×

آموزش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش گسترده‌ای از طراحی و توسعه وب اکنون در دسترس شماست. اگر شما علاقمند به یادگیری هنر و علم طراحی وب بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی هستید، دوره‌های آموزشی ما در اختیار شماست.

  • آموزش حضوری و غیر حضوری: شما می‌توانید از آموزش حضوری در شهر خود بهره ببرید یا تصمیم به شروع دوره‌های آموزش غیرحضوری بگیرید. در هر دو حالت، آموزشگاه آپادانا با تجربه و متخصصین حرفه‌ای در اختیار شماست.
  • منابع آموزشی کامل: دوره‌های ما شامل ارسال جزوات و فیلم‌های آموزشی توسط بهترین اساتید در زمینه طراحی و توسعه وب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید از این منابع برای یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های مهم در طراحی سایت بهره‌مند شوید.
  • صدور گواهینامه معتبر: پس از اتمام دوره‌ها و مسلط شدن به مهارت‌های لازم، شما می‌توانید گواهینامه معتبر از آموزشگاه آپادانا دریافت کنید. این گواهینامه شما را در بازار کار و جلب توجه کارفرمایان به عنوان یک طراح وب ماهر تقویت خواهد کرد.با دوره‌های ما، طراحی سایت برای شما دیگر یک مهارت دورانه نخواهد بود. اگر تصمیم به شروع مسیر حرفه‌ای طراحی و توسعه وب گرفته‌اید، با آموزشگاه آپادانا همراه شوید و مهارت‌های لازم را بدست آورید.

آموزش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی از جمله دوره‌های برتر آموزشگاه آپادانا در تبریز است. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند تا با شیوه‌ها و ابزارهای مدرن طراحی و توسعه وب آشنا شوید، حتی اگر تجربه‌ای در برنامه‌نویسی نداشته باشید. در آموزشگاه آپادانا، مفاهیم پایه تا پیشرفته طراحی وب به شما آموزش داده می‌شود. از نحوه طراحی و ساخت صفحات وب گرفته تا مدیریت محتوا و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو. با این دوره‌ها، شما می‌توانید یک وب‌سایت حرفه‌ای و جذاب بسازید و توانایی‌های جدیدی برای خود به دست آورید که در بازار کار بسیار ارزشمند هستند.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی سایت

برای ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی سایت هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی طراحی سایت اقدام نمایید.

دوره پایپینگ در تبریز

دوره طراحی وب سایت

حتما خیلی با این کلمات درگیر بودید که طراحی سایت به چه صورت است یا چجوری میتونم یک سایت راه اندازی کنم. در حالی که هیچ دانش برنامه نویسی ای ندارم یا اینکه میخوام یک سایت داشته باشم اما کلا سردرگم هستم و نمیدونم از کجا باید شروع کنم و شایدم در نهایت به این نتیجه رسیده باشید که طراحی سایت کار من نیست و بهتره که سایتمو بدم به یک شرکت طراحی سایت تا سایتمو برام طراحی کنه ولی حالا با هزینه میلیونی طراحی سایت چیکار کنم!!!

آموزش طراحی سایت ؟

وردپرس در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته و همه این پیشرفت ها مدیون پلاگین های سرنوشت‌سازی بوده که برنامه نویسان حرفه ای در سراسر دنیا برای وردپرس نوشته اند. و استفاده‌کنندگان از این سیستم را بیشتر کرده و به‌نوعی با این پلاگین های جانبی اعتماد به‌ نفسی در فرد ایجاد می‌شد که من هم می‌توانم وب‌سایت خودم را راه‌اندازی کنم و از اینترنت کسب درآمد داشته باشم. یکی از این پلاگین های سرنوشت‌ساز و مهم ، پلاگین صفحه ساز گرافیکی ویژوال کامپوزر بوده است.

ویژوال کامپوزر چیست؟

ویژوال کامپوزر یک پلاگین از مجموعه پلاگین های وردپرس است که این امکان را به ما می‌دهد تا بدون دانش برنامه‌نویسی وب‌سایت خود را به هر شکلی که مایل هستیم پیاده‌سازی کنیم و فقط کافی است به تک‌تک المان‌های آن تسلط داشته باشیم. و طرح مدنظر خود را با استفاده از ویژوال کامپوزر پیاده کنیم.

ویژوال کامپوزر این امکان را به ما می‌دهد که تک‌تک صفحات ، برگه  ، نوشته ، محصولات و….را به شکل مدنظر پیاده کنیم

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی انجام می شود ، ما در مجموعه کلیک سایت با توجه به زبان های مختلف  آموزش هایی را برای شما تهیه کرده ایم. این آموزش ها عبارتند از آموزش php  (که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید). شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگی دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

 یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html  یکی از پر کاربردترین زبان ها در  طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است. یه نوعی می توان گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما آموزش ببینید.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . آموزش css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می توان گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

آموزش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی

فرصت‌های شغلی طراحی سایت کجا‌ها هستند؟

اگر می خواهید یک متخصص شوید شما نیاز به تجربه دارید. تجربه در طول زمان و کار کسب می شود. توصیه ما به شما این است که اولین تجربه یِ کاریِ خود را ، با گرفتن سایت از مشتری شروع نکنید! این ایده خوبی است که اولین تجربه یِ طراحی سایت خود را، با طراحی برای وب سایت خود شروع کنید. آموزش ساخت سایت در اولین قدم میتواند منجر به نمونه کار برای شما باشد.

پک  آموزش مجازی طراحی سایت دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟.

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.

واگر دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

آموزش طراحی سایت مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش طراحی سایت حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش طراحی سایت مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش طراحی سایت مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش طراحی سایت یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.

آیا واقعاً نیازی به آموزش طراحی سایت مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های طراحی سایت برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش طراحی سایت مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول طراحی سایت یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش طراحی سایت مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.( آموزش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی)

برای آموزش طراحی سایت در تبریزبا کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی آموزش طراحی سایت در تبریز روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید