×

دوره آموزشی طراحی سایت

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزشگاه آپادانا به عنوان یک مرجع برجسته در زمینه دوره آموزشی طراحی سایت، ارائه دهنده دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی در حوزه وب می‌باشد. ما در آموزشگاه آپادانا تمرکز بر تجربه عملی داریم و دانش‌آموزان خود را با تکنیک‌ها و اصول اساسی طراحی سایت آشنا می‌سازیم.

در دوره‌های آموزشی طراحی سایت ما، شما به صورت عملی از ابزارها و تکنولوژی‌های مدرن وب استفاده خواهید کرد و مهارت‌های لازم برای ایجاد وب‌سایت‌های جذاب و کارآمد را به دست خواهید آورد. علاوه بر این، ما جزوات چاپی و دی‌وی‌دی‌های آموزشی را نیز به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید مفاهیم را بهتر درک کنید و به عنوان یک تکنسین ماهر در عرصه طراحی سایت به کار خود ادامه دهید.

برای دستیابی به یک موفقیت بیشتر و دریافت گواهینامه معتبر در زمینه طراحی سایت، آموزشگاه آپادانا با سه شعبه فعال در تبریز، مناسب‌ترین مکان برای یادگیری این مهارت اساسی است. ما در آموزشگاه آپادانا به تسهیل مسیر شما به عنوان یک تکنسین حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وب متعهد هستیم.

دوره پایپینگ در تبریز دوره آموزشی طراحی سایت

جهان امروز ، جهان تبادل کردن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. از زمانی که تیم انگلیسی برنزرلی در سرن، وب را ایجاد کرد تا به امروز، وبگاه های اینترنتی، گستره ی فعالیت خود را بسیار بالا برده اند. تا به حدی که امروزه، برای اطلاع از یک فعالیت خدماتی یا یک خبر و حتی نام نویسی های مختلف، باید سراغ وبسایت برویم. بدیهی است که در چنین شرایطی، سیستم وب، بسیار مهم می­شود.

بسیاری از هنرمندان ، کارهای خود را به کمک وبسایت­های مختلف ، به اشتراک می­گذارند، بسیاری از دانشمندان، نتایج کارهای علمی خود را اینگونه در اختیار همه قرار می­دهند و همینطور است که انواع و اقسام وبسایت ها، مانند؛ وبگاه­‌های بازرگانی، وبگاه­های ارتباطی،وبگاه‌­های سرگرمی، وبگاه­‌های نرم افزارسازی و … ایجاد شده‌اند. بدین ترتیب، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون صفحه­ وب در سراسر جهان، در حال فعالیت است که البته، وبسایت های فعال ایرانی، سهم بسیار کمی از این رقم دارند.

 با این گسترش، انتظار می­رود که برنامه نویسی وب، در جهان یک حرفه.­ بسیار مورد نیاز به شمار برود.

دوره آموزشی طراحی سایت

آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟

این سوال بسیار مهمی است، اولین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا شروع کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید ، اولین روش طراحی سایت بدون کدنویسی و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی.

در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی حوزه های مختلف شروع به آموزش دیدن کنید ، مثل آموزش وردپرس ، آموزش PHP ، آموزش لاراول ، آموزش HTML ، آموزش CSS ، آموزش ASP.net و… . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی

آموزش طراحی وب بدون کدنویسی یکی از مهارت‌های مهم در دنیای مدرن است. طراحی سایت بدون کدنویسی به افرادی که علاقه به ایجاد وب‌سایت‌های جذاب و کاربرپسند دارند، این امکان را می‌دهد تا بدون دانش عمیق در زمینه برنامه‌نویسی، وب‌سایت‌های زیبا و کارآمدی را ایجاد کنند.

در دوره طراحی سایت با وردپرس در آموزشگاه آپادانا، شما می‌توانید با استفاده از یکی از قدرتمندترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) به نام وردپرس، به صورت کاملاً حرفه‌ای و بدون نیاز به کدنویسی، وب‌سایت‌های خود را طراحی و مدیریت کنید. این دوره شامل مباحثی نظیر انتخاب و تنظیم قالب‌ها، افزودن و ویرایش محتوا، ایجاد فرم‌ها، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) و مدیریت پلاگین‌ها و افزونه‌های مختلف وردپرس می‌شود.

با شرکت در این دوره در آموزشگاه آپادانا، شما می‌توانید به یک طراح وب حرفه‌ای تبدیل شوید و وب‌سایت‌های شخصی، تجاری، یا حتی وبلاگ‌های خود را با ظاهری زیبا و کاربرپسند ایجاد کنید. آموزشگاه آپادانا با استفاده از اساتید مجرب و منابع آموزشی به‌روز، به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود در حوزه طراحی وب بدون کدنویسی دست یابید و مهارت‌های لازم را به دست آورید. به ما بپیوندید و دنیای جذاب وب‌سایت‌ها را کشف کنید.

آیا من می‌توانم طراح سایت شوم؟

در کلاس طراحی سایت با وردپرس بدون یک خط کد نویسی یک وب سایت کامل خواهید ساخت.

در کلاس طراحی سایت با وردپرس از نقطه ۰ شروع شده و تا مشاوره درآمد زایی از سایت پیش خواهیم رفت.

دوره آموزش وردپرس کاملا پروژه محور بوده و هر کارآموز در انتهای دوره یک وب سایت کامل خواهد داشت.

شما می توانید انواع دوره های آموزشی طراحی وب سایت آریا تهران را مشاهده نمایید

محتویات پک آموزشی طراحی سایت

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی طراحی سایت  که به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

سرفصل های آموزشی :

  • آموزش صفر تا صد راه اندازی وبسایت
  •  خرید هاست و دامنه اتصال هاست به دامنه
  •  سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس نصب افزونه های کاربردی روی وردپرس
  •  خرید قالب های کاربردی
  • انجام پروژه های عملی راه اندازی فروشگاه و….

پک  آموزش مجازی طراحی سایت دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟.

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.

واگر دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی طراحی سایت

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)

تماس با مابرای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی آموزش طراحی سایت در تبریز روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید