×

پکیج آموزش بورس در مشهد

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی بورس-ورود به بازار سرمایه به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ورود به بازار بورس به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (پکیج آموزش بورس در مشهد).

آموزش مجازی بورس (غیر حضوری)

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های آموزشی بورس با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد سرمایه اصول گذاری در بازار بورس ، آشنایی با بازار های سرمایه  آموزش داده می شود (پکیج آموزش بورس در مشهد)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی بورس

برای ثبت نام در دوره های آموزشی بورس هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی بورس اقدام نمایید (پکیج آموزش بورس در مشهد).

آیا من می‌توانم  وارد بازرا بورس شوم؟

سرمایه گذاری در بورس یکی از راه های افزایش سرمایه است. خیلی ها دوست دارند که با پس اندازشان وارد بازار سرمایه شوند و از طریق بورس به داد و ستد بپردازند. با وجود این که شرکت های بورسی در کشور شکل گرفته و هر روز رادیو و تلویزیون و روزنامه ها در مورد شاخص و حباب و افت و خیزهای بورس تهران صحبت می کنند اما خیلی ها هنوز با مفهوم این بازار آشنایی ندارند.
خیلی از کسانی که علاقه مند به فعالیت در این بازار هستند فکر می کنند هر روز باید به تالار بورس بروند و در میان هیاهو و سر و صدایی که برای ما تبدیل به نمادی از بورس شده، سهام خرید و فروش کنند. در صورتی که ورود به بورس ربطی به این تالار ندارد و همه چیز به کارگزاری ها ختم می شود. درواقع باید این را بدانید بدون انتخاب کارگزاری نمی توانید وارد بورس شوید(پکیج آموزش بورس در مشهد).

بطورکلی برای شروع سرمایه گذاری در بورس و دریافت کد بورسی باید مراحل زیر را بصورت گام به گام طی کنید:

  1. اعتبارسنجی در سامانه سجام
  2. مراجعه به یک کارگزاری و ثبت نام در آن
  3. صدور کد معاملاتی یا بورسی

ورود به بازار بورس و شروع معاملات در آن به همین سادگی نیست! برای اینکه بتوانید سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشید و بازدهی بیشتری از آن نصیبتان شود، باید دانش و تجربه کافی از معاملات در این بازار داشته باشید(آموزش بورس در مشهد).

بورس برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر زمان کافی روزانه (حتی ۱ ساعت) در اختیار ندارید، بورس برای شما مناسب نیست.
در صورتی که شغلی ندارید و یا در هر صورت به فکر درآمد ثابت ماهانه هستید، بورس برای شما مناسب نیست.
اگر سرمایه‌ای که در اختیار دارید وام و قرض است، بورس برای شما مناسب نیست.
اگر تحمل زیان احتمالی و ریسک بالا را ندارید، بورس برای شما مناسب نیست.
در صورتی که فکر می‌کنید بورس قمار است و فقط با داشتن شانس و اقبال می‌توان موفق شد، بورس برای شما مناسب نیست.
اگر به فکر این هستید که در مدت خیلی کوتاهی ثروتمند شوید، بورس برای شما مناسب نیست.

در چه صورت بورس برای شما مناسب است؟

سرمایه‌ای پس‌انداز کرده‌اید که فعلا به آن نیازی ندارید و قصد دارید سودی بیشتر از سود بانکی کسب کنید.
تصمیم گرفته‌اید بصورت حرفه‌ای شغل سرمایه‌گذاری یا معامله‌گری سهام را در پیش بگیرید.
ریسک‌پذیری و صبر بالایی دارید و می‌خواهید طی سال‌های آینده سرمایه‌تان را افزایش دهید.
آینده مالی‌تان برای شما مهم است و مایلید برای بهبود آینده خودتان و فرزندان‌تان قدمی مثبت برداشته باشید
آماده هستید برای رسیدن به هدف‌تان وقت و انرژی بگذارید.
می‌دانید که کسب ثروت و زندگی در رفاه برای شما ممکن است و آماده هستید بهای رسیدن به هدف خود را بپردازید.

حداقل سرمایه برای ورود به بورس چقدر است؟

با هر مقدار پول می‌توانید وارد بازار بورس شوید یک میلیون تومان، ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ میلیون تومان. با هرمبلغی می‌توانید وارد بازار شوید. البته حداقل سرمایه برای ورود به بورس ۵۰۰ هزار تومان است. یعنی حتی با ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید سهام یک شرکت را بخرید.

 

آیا سرمایه گذاری در بازار بورس خوب است؟

بعضی از افرادی که در بازار بورس تجربه فعالیت داشته اند از ورود به این بازار راضی نیستند. معمولا وقتی عملکرد ما در موضوعی در سطح انتظارمان نباشد ناراضی خواهیم بود.  خیلی‌ها هیجانی و بدون آموزش مناسب وارد بازار می‌شوند پس طبیعی است که ناراضی خارج شوند. همین موضوع اهمیت آموزش صحیح را چند برابر می‌کند. ما سعی می‌کنیم به شما تصویری واقعی از بورس ارائه دهیم که به دور از بزرگ نمایی یا سیاه‌نمایی باشد.

آموزش بورس

کلاس های آموزشی بورس در مشهد

آموزش بورس و سرمایه گذاری مجتمع آموزشی آپادانا با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود با بیش از چند دهه تجربه در زمینه آموزش های علوم بورسی موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف، موفقیت و کسب حداکثر سود به همراه آموزش عملی و کاربردی در این وادی برای دانشپذیران محترم می باشد.(پکیج آموزش بورس در مشهد).

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

در صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد. امکان صدور گواهینامه فارسی ، گواهینامه دو زبانه و گواهینامه بین المللی( از مرجع صدور گواهینامه های بین المللی RFTC اسپانیا) برای این دوره مقدور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید (کلاس های آموزش بورس در مشهد)

بهترین دوره آموزش بورس کجاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش بورس انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. و بهترین اساتید آموزش بورس را در هیئت علمی خود داشته باشد. موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش بورس وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش بورس را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش  روی شما خواهد بود که یکی از آنها مرکز آموزش های تخصصی آپادانا است(هزینه آموزش بورس در مشهد).

محتویات پک آموزشی بورس

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی بورس و بازرا های سرمایه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • نحوه ورود به بورس و خرید و فروش سهام (ویژه افراد صفر)
  • نحوه خرید و فروش آنلاین سهام از هرکجا که اینترنت وجود دارد
  • کدام سهام ها ریسک بیشتری دارند
  • نکات مهم ورود و خروج به موقع در سهم
  • اصول مدیریت سرمایه گذاری در بورس
  • مدیریت پرتفوی (سبد سهام)
  • مبانی تحلیلگری در بورس
  • آشنایی با کلیه اصطلاحات بازار سرمایه
  • کاربرد تحلیل تکنیکال
  •  اصول تحلیل بنیادی در بازار سهام

چرا آموزش بورس ضروری است؟

آموزش، جلیقه نجات، در دریای متلاطم سرمایه گذاری در بورس است. می‌توان گفت رشد ثروت در بازار سرمایه بیش از هر چیزی به رشد تخصص سرمایه گذاران وابسته است. بورس یک روی سود و یک روی زیان دارد، سود در بورس از جیب تازه‌کاران به جیب متخصصان می‌رود و اگر پیش از سرمایه گذاری در بورس، روی آموزش خود سرمایه گذاری نکنید، بورس روی زیان خود را به شما نشان خواهد داد! هیچ چیز به اندازه آموزش و تخصص نمی‌تواند ریسک این سرمایه گذاری را کاهش دهد.(پکیج آموزش بورس در مشهد).

آموزش مجازی آپادانا

طول دوره های بورس چقدر است

طول دوره آموزشی بورس دو ماه و تایم آموزشی آن ۶۰ ساعت می باشد(کلاس بورس در مشهد).

چند دلیل برای اینکه سرمایه گذاری در بورس را زودتر شروع کنیم:

  • آموزش بورس و کسب سود بیشتر نسبت به سایر بازارها
  • آموزش بورس و قانونی بودن سرمایه گذاری در بورس
  • آموزش بورس و شفافیت بازار بورس نسبت به بقیه بازارها
  • آموزش بورس و قابلیت نقدشوندگی بالا نسبت به بازارهای مشابه
  • کمک به تولید ملی با سرمایه گذاری در شرکت های ایرانی
  • آموزش بورس و متنوع بودن ابزارهای سرمایه گذاری نسبت به مقدار سرمایه مشتریان

کد بورسی چیست و چطور کد بورسی دریافت کنیم؟

کد بورسی، شناسه‌ای واحد است که از تعدادی حرف و عدد تشکیل‌شده است. درواقع کد بورسی مانند کد ملی برای هر فرد منحصربه‌فرد است و تا زمانی که این کد تعریف نشود شما نمی‌توانید به سرمایه گذاری در بورس و خریدوفروش سهام بپردازید. پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس رادارید، دریافت کد بورسی و ثبت نام در سامانه سجام اولین گام برای ورود به بازار سرمایه تلقی خواهد شد(ثبت نام کلاس های بورس در مشهد).

سامانه سجام چیست؟

سجام مخفف سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار ایجادشده است. سامانه سجام درواقع فراتر از بازار مالی و بورس است و زیرساخت مبارزه با پول‌شویی به‌حساب می‌آید. کل دارایی فرد در حساب‌های بانکی، حساب کارگزاری و صندوق‌ها همه با هم در سامانه سجام ثبت می‌شود و این شفافیت مانع پول‌شویی می‌شود(شهریه دوره های بورس در مشهد).

برای سرمایه گذاری در بورس از کجا شروع کنم؟

پس از دریافت کد بورسی غیر حضوری، با توجه به اینکه ۹۵ ذرصد عرضه های اولیه سودآور هستند خوب است که از خرید عرضه اولیه ها شروع کنید. ولی حتما بدنبال کسب علم سرمایه گذاری در بورس باشید و با ریسک سرمایه گذاری بدون آگاهی سرمایه خود را هدر ندهید.

چرا باید هر چه زودتر روی آموزش بورس سرمایه گذاری کنیم؟

چرا باید روی آموزش بورس سرمایه‌گذاری کنیم؟ آن هم نه مقداری کم بلکه میلیون‌ها تومان! این پرسشی است که عده زیادی با دیدن مبلغ دوره‌های آموزشی بورس از خودشان و دیگران می‌پرسند. علت این واکنش، موضوعی ساده است. در حقیقت، برای بسیاری از ما سرمایه‌گذاری روی خودمان، مفهومی بیگانه به شمار می‌رود. چون ما فقط یاد گرفتیم که روی دیگران سرمایه‌گذاری کنیم. مثلا روی پول‌‌ تو ‌جیبی که از خانواده می‌گیریم، حقوقی که رئیسمان به ما می‌دهد یا کمکی که انتظار داریم دوستمان در حق ما روا دارد. اما دنبال کردن هیچ‌کدام از این روش‌ها باعث رسیدن به آزادی مالی نمی‌شود. تنها گزینه موجود، سرمایه‌گذاری روی خودمان خواهد بود و بورس، یکی از بهترین راه‌ها برای آغاز این سرمایه‌گذاری است. در ادامه با ارائه ۶ دلیل، این واقعیت را به شما ثابت می‌کنیم(دوره های بورس در مشهد).

برای موفقیت در بورس باید آموزش حرفه‌ ای ببینید

افرادی که در بازار بورس فعالیت می‌کنند می‌دانند چه می‌گوییم و افرادی که با بازار بورس آشنا نیستند شاید هنوز ذهنیتی نسبت به این موضوع نداشته باشند. ولی جالب است با هم نگاهی به شوخی نبودن بازار بورس بیندازیم. گاهی سهمی در بازار بورس وجود دارد که وضعیتش چندان جالب نیست. اما فقط کسی می‌تواند چهره واقعی این سهم را ببیند که قبلا تحلیل بنیادی را آموخته است. حتی در برخی موارد، این سهم غیر ارزشمند، رشد خوبی می‌کند و سهامداران بسیاری را که هیچ درکی از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال ندارند به اشتباه می‌اندازد. بعد از مدتی این سهم‌ها با چنان افتی مواجه می‌شوند که سرمایه گذاران را بیچاره و درمانده می‌کنند.(آموزشگاه بورس در مشهد)

بورس، پرسود ترین سرمایه گذاری در ایران بوده است

نمودار زیر مربوط به بازده بازار بورس در مقایسه با بازده بازارهای موازی مسکن، طلا، ارز و سپرده بانکی در سال ۹۴ است. سال ۹۴ سالی است که در آن شاهد رکود شدیدی در بخش مسکن بودیم. بازار بورس با بیش از ۲۷% سود در صدر بازارهای سرمایه گذاری ایران قرار گرفته است. شاید لازم باشد بدانیم که این موضوع فقط مربوط به سال ۹۴ نیست. بازار بورس ایران در طی بازه‌های زمانی بلندمدت، جزو پرسودترین بازارهای سرمایه گذاری ایران بوده است. با توجه به چشم‌انداز اقتصادی ایران این بازار در بلند مدت، جای رشد بسیار زیادی خواهد داشت.

آموزشگاه آپادانا

نکات خیلی مهم در بازار بورس

۱ – اولویت اول شما در بورس باید حفظ سرمایه، اولویت دوم حفط سودهای قبلی‌ و اولویت سوم سود کردن باشد. حفظ سرمایه مهم‌ترین اصل است چون اگر سرمایه خودتان را از دست بدهید، دیگر چیزی ندارید که با آن معامله کنید و سود ببرید.

۲ – بازار همیشه مثبت و رو به رشد نیست. همیشه خود را برای زمانی که بازار منفی می‌شود آماده کنید و اطلاعات‌تان را برای پیروز شدن در شرایط سخت بالا ببرید.
۳ – از تجربیات دیگران استفاده کنید و وقتی اشتباهی انجام دادید، آنرا بپذیرید، آن اشتباه را تصحیح کنید و درس بزرگی که از آن اشتباه گرفته‌اید را در جایی یادداشت کنید. معامله در بورس مجازی می‌تواند برای سنجش مهارت‌تان در انتخاب سهام به شما کمک کند.
۴ – عواملی مانند ترس، طمع و سایر احساسات در همه افراد وجود دارند، اما این موارد وقتی مشکل‌ساز می‌شوند که به شکلی فلج‌کننده امکان تصمیم‌گیری و عمل صحیح را از معامله‌گران  بگیرند! وقتی تصمیمی گرفتید متوجه باشید که این تصمیم از کجا سرچشمه گرفت؟ از تحلیل و منطق یا از روی هیجان، خوش‌باوری یا سایر عوامل؟

تکیه بر مشاوره افراد ناشناس

یکی دیگر از باورهای غلطی که برخی مواقع گریبان گیر سهامداران می‌شود، این است که آن‌ها در کارگزاری‌ها و یا حتی گروه‌های تلگرامی و دیگر شبکه‌های اجتماعی با افراد یه ظاهر خبره‌ای آشنا می‌شوند که اصلاحاً به دیگران سیگنال ارائه می‌کنند! این موضوع سبب می‌شود تا این دسته از سهامداران صرفاً بر اساس نظرات افراد به ظاهر خبره اقدام به خرید و فروش نمایند، بدون آنکه علت این خرید با فروش را بدانندبا این اوصاف پیشنهاد می‌شود که سهامداران تلاش کنند با افزایش دانش بورسی و مهارت تحلیلی بورسی خود در کنار مشاوره افراد خبره ریسک معاملاتی خود را به حداقل رسانده و سود کسب کنند(پکیج آموزش بورس در مشهد).

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی بورس

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی بورس

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
عدم نیاز به حضور فیزیکی
امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

این دوره برای چه کسانی طراحی شده؟

  • کلیه‌ی افرادی که می‌خواهند وارد بورس شوند و هیچ اطلاعاتی ندارند
  • کلیه‌ی افرادی که با اطلاعات کم مشغول به خرید و فروش سهام شده‌اند
  • کلیه‌ی افرادی که کلاس‌های مختلفی رفته‌اند اما هنوز جرات معامله‌گری را پیدا نکرده‌اند!

(پکیج آموزش بورس در مشهد)

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

اشانتیون ویژه

در کنار دریافت درس ها، شما میتونید به رایگان، در «کانال خصوصی مثال های آموزشی بورس» عضو بشید و علاوه بر مثال های متعدد پکیج، از مثال های به روز این کانال و همچنین از تجربیات ما هم به صورت دسته بندی شده، استفاده کنید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری بورس روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید