×

آموزش نسخه پیچی در گیلان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

اگه میخوای تو داروخانه کار کنی باید در یک مرکز معتبر دوره ببینی و گواهی معتبر بگیری. (آموزش نسخه پیچی در گیلان) آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. دوره تکنسین داروخانه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش نسخه خوانی داروخانه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا. (دوره نسخه خوانی در گیلان)

بهترین آموزش نسخه پیچی در گیلان

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود. (آموزش نسخه پیچی در گیلان)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه پیچی داروخانه

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید (آموزش نسخه پیچی در گیلان).

آموزش مجازی آپادانا

داروخانه چیست؟

داروخانه موسسه ای پزشکی است که با اخذ پروانه مخصوص از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و با داشتن مسئول فنی واجد شرایط به ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو، شیر خشک و مکمل های غذایی رژیمی ،غذاهای کمکی شیرخواران و لوازم مصرفی پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی مجاز مبادرت می نماید. (دوره نسخه خوانی)

نسخه پیچی چیست ؟ 

نسخه یک توصیه کتبی دارویی است توسط پزشک ، دندان پزشک و ماما داده شده است.
بین دو کلمه دریافت نخسه و پذیرش نخسه تفاوتی وجود دارد ،پذیرش نسخه به معنای دریافت نسخه و ایجاد ارتباط کلامی با بیمار می باشد اما در شیوه دریافت نسخه، الزامی به برقراری این ارتباط نمایان نیست.(دوره نسخه پیچی)

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

اهداف برگزاری دوره تکنسین داروخانه

از اهداف اصلی این دوره توانایی نسخه خوانی در افراد فارغ التحصیل می‌باشد. این افراد باید تبحر لازم را در امر خواندن نسخه شامل نوع دارو، شکل دارو و تعداد آن کاملاً بدست آورند. همچنین با دسته‌بندی کلی داروها آشنا گردیده و دارای توانایی در قفسه چینی داروخانه گردند. (آموزش نسخه پیچی در گیلان).

آشنایی با فرایند نسخه خوانی داروخانه:

۱- مطالعه کامل مبحث داروشناسی (آشنایی کامل با انواع داروها ، دیکته داروها ،شکل های دارویی، اسامی دارو ها و گروه های دارویی) – بدون تسلط بر این موضوعات حقیقتا هرگز در کار در داروخانه به عنوان نسخه خوان موفق نخواهید بود ، شاید بپرسید چرا ؟؟؟ یک علت آن رو این طور بگویم که ؛ شما توانستید از روی نسخه داروی Losartan رو بخونید ، تا زمانی که ندانید این دارو از گروه داروهای ضد فشار خون هست ، باید تمام قفسه های داروخانه رو بگردید.

زیرا در اکثر داروخانه ها تقریبا قریبا به ۱۰۰% داروها بر اساس گروه های دارویی چیده شده اند. یا برخی داروها با نام تجاری توسط پزشک تجویز می شوند. بعنوان مثال Lozar که نام تجاری داروی Lozartan می باشد. شما باید بدانید که Lozar مربوط به این دارو هست که بتوانید به بیمار ارائه دهید و حتی آشنایی با املا و دیکته دارو که در تشخیص دارو بخصوص داروهایی که ناقص در روی نسخه نوشته می شوند بسیار مهم می باشد و … پس تسلط بر این مبحث کاملا ضروری و اولین قدم در نسخه خوانی است . علاوه بر موارد ذکر شده نکات دیگری نیز وجود دارد که میتواند شما را در بهبود قدرت نسخه خوانی کمک کند. ( همه موارد بصورت مفصل در مجموعه آموزشی ما موجود می باشد)

۲- خواندن نمونه نسخه های آموزشی ، معمولا پس از کار کردن هرچند کوتاه در یک داروخانه خیلی سریع با دست خط پزشک های محدوده آشنا خواهید شد . اما برای شروع کار و دسترسی نداشتن به داروخانه جهت کار و یا کارورزی ، داشتن تعداد زیادی نسخه جهت تسلط ضروریست. (بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشک در مجموعه آموزشی موجود است)

حقوق یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد. (آموزش نسخه پیچی در گیلان).

آموزش نسخه پیچی در گیلان

آموزش نسخه خوانی مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش نسخه خوانی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش نسخه خوانی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش نسخه خوانی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش نسخه خوانی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.(دوره نسخه پیچی)

آیا واقعاً نیازی به آموزش تکنسین داروخانه مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های نسخه خوانی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش نسخه خوانی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول نسخه خوانی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش نسخه خوانی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید. (کلاس تکنسین داوخانه)

در استان گیلان، یکی از موسسات معتبر و متخصص در زمینه آموزش نسخه پیچی، آموزشگاه آپادانا است. این مرکز آموزشی با ارائه دوره‌های کاربردی و جامع در حوزه نسخه‌نویسی، به علاقه‌مندان و داروسازان این منطقه فرصتی مناسب برای یادگیری و ارتقای مهارت‌های نسخه پیچی فراهم می‌کند.

آموزشگاه آپادانا با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با تجربه، به دانشجویان خود توضیحات دقیق و جامعی درباره مفاهیم و تکنیک‌های نسخه پیچی ارائه می‌دهد و آن‌ها را با نحوه تدوین و نوشتن نسخه‌های پیچی آشنا می‌سازد. همچنین، آموزشگاه آپادانا با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و منابع آموزشی بروز، به دانشجویان فرصتی را می‌دهد تا به طور عملی و کاربردی مهارت‌های خود را در نسخه پیچی بهبود بخشند. با اعتبار و شهرتی که در زمینه آموزش نسخه پیچی دارد، آموزشگاه آپادانا یکی از مراکز مورد توجه و معتبر برای علاقه‌مندان به این حوزه در گیلان است.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید