×

آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

فرصتی بهتر برای شروع و پیشرفت در حرفه آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان را از دست ندهید! آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت آنلاین، این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا به بهترین شکل مهارت‌ها و دانش تخصصی در حوزه دندانپزشکی دست یابید.

در دوره دستیاری دندانپزشکی ما، با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و مهارت‌های عملی، قادر خواهید بود تمامی وظایف و نیازهای یک دستیار دندانپزشک را به درستی انجام دهید. این دوره به صورت آنلاین و آفلاین مجازی برگزار می‌شود، و شامل ارسال جزوه و دی وی دی آموزشی به آدرس شما می‌باشد.

آموزش مجازی نرس دندانپزشک در ملکان

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های دستیاری دندانپزشک با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد دستیاری دندانپزشکی ، آشنایی با اصول منشی گری مطب به صورت عملی آموزش داده می شود (آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان)

نحوه ثبت نام در کلاس دستیار دندانپزشک در ملکان

برای ثبت نام در دوره های آموزشی دستیاری دندانپزشک هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی دستیاری دنداپزشکی اقدام نمایید (دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک در ملکان).

چگونه می‌توانم دستیار ماهر دندانپزشک شوم؟

بسیاری از افراد که به این شغل روی می‌ آورند، معمولاً از علم کافی در مورد دندانپزشکی برخوردار نمی باشند و سعی می ‌کنند که با استفاده از کارهای تجربی که پزشک در اختیار آن ها قرار می دهند، نسبت به انجام این کار اقدام نمایند. اما بعضی از افراد به صورت کارآموزی برای انجام این فعالیت اقدام می نمایند. پس می ‌توان گفت که در شغل دستیاران دندانپزشک آن چنان نباید سواد کافی در مورد دندان و دندانپزشکی داشته باشند. بعضی از آنها می‌ توانند با داشتن اطلاعاتی بسیار کوچک در این مورد، نسبت به انجام این شغل اقدام نمایند.

البته اگر در این شغل از سواد کافی بهره مند باشند، بهتر است؛ زیرا به دندانپزشکان کمک می‌ کند که بتواند به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. توصیه ما به افراد این است که در زمان استخدام این دستیاران یک گزینش کامل گذاشته و از افرادی که در این شغل از مهارت کافی برخوردار می باشند استفاده نمایند. (مرکز آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان).

آموزش دستیاری

کلاس غیر حضوری دستیاری دندانپزشک در ملکان

به طور معمول به افرادی که به دکتر دندانپزشک،خدمات رسانی و همچنین تمام تجهیزات مورد نیاز دندانپزشک را فراهم می کند دستیار دندانپزشک می گویند. وجود یک دستیار از ایجاد بسیاری از خطاها جلوگیری می کند ،دستیار دندانپزشک به عنوان یک ستون فقرات برای عمل دندانپزشکی موفق است.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک ،مرکز آموزش آپادانا با وظایف متعدد یک دستیار آشنا شوید و مدرک معتبر از این مجموعه دریافت نمایید.(مراکز آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان).

بهترین آموزشگاه دوره منشی امور پزشکی در ملکان

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت کلاس‌های غیرحضوری در ملکان، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی و با انعطاف بیشتر، مهارت‌ها و دانش تخصصی در حوزه دندانپزشکی را فرا بگیرید.

در دوره دستیاری دندانپزشکی ما، که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شما قادر خواهید بود تمامی مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای یک دستیار دندانپزشک حرفه‌ای را درک کنید. با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و منابع آموزشی با کیفیت، در این دوره به بهترین شکل ممکن آموزش خواهید دید.

آموزشگاه آپادانا با تجربه و کیفیت بالا در حوزه آموزش دندانپزشکی، این دوره را برگزار می‌کند تا شما را در راه تبدیل شدن به یک دستیار دندانپزشک حرفه‌ای و موفق همراهی کند. با شرکت در دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، می‌توانید به راحتی از هر کجا که باشید به مهارت‌های لازم برای شروع یک زندگی حرفه‌ای در حوزه دندانپزشکی دست یابید

سرفصل های پک آموزشی دوره دستیاری دندانپزشک

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی دستیاری دندانپزشک و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • تیم دندانپزشکی و دستیار دندانپزشک
  • اخلاق حرفه ای و روابط اجتماعی
  • دهان و دندان
  • منشی گری
  • بهداشت و کنترل عفونت ۱
  • کنترل عفونت ۲
  • تجهیزات و حفظ و نگهداری آنها
  • ظهور و ثبوت فیلم و حفاظت در برابر اشعه
  • اورژانس های رایج و CPR در دندانپزشکی
  • دستیاری و دندانپزشکی ترمیمی
  • دستیاری و درمان های اندو
  • دستیاری و دندانپزشکی کودکان
  • دستیاری و درمان های پروتز
  • دستیاری و درمان های جراحی دهان، فک و صورت
  • دستیاری و درمان های ارتودنسی
  • دستیاری و درمان های پریودنتیکس

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی با مهارت های شغل دستیاری دندانپزشکی

یکی از شغل هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد، شغل دستیار دندانپزشک است. دستیار دندانپزشکی شغلی است که افراد با استفاده از آن می ‌توانند به ارائه خدمات پزشکی به بسیاری از کسانی که به مشکلات دندانی و دهانی دچار می باشند، بپردازند. این افراد به یک دستیار نیازمند هستند، تا بتوانند به خوبی کار های خود را به پیش ببرند. کسانی که در این شغل به فعالیت می پردازند، معمولا در کارهایی مانند، پر کردن و یا روکش کردن یک دندان نیاز به کمک بوده را همراهی کرده و اقدامات لازم برای آن را انجام می دهند تا دکتر دندانپزشک بتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد.

در کل می ‌توان گفت این شغل به عنوان یک شغل دستیاری، دارای یک سری از پیچ و خم ها می باشد که افراد اگر از هوش کافی برخوردار نباشند، نمی ‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. این شغل در دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اگر دستیاران دندانپزشک در بعضی از جراحی های دندان و انجام اقدامات درمانی بر روی دندان حاضر نباشند، به احتمال زیاد دندانپزشک دچار مشکل شود و روند کار به خوبی پیش نرود و ممکن است از کیفیت کار دندانپزشکی نیز کاسته شود. توصیه ما به دندانپزشکان این است که حتما در مطب و کلینیک ها برای انجام امور دستیارانی حضور داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وظایف عمده ای که یک دستیار دندانپزشک در یک مجموعه دندانپزشکی عهده دار می شود شامل برنامه ریزی برای قرار های ملاقات و وقت دهی به بیماران ، عکس برداری با اشعه ایکس ، مراقبت از بیماران ، گرفتن اطلاعات ضروری بیمار از جمله فشار خون ، بیماری خاص و … ،آماده سازی وسایل مورد نیاز دندانپزشک ، استریل کردن همه وسایل و تجهیزات قبل و بعد از انجام کارهای دندانپزشکی ، آماده سازی قالب ها ، یونیت دندانپزشکی ، مواد دندانپزشکی و … است که این فعالیت ها همگی در مطب دندانپزشک انجام می شود. قابل ذکر است که وظایف دستیار دندانپزشک و میزان حقوق دستیار دندانپزشک بر اساس مقررات دولتی تعیین می شود(آموزش دستیاری دندانپزشک در ملکان).

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

 

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

به ما امتیاز دهید