×

آموزش نسخه پیچی در تهران

0 دیدگاه
آموزش رایگان
به ما امتیاز دهید

در تهران، یکی از مؤسسات آموزشی برجسته و معتبر در حوزه آموزش نسخه پیچی(آموزش نسخه پیچی در تهران) می‌توان به آموزشگاه آپادانا اشاره کرد. این آموزشگاه با ارائه دوره‌های تخصصی نسخه‌نویسی و آموزش مهارت‌های مرتبط، به داروسازان و علاقمندان به این حوزه امکان یادگیری مفید و عملی را فراهم می‌کند.

آموزشگاه آپادانا با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن، به دانشجویان خود تئوری‌ها و تمرینات عملی لازم را در زمینه نسخه پیچی ارائه می‌دهد.دوره تکنسین داروخانه یا همان نسخه پیچی داروخانه در آموزشگاه آپادانا با تدریس مجرب ترین اساتید. امکان برگزاری دوره در سایر شهر ها به صورت مجازی و ارائه گواهینامه بین المللی.

آموزش نسخه پیچی در تهران به صورت مجازی

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود. (تکنسین داروخانه در تهران)

آموزش نسخه پیچی در تهران

0 تا صد آموزش نسخه پیچی در تهران

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید. (دوره های تکنسین داروخانه در تهران)

آموزش مجازی آپادانا

داروخانه چیست؟

داروخانه موسسه ای پزشکی است که با اخذ پروانه مخصوص از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و با داشتن مسئول فنی واجد شرایط به ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو، شیر خشک و مکمل های غذایی رژیمی ،غذاهای کمکی شیرخواران و لوازم مصرفی پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی مجاز مبادرت می نماید .

 مسئول فنی داروخانه کیست:

داروسازی است که باداشتن برگ تشخیص صلاحیت مسئول فنی صادره از سوی اداره کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر و پروانه مسئولیت فنی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه ، به وظایف قانونی خود در داروخانه عمل می نماید و مسئولیت فنی آن را بر عهده می گیرد .

 موسس داروخانه کیست: عبارتست از شخصیتی که صلاحیت آن جهت تاسیس داروخانه مطابق ضوابط و مقررات به تایید کمیسیون امور داروخانه ها مصرح در ماده ۲۰ قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی ،مواد خوردنی و آشامیدنی رسیده است و پروانه تاسیس داروخانه از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه ، دریافت نموده است

نسخه پیچی چیست ؟

نسخه یک توصیه کتبی دارویی است توسط پزشک ، دندان پزشک و ماما داده شده است
بین دو کلمه دریافت  نخسه و پذیر ش نخسه تفاوتی وجود دارد ،پذیرش نسخه به معنای دریافت نسخه و ایجاد ارتباط کلامی با بیمار می باشد اما در شیوه دریافت نسخه، الزامی به برقراری این ارتباط نمایان نیست.

آیا من می‌توانم نسخه خوان شوم؟

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود.

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی  نسخه پیچی داروخانه

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

مزایای حضور مجازی در دوره نسخه خوانی داروخانه

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)

آموزش نسخه خوانی مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش نسخه خوانی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش نسخه خوانی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش نسخه خوانی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش نسخه خوانی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.(دوره نسخه پیچی)

آیا واقعاً نیازی به آموزش تکنسین داروخانه مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های نسخه خوانی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش نسخه خوانی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول نسخه خوانی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش نسخه خوانی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید. (کلاس تکنسین داوخانه)

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید