×

کلاس نسخه خوانی در اهواز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

دوره غیرحضوری نسخه خوانی در اهواز، یک فرصت عالی برای علاقه‌مندان به حوزه تکنسین داروخانه است. شرکت در این دوره، به شما امکان می‌دهد تا به صورت مجازی و با دریافت جزوه و دی وی دی، مهارت نسخه خوانی را به صورت جامع و کامل یاد بگیرید(کلاس نسخه خوانی در اهواز).

آموزشگاه آپادانا با تجربه و دانش قوی در زمینه آموزش تکنسین‌های داروخانه، دوره تکنسین داروخانه را به صورت غیرحضوری و ارسال جزوه و دی وی دی در اهواز برگزار می‌کند. این روش آموزشی مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به یادگیری مهارت نسخه خوانی هستند اما نیاز به حضور فیزیکی در محل آموزشگاه ندارند.

کلاس نسخه خوانی در اهواز

در دوره تکنسین داروخانه، مفاهیم و تکنیک‌های مربوط به نسخه خوانی به شما آموزش داده می‌شود. شما با مطالعه جزوه‌ها و مشاهده محتوای آموزشی در دی وی دی، قادر خواهید بود مهارت نسخه خوانی را به صورت جامع و دقیق یاد بگیرید. همچنین، در صورت بروز سوال یا نیاز به راهنمایی، می‌توانید با استادان دوره تماس بگیرید و از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل پاسخگوی سوالات شما باشند (کلاس نسخه خوانی در اهواز).

دوره آموزش تکنسین داروخانه در اهواز

دوره آموزش تکنسین داروخانه در شهر اهواز، با همکاری آموزشگاه آپادانا برگزار می‌شود. این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود و به دانشجویان جزوه‌ها و دی وی دی آموزشی ارائه می‌شود.

در این دوره آموزشی، دانشجویان با مفاهیم و مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به تکنسین داروخانه آشنا می‌شوند. موضوعاتی که در این دوره پوشش داده می‌شود، شامل اصول علم داروشناسی، فنون داروسازی، مفاهیم فارماکولوژی، انواع داروها و کاربردهای آنها و اخلاق حرفه‌ای در داروخانه می‌باشد.

آموزشگاه آپادانا با تجربه و کادر مجرب خود، به دانشجویان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و در تناسب با زمان خود، در خانه یا محل کار خود مطالعه کنند و تمرینات مربوطه را انجام دهند. همچنین، با داشتن اساتیدی متخصص و با تجربه در حوزه تکنسینی داروخانه، دانشجویان می‌توانند به راحتی با پرسش‌ها و نیازهای خود به استادان دوره در ارتباط باشند و از پاسخگویی به سوالات خود بهره‌برده و به صورت جامع این مهارت را یاد بگیرند (کلاس نسخه خوانی در اهواز)

بازار کار شغل تکنسین داروخانه در اهواز

بازار کار شغل تکنسین داروخانه در اهواز فرصت‌های مناسبی را برای فارغ‌التحصیلان این رشته فراهم می‌کند. در اهواز، تعداد زیادی داروخانه خصوصی و زنجیره‌ای وجود دارد که نیاز به تکنسین‌های داروخانه ماهر دارند.

فرصت‌های شغلی برای تکنسین‌های داروخانه در اهواز شامل موارد زیر می‌شود:

  1. داروخانه‌های خصوصی: در اهواز، تعداد زیادی داروخانه خصوصی وجود دارد که به تکنسین‌های داروخانه نیاز دارند. این داروخانه‌ها ممکن است به دنبال تکنسین‌های ماهر با تجربه و دانش کافی باشند تا وظایف مربوط به تهیه و توزیع داروها را انجام دهند.
  2. شبکه‌های داروخانه‌ای: شرکت‌های زنجیره‌ای داروخانه نیز در اهواز فعال هستند و به تعداد زیادی تکنسین داروخانه برای شعب خود نیاز دارند. این شرکت‌ها ممکن است فرصت‌های شغلی پایدارتری ارائه کنند و امکانات بیشتری را به تکنسین‌ها ارائه دهند.
  3. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در اهواز نیز از خدمات تکنسین‌های داروخانه بهره می‌برند. این موسسات به تکنسین‌های داروخانه نیاز دارند تا در تهیه، ترکیب و توزیع داروها به عنوان بخشی از تیم درمانی مشارکت کنند

دوره نسخه خوانی

دریافت گواهی معتبر تکنسین داروخانه

بعد از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط کادر آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا، متخصصان این مجموعه با کارآموز تماس برقرار می‌کنند و اطلاعات محل سکونت، کد پستی دقیق و شماره تماس کارآموز را تأیید می‌کنند. سپس، بسته آموزشی در طی سه روز کاری به آدرس کارآموز ارسال می‌شود.

بعد از دریافت بسته و مطالعه محتوای آن، کارآموز می‌تواند با تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کند. آزمون اینترنتی کارآموز در تاریخ مشخص شده و در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه برگزار می‌شود

مهارت های کسب شده طی دوره تکنسین داروخانه

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی نسخه پیچی ، نمونه نسخه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آشنايي با اشكال دارويي
  • آشنايي با دسته درمان داروها
  • فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي
  • داروهاي گياهي
  • تجهيزات پزشكي
  • مهارتهاي ارتباط و تعامل بين فردي
  • قوانين و حدود اختيارات
  • نسخه خواني
  • قيمت گذاري داروها
  • آشنایی با نرم افزار داروخانه
  • داروشناسي عمومي داروهاي ايراني و خارجي
  • آشنايي با علم بهداشت پوست و محصولات آرايشي و بهداشتي
  • آشنايي با مكملهاي رژيم غذايي و محصولات موجود در بازار
  • آشنايي با اصول درمان با داروهاي گياهي

یادگیری مهارت های لازم کار در داروخانه

دوره تکنسین داروخانه در آموزشگاه آپادانا به صورت مجازی و با ارسال جزوه و دی وی دی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی برای یادگیری مهارت‌های لازم برای کار در داروخانه بسیار مناسب است.

در دوره تکنسین داروخانه، شما مهارت‌های اساسی مرتبط با کار در داروخانه را یاد خواهید گرفت. این شامل مفاهیم داروشناسی، فنون داروسازی، اصول تهیه و ترکیب داروها، مدیریت موجودی داروها، نحوه ارائه مشاوره دارویی به مشتریان و قوانین و مقررات مرتبط با داروخانه است.

در دوره آموزشی تکنسین داروخانه آپادانا، با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع مانند ارائه جزوه‌ها، فیلم‌های آموزشی و تمرینات عملی، مهارت‌های لازم برای انجام وظایف تکنسین داروخانه را به صورت جامع یاد خواهید گرفت. همچنین، اساتید مجرب و متخصص در این حوزه در دسترس شما خواهند بود و به شما راهنمایی خواهند کرد تا بهترین استفاده را از این دوره آموزشی ببرید.

با شرکت در دوره تکنسین داروخانه در آموزشگاه آپادانا، شما می‌توانید مهارت‌های لازم برای شروع حرفه‌ی تکنسین داروخانه را به دست آورده و به یک تکنسین حرفه‌ای تبدیل شوید. (کلاس نسخه خوانی در اهواز).

آموزش مجازی آپادانا

یادگیری فرایند نسخه خوانی داروخانه

۱- مطالعه کامل مبحث داروشناسی (آشنایی کامل با انواع داروها ، دیکته داروها ،شکل های دارویی، اسامی دارو ها و گروه های دارویی) – بدون تسلط بر این موضوعات حقیقتا هرگز در کار در داروخانه به عنوان نسخه خوان موفق نخواهید بود ، شاید بپرسید چرا ؟؟؟ یک علت آن رو این طور بگویم که ؛ شما توانستید از روی نسخه داروی Losartan رو بخونید ، تا زمانی که ندانید این دارو از گروه داروهای ضد فشار خون هست ، باید تمام قفسه های داروخانه رو بگردید .

زیرا در اکثر داروخانه ها تقریبا قریبا به ۱۰۰% داروها بر اساس گروه های دارویی چیده شده اند . یا برخی داروها با نام تجاری توسط پزشک تجویز می شوند . بعنوان مثال Lozar که نام تجاری داروی Lozartan می باشد . شما باید بدانید که Lozar مربوط به این دارو هست که بتوانید به بیمار ارائه دهید و حتی آشنایی با املا و دیکته دارو که در تشخیص دارو بخصوص داروهایی که ناقص در روی نسخه نوشته می شوند بسیار مهم می باشد.

و … پس تسلط بر این مبحث کاملا ضروری و اولین قدم در نسخه خوانی است . علاوه بر موارد ذکر شده نکات دیگری نیز وجود دارد که میتواند شما را در بهبود قدرت نسخه خوانی کمک کند. ( همه موارد بصورت مفصل در مجموعه آموزشی ما موجود می باشد)

۲- خواندن نمونه نسخه های آموزشی ، معمولا پس از کار کردن هرچند کوتاه در یک داروخانه خیلی سریع با دست خط پزشک های محدوده آشنا خواهید شد . اما برای شروع کار و دسترسی نداشتن به داروخانه جهت کار و یا کارورزی ، داشتن تعداد زیادی نسخه جهت تسلط ضروریست . (بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشک در مجموعه آموزشی موجود است)

محتویات پک آموزش مجازی نسخه پیچی داروخانه

  1. اگرتا الان حتی یک نسخه هم دست نگرفته ای و اصلا با داروها آشنایی نداری.
  2. اگر بادیدن نسخه های سخت مضطرب می شوی و نمی توانی بدرستی نسخه ها را بخوانی.
  3. اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین داروشناسی نداری.
  4. اگر در یادگیری  و شناخت داروها زمان زیادی نداری.
  5. اگرنمی خواهی در داروخانه کار کنی ولی باعلاقه شخصی خواندن نسخه ها برایت جذاب است.
  6. اگر درخواندن نسخه دچار سردرگمی وکلافگی می شوی.
  7. اگر ساکن و یکنواخت بودن در یک داروخانه را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.
  8. واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

پک آموزش مجازی نسخه خوانی برای توست…

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

به ما امتیاز دهید