×

دوره حسابداری در گرگان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش خرید هاست و دامنه

در آموزش حسابداری در شهر شما، ما امکانات آموزش حضوری و مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین با صدور گواهینامه معتبر، شما می‌توانید تأییدیه مهارت خود را در حسابداری کسب کنید.آموزش حسابداری غیر حضوری نیز توسط آموزشگاه آپادانا ارائه می‌شود. در این روش آموزش، پک آموزشی شامل جزوات و فیلم‌های آموزشی توسط بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (دوره حسابداری در گرگان) به شما ارسال می‌شود. با استفاده از این پک آموزشی، شما می‌توانید به صورت خودآموز مهارت‌های حسابداری را کسب کنید.

دوره حسابداری در گرگان به صورت مجازی

دوره حسابداری در گرگان به صورت مجازی یک فرصت عالی برای افرادی است که علاقه‌مند به یادگیری مباحث حسابداری هستند اما قادر به حضور در دوره‌های حضوری نیستند. با شرکت در دوره حسابداری مجازی، شما می‌توانید به صورت آنلاین و از راحتی خانه یا محیط کار خود، به طور جامع و کاربردی مفاهیم حسابداری را یاد بگیرید.

این دوره حسابداری مجازی در گرگان به شیوه‌های تدریس متنوعی برخوردار است که شامل جلسات زنده، ویدئوهای ضبط شده، پرسش و پاسخ‌ها و تمرینات عملی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌های یادگیری، متناسب با زمان و شرایط خود، به یادگیری مفاهیم حسابداری بپردازید.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی حسابداری

برای ثبت نام در دوره های آموزشی حسابداری هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی حسابداری اقدام نمایید.(آموزش کامل حسابداری)

حسابداری چیست؟

علم حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود، چون از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذینفع، ذیعلاقه و ذیحق قرار می‌دهد.حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج میباشد، در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد.

حسابداری به دو قسمت  حسابداری و حسابرسی تقسیم  می شود :
حسابداری: حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعاتی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است.

حسابرسی: حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

دوره حسابداری در گرگان

آیا من می‌توانم حسابدار شوم؟

رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل انتخاب کنند. تمامی افراد علاقمند می توانند وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و وارد بازار کار شوند.(آموزش حسابداری در تبریز)

فرصت‌های شغلی حسابداری ؟

فرصت های شغلی یک حسابدار خیلی گسترده است و از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح را شامل می شود. دانش آموختگان رشته حسابداری می توانند در شغل های زیر استخدام شده و فعالیت داشته باشند:‏ حساب دار، حسابرس، مدیر مالی، کارشناس امور مالیاتی، کارمند بانک، رییس بانک، کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار، تحلیل گر مالی، حسابرس یا مسئولان حسابداری و امور مالی در موسسات گوناگون مشغول به کار شوند.(استخدام حسابداری در گرگان)

آموزش مجازی آپادانا

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی حسابداری

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهی پایان دوره معتبر با کد رجیستری و قابلیت استعلام(دوره حسابداری در گرگان)

برای آموزش حسابداری با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی حسابداری روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید