×

آموزشگاه کامپیوتر در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

 

آموزشگاه آپادانا در تبریز

اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد چرا که امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های icdl نیاز خواهید داشت. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)

ثبت نام کلاس ICDL در تبریز در مجتمع آموزشی آپادانا بعنوان بهترین، بزرگترین و موفق ترین و معتبرترین آموزش دهنده دوره های بین المللی ICDL تبریز. افتخار داریم جهت رفاه حال همشهریان عزیز، آموزش دوره های بین المللی ICDL را در 3 شعبه در نقاط مختلف شهر تبریز، برگزار نماید تا شما عزیزان با ICDL Profile جهانی خود در جمع بزرگ چند میلیونی دارندگان مهارت ICDL با مدرک معتبر جهانی قرار بگیرید.

آموزش حضوری و مجازی ICDL در تبریز به همراه صدور گواهینامه معتبر. دوره ICDL و مهارت های هفتگانه کامپیوتر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ICDL به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا.

بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تبریز

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس ICDL با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه به صورت عملی آموزش داده می شود. (دوره ICDL در تبریز)

نحوه ثبت نام در دوره ICDL  و  مهارت های هفتگانه رایانه

برای ثبت نام در دوره  ICDL یا مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره ICDL  و مهارت های هفتگانه اقدام نمایید. (کلاس مهارت های هفتگانه در تبریز)

دوره ICDL

شما با شرکت در دوره آموزش ICDL جامع، طی آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر ای سی دی ال بصورت جزء به جزء با مبانی کامپیوتر – ویندوز ( Windows ) – اینترنت ( Internet ) – نرم افزار ورد ( Word ) – نرم افزار اکسل ( Excel ) – نرم افزار اکسس ( Access ) – نرم افزار پاورپوینت ( PowerPoint ) و دیگر نرم افزار های اداری آشنا خواهید شد. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز).

اهدف دوره آموزش ICDL در تبریز

اين استاندارد همان مهارت هاي هفتگانه ي ICDLمي باشدکه در ايران اکثر افراد جامعه ICDLرا با همين نام مي شناسند.هر فردي در جامعه مي بايست داراي گواهينامه ي بين المللي کاربري کامپيوتر به عنوان سواد ديجيتالي باشد. دانشجويان اين دوره پس از شرکت در آزمون بين المللي Certificate اين دوره را که در ۱۴۹ کشور جهان داراي ارزش يکساني است دريافت مي نمايند (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز).

با توجه به اهمیت کامپیوتر در عصر حاضر امروزه شخصی که خیلی کم با کامپیوتر کار کرده نیاز به آموزش کامپیوتر دارد. این افراد به دنبال آموزشگاههای هستند که بتوانند مهارتهای کامپیوتر را در آن فراگیرند.یکی از بهترین آموزشگاه کامپیوتر تبریز آموزشگاه آپادانا می باشد که شما می توانید در این موسسه با حداقل هزینه مهارتهای لازم را ببیند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید.

دوره آموزش ICDL جامع در تبریز

دوره آموزش ICDL جامع یا به عبارتی دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر یکی از بهترین دوره های آموزشی برای افرادی است که به دنبال اخذ مدرک معتبر ICDL هستند.شما با گذراندن این دوره می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های هفتگانه، مدرک ICDL فنی و حرفه ای دریافت نمایید.لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL جامع شرکت می کنند برا اساس کد استاندار سازمان فنی و حرفه ای ۱ مدرک دریافت می کنند، که شامل مدرک ICDL درجه۱ و مدرک ICDL درجه ۲ می باشد.

شما علاوه بر مدرک فنی و حرفه ای می توانید مدرک داخلی و مدرک بین المللی ICDL نیز دریافت نمایید.در کنار دریافت مدرک ما برای تسهیل یادگیری شما فیلم های آموزشی و جزوات رایگانی را تهیه کرده ایم که در اختیار کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران قرار خواهد گرفت.مدت دوره ICDL جامع بین ۴۰ تا ۱۳۰ ساعت بسته به آمادگی اولیه افراد مختلف، متفاوت است.

آموزشگاه کامپیوتر در تبریز

مزایای مدرک ICDL در تبریز

یکی از مهمترین مزایای اخذ مدرک ICDL فوری در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است.مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است.

ICDL فوری با مدرک سازمان فنی حرفه ای

میزان اعتبار مدرک فنی حرفه ای باعث شده که مورد قبول تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد. علاقه مندان به اخذ مدرک icdl فوری میتوانند با خرید بسته آموزشی غیرحضوری برای گرفتن مدرک icdl در مدت زمان کم اقدام کنند. در این بسته، سرفصل های ارائه شده از ۷ مهارت کامپیوتر توسط سازمان فنی حرفه ای به صورت حل پروژه و تمرین آموزش داده شده است. از این طریق شما موفق به کسب مدرک icdl در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به حضور در آموزشگاه خواهید شد. فقط کافیست پس از مشاهده فیلم ها مشخصات خود را به آموزشگاه اعلام کنید تا در لیست متقاضیان آزمون فنی حرفه ای قرار بگیرید.

سرفصل های دوره ICDL جامع شامل موارد زیر است:

مبانی کامپیوتر
آموزش ویندوز (Windows)
آموزش اینترنت (Internet)
 نرم‌افزار ورد (Microsoft Word)
آموزش نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel)
نرم‌افزار اکسس (Microsoft PowerPoint)
آموزش نرم‌افزار پاورپوینت(Microsoft Access)
هزینه مدرک ICDL با توجه به تخفیفات آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران کمتر از قیمت معمول می باشد

آموزش ICDL

مخاطبان دوره مهارت های هفتگانه رایانه در تبریز چه کسانی هستند

دوره ICDL دوره ایی برای تمامی اقشار جامعه می باشد از قبیل کاربران خانگی و شرکتی، کارفرمایان و همچنین تمامی رده های سنی را دربر میگردد. (آموزشگاه های ICDL در تبریز)

آیا کسانی که در شهرستان هستند میتوانند در ICDL شرکت کنند

بله ، با هماهنگی آموزشگاه می توانید در دوره ICDL به صورت مجازی شرکت کنید. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)

هدف آموزش ICDL در تبریز

هدف این دوره بالابردن سطح اطلاعاتی اقشار جامعه در زمینه علوم کامپیوتر و افزایش قابلیت استفاده کاربران از کامپیوتر می باشد. آموزش نیروی کاری آشنا با مهارت های هفتگانه کامپیوتر موجب بالابردن بازدهی شغلی اشخاص گردیده و در نتیجه امکان سرمایه گذاری مطمئن کارفرما در حوزه IT را فراهم می نماید.(دوره مهارت های هفتگانه در تبریز)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ICDL در تبریز

  • مخاطبین دوره: بانوان و آقایان
  • طول دوره: ۴۵ ساعت
  • محل برگزاری:  آبه صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

مهندسین و دانشجویان گرامی ،با شرکت در دوره ICDL رزومه خود را تقویت کنید

برای آموزش کامپیوتر در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مابرای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه روی لینک زیر کلیک کنید

 

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

اینستاگرام آپادانا

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)