×

کلاس مهارت های هفتگانه در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

(کلاس مهارت های هفتگانه در تبریز)دوره‌های آی‌سی‌دی ال یا مهارت‌های هفت کانه کامپیوتر در شهر تبریز، به عنوان یکی از مراکز برتر آموزش تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر محسوب می‌شوند. این دوره‌ها به صورت کاربردی و تخصصی، به ارائه دانش و مهارت‌های فنی و عملی برای شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به حوزه کامپیوتر و برنامه‌نویسی می‌پردازند.

در دوره‌های آی‌سی‌دی ال و مهارت‌های هفت کانه کامپیوتر، افراد با مباحث پایه و پیشرفته کامپیوتر، برنامه‌نویسی، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت اطلاعات، طراحی وب، و بسیاری از مهارت‌های دیگر آشنا می‌شوند. این دوره‌ها توسط اساتید مجرب و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات ارائه می‌شوند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و ابزارهای کامپیوتری استفاده می‌کنند.دوره ICDL را در شهر تبریز با کم ترین هزینه یاد بگیرید. مجتمع آموزشی آپادانا برترین مرکز آموزش دوره های مهارت های هفتگانه با اساتید مجرب  و معرفی به کار رایگان.

کلاس ICDL به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس ICDL با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره ICDL در تبریز)

دوره ICDL

در باره دوره مهارت های هفت گانه کامپیوتر یا دوره ICDL

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد .امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های icdl نیاز خواهید داشت.

اگر هنوز با ICDL آشنا نیستید و بدنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید همین امروز در دوره ICDLثبت نام کنید.

بازار کار مهارت های هفتگانه ICDL

بازار کار ICDL به وسعت تمام صنایع یک کشور است. قطعا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در شرکت های دولتی و خصوصی را دارند حتما باید در دوره آموزش ICDL شرکت کرده و مدرک آن را دریافت نمایند.

فراموش نکنید که یکی از مدارک ضروری برای استخدام در شرکت های دولتی مدرک ICDL است.

سرفصل های آموزشی ICDL کدامند؟

مهارت های هفتگانه ICDL بر دو نوع عملی و تئوری میباشد و شامل موارد زیر است :
IT (آی تی) : مفاهیم اساسی تئوری فن آوری اطلاعات در حد مبتدی
Internet(اینترنت) : اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و ایمیل)
Windows (ویندوز) : آشنایی باویندوز و نحوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل هاو …
word processing (ورد) : آشنایی با مفاهیم واژه پردازی و پردازش متن و شیوه به کار گیری این نرم افزار
Excel – spread sheets(اکسل) : آشنایی با مفهوم صفحات گسترده اکسل و نحوه کار با این نرم افزار
PowerPoint – presentation(پاورپوینت) : یادگیری نحوه ارائه مطالب و چگونگی انجام آن با استفاده از این نرم افزار
Access – Data base(اکسس) : آشنایی با بانک اطلاعاتی و مفهوم پایگاه داده و استفاده از آن ها با استفاده این نرم افزار

آموزش ICDL

مخاطبان دوره مهارت های هفتگانه رایانه چه کسانی هستند ؟!

دوره ICDL دوره ایی برای تمامی اقشار جامعه می باشد از قبیل کاربران خانگی و شرکتی، کارفرمایان و همچنین تمامی رده های سنی را دربر میگردد.(کلاس ICDL در تبریز)

آیا کسانی که در شهرستان هستند میتوانند در ICDL شرکت کنند؟

بله ، با هماهنگی آموزشگاه می توانید در دوره ICDL به صورت مجازی شرکت کنید.

شرایط پرداخت شهریه دوره ICDL بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس  ICDL، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید(دوره های ICDL در تبریز).

آموزش ICDLنحوه ثبت نام در دوره های تخصصی ICDL

برای ثبت نام در دوره های آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در تبریز).

مزایای مدرک کامپیوتر برای استخدام:

ICDL  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های جهانی بیشتر مشاغل با سیستم کامپیوتری کار می کنند. مدرک ICDL که گواهینامه بین المللی کامپیوتر است می توانند در اکثر شرکت های خصوصی و دولتی و حتی موسسه ها و مراکز مشغول به کار شوند(مدرک ICDL).

– خرج های پیشتیبانی کامپیوترها را کم می نماید. به این عنوان که کارمندان مدارک ICDL خود به پیشتیبانی دستگاه ها می پردازند.

-ICDL   سطح توانایی فناوری اطلاعات را در یک سازمان اطمینان می بخشد.

– وقت های هدر رفته کارهای غیرموثر IT را کاهش می دهد.

-ارتقای سطح تواناییها در IT و کارایی در شرکتها

-ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر

-تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان

(کلاس ICDL در تبریز)

 دیگر مزایای مدرک :

داشتن مدرک ICDL به افراد در منزل کار می کند تا در صورت انجام کار چه در شرکت چه خصوصی ، به کارفرما یا مشتریان خود مدرک را ارایه کنند. ICDL به اشخاص در حوزه کامپیوتری کمک می نماید تا با یادگیری مفاهیم ابتدایی مهارت های کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.(دوره ICDL در تبریز).

آموزش ICDLمراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن ، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود(مدرک ICDL در تبریز).

محتویات پک آموزشی ICDl و مهارت های هفتگانه رایانه

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی ICDL می باشد.

  • آشنایی با مهارت های هفتگانه رایانه
  •  با نحوه کار با رایانه
  • یادگیری کار با اینترنت
  • شناخت نرم افزار اکسل
  • ساخت پاورپوینت

آموزش مجازی یا غیر حضوری

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟ آموزش ICDL در منزل! این همان راه حل منطقی است که یادگیری را بیش از هر زمان دیگری ساده و ممکن ساخته است.و از طرفی شیوع و گسترش بیماری مانند کرونا، به تمام مردم جهان نشان داد که باید در عصر نوین تمدن، به دنبال نوین‌تر و ساده‌ترین روش‌ها برای انجام امور حیاتی و اقتصادی باشیم.

پس از ثبت نام در دوره آموزش مجازی  پک دوره حاوی DVD و جزوه برای شما ارسال میشود.

DVD ها شامل فیلم های آموزشی با تدریس اساتید مجرب بوده  که امکان مشاهده پک های آموزشی با مدیریت زمانی دلخواه  خودتان میسر میباشد

امکان مشاهده مکرر فیلم های آموزشی

و همینطور دانشجویان میتوانند  برای رفع اشکال با اساتید آموزشگاه آپادانا در ارتباط باشند.(کلاس ICDL در تبریز)

آیا واقعاً نیازی به دوره ICDL مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای تمام افراد حاضر در جامعه و درگیر با پروسه‌های اداری و کاری، قطعاً خرید آموزش آی سی دی ال مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول  مهارت ای هفتگانه کامپیوتر یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش   ICDL مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(کلاس مهارت های هفتگانه در تبریز)

طول دوره ICDL  و  مهارت های هفتگانه رایانه

طول دوره آموزشی ICDL یک ماه و تایم آموزشی آن ۴۰ ساعت می باشد.(اموزش آفیس در تبریز)

 

تماس با ما

به ما امتیاز دهید