×

دوره پایپینگ در اهواز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (2 امتیاز)

آموزش حضوری و مجازی پایپینگ در اهواز به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش طراحی، آنالیز، نصب، تست، راه‌اندازی و نگهداری از سیستم لوله‌کشی در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش پایپینگ به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (دوره پایپینگ در اهواز)

دوره پایپینگ به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های پایپینگ با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل طراحی، آنالیز، نصب، تست، راه‌اندازی و نگهداری از سیستم لوله‌کشی به صورت عملی آموزش داده می شود (دوره مجازی پایپینگ اهواز)

دوره پایپینگ در کرج

پایپینگ یعنی چه؟

اصطلاح اصول پایپینگ عموما در مسائل مربوط به انتقال سیال از طریق لوله(مایعات و گازها)،اتصالات مربوطه و شیر آلات بکار برده میشود.به سیستم های لوله کشی پالایشگاه ها (piping) ، سیستم های لوله کشی خطوط انتقال(pipe-line)،سیستم های لولع کشی تاسیسات و ساختمان(plumbing) گفته می شود.(پایپینگ صنعتی اهواز)

آیا من می توانم در دوره پایپینگ حرفه ای شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات پایپینگ در هر پلنت و پروژه‌ای را عهده‌دار گردید. این اطلاعات شما را برای اجرای عملیات پایپینگ از مرحله تجهیز کارگاه تا مرحله پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی آن مجهز می‌گرداند.(طراحی پایپینگ در اهواز)

چرا در دوره پایپینگ شرکت کنیم ؟

آموزش پایپینگ یا لوله کشی (piping) به صورت کلی به مهندسی پایپینگ اشاره دارد. آموزش پایپینگ به معنی به کار بردن اصول مهندسی مکانیک است. از نظر صنعتی، تمام فعالیت‌های پایپینگ در انطباق با کدها و استانداردهای بین‌المللی و صنعتی انجام می‌شوند. سیستم پایپینگ شبکه‌ای از لوله‌ها، اتصالات لوله، و دیگر اجزای خاصی است که وظیفه مورد نیاز برای انتقال سیالات شامل مایعات، گاز و دوغاب را از یک محل به محل دیگر انجام می‌دهد. این یک روش موثر برای انتقال مایعات بدون تلفات قابل توجه در خواص و کیفیت مایع می‌باشد.(آموزش پایپینگ pdms در اهواز)

دوره پایپینگ در کرجبه طور کلی مهندسی پایپینگ در سیستم‌های صنعتی زیر اعمال می‌شود:

·         سیستم‌های لوله‌کشی سرویس ساختمان

·         سیستم‌های پایپینگ برودتی و انتقال حرارت( دوره آنلاین پایپینگ در اهواز)

·         سیستم‌های پایپینگ حمل و توزیع مایع (خط لوله)

·          سیستم‌های پایپینگ انتقال و توزیع گاز

·         سیستم‌های پایپینگ نیروگاهی

·          سیستم‌های پایپینگ فرآیندی

·         سیستم‌های پایپینگ انتقال لجن(دوره piping در اهواز)

دانش و صنعت پایپینگ همچون پل رابطی مابین جایگاه تولید انرژی و جایگاه مصرف، نقشی بسیار مهم و حیاتی ایفا می کند. بدون داشتن خطوط انتقال گسترده هرگز نمی توان منابع انرژی همچون گاز و نفت و … را به هزاران کیلومتر دورتر به دست مصرف کننده رساند. همچنین، بدون وجود پالایشگاه ها و مجتمع های پتروشیمی پیشرفته نمی توان از نفت خام کم بها، محصولات فرآوری شده پر ارزش بدست آورد.(دوره piping در اهواز)

مخاطبین دوره پایپینگ چه کسانی هستند؟

مخاطبین این دوره آموزشی کليه فارغ التحصيلان رشته هاي فني مهندسي بالاخص مهندسی مکانیک – عمران – مواد – متالورژی – نفت – پتروشیمی – شیمی و …  علاقه مندان به حوزه بازرسی ، کليه کارشناسان, بازرسان و ناظران شرکتهای نفتی و سازمانها و مديران شاغل در واحدهاي  فني – مهندسي، توليد، کنترل کيفيت، بازرسي فني(دوره های تخصصی پایپینگ در اهواز)

فرصت های شغلی دوره های پایپینگ

این دوره مناسب تمام افرادی که قصد کار در صنایع نفت و گاز هستند میباشد. هنرجو ها پس از موفقیت در آزمون و دریافت گواهی بین المللی میتواند از مزایای این مدرک در خارج از کشور بهره مند گردند.(پایپینگ در پتروشیمی)

سرفصل های دوره پایپینگ کدامند؟

شناخت و آشنایی مقدماتی با روش های جوش کاری و تست های غیر مخرب لوله ها و آشنایی با استانداردهای API ، ANSI ، ASME ، ASTM مرتبط با صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی

انواع لوله و کاربرد هر یک ، روش های تولید لوله

آشنایی با انواع فلنچ ، اتصالات گسکت ها و کاربرد هر یک

آشنایی مقدماتی با جوشکاری لوله ها و روش های تست جوش لوله ها

آشنایی مقدماتی با علائم و سیمبل های مربوط به نقشه های ISOMETRIC ، UFD ، PFD ، MFD ، PIPING

تعریف و کاربرد شیر های صنعتی ، بررسی مزایا و معایب شیر های مختلف

آشنایی با استاندارد های مرتبط با لوله ها ، اتصالات متریال و طراحی

انتخاب متریال مورد نیاز

رابط طراحی و انواع بارهای اعمالی به سیستم لوله کشی

آشنایی با اتصالات و شیر آلات

آشنایی با ساپورت­ها و نقش آن ها و همچنین موارد ساخت براساس استاندارد ANSI B31.3

آشنايي با ابزار دقيق و سيستم هاي اندازه گيري(پایپینگ در صنعت نفت در اهواز)

دوره پایپینگ در کرجنحوه ثبت نام در دوره پایپینگ

برای ثبت نام در دوره های پایپینگ هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های پایپینگ اقدام نمایید.( آموزش پایپینگ در اهواز)

برای آموزش دوره پایپینگ  با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دوره پایپینگ در کرج

تبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی پایپینگ روی لینک زیر کلیک کنید

دوره پایپینگ در کرج

میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (2 امتیاز)