشن گرافی برای ورود به بازار کار مناسب است ؟

کافیست روزی دو ساعت برای مشاهده مباحث آموزش موشن گرافی برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از یک ماه به تمامی تکنیک‌های مفید موشن گرافی در بازار کار تسلط پیدا کنید . استفاده از فیلمهای آموزشی آپادانا نیاز دو مزیت بارز دارد : اول قابل تکرار بودن آن و دوم آموزش موشن گرافی به همراه انتقال تجربه .

 

سریعترین راه برای آموزش موشن گرافی مجازی چیست ؟

در حال حاضر فیلم آموزش موشن گرافی سریعترین راه برای انتقال مطالب است . پس از مشاهده این سرفصلها که با توجه به محیط واقعی تدریس شده به هیچ کتاب ، جزوه یا حضور در دوره دیگری نیاز نخواهید داشت . ارتقای شما را در موشن گرافی تضمین می کنیم .

 

چرا آموزش موشن گرافی آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟

محصولات ما به سه دلیل با سایر آموزشها متفاوت است . اول : ارائه مطالب کاربردی.       دوم : پرهیز از ارائه مطالب تکراری و غیر مفید . سوم : استفاده از تجربیات استادان . پس از یادگیری این سرفصلهای آموزشی همیشه یک گام جلوتر از همکاران خود خواهید بود .

برای آموزش ساخت موشن گرافیک و تیزر در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

به ما امتیاز دهید