×

دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزشگاه آپادانا در تبریز

آیا تصور می‌کنید که هنر و تخصص در ویرایش و طراحی تصاویر یک مهارت مهم برای شغف و کارهای آینده شماست(دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز)؟ دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز با آموزشگاه آپادانا مناسبی برای شماست. فتوشاپ به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر در جهان، به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر خود را به یک اثر هنری و حرفه‌ای تبدیل کنید.

در این دوره آموزشی، شما با ابزارها و فنون پیشرفته فتوشاپ آشنا می‌شوید. از جمله تنظیم رنگ‌ها، جلوه‌های ویژه، اصلاح عکس‌ها، طراحی لوگوها، و بسیاری موارد دیگر. همچنین، با استفاده از اساتید مجرب و تجربه‌دار، می‌توانید توانمندی‌های خود در این زمینه را بهبود ببخشید و به یک ویرایشگر تصاویر حرفه‌ای تبدیل شوید.

آموزشگاه آپادانا در تبریز به عنوان منبع معتبری برای یادگیری فتوشاپ شناخته می‌شود. با ثبت‌نام در این دوره، شما فرصتی را خواهید داشت تا مهارت‌های جدیدی را به دست آورده و در دنیایی پر از خلاقیت و ابتکار قدم بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به وب‌سایت آموزشگاه آپادانا در تبریز مراجعه کنید و به توانایی‌های خود رنگ جدید بدهید.

محبوبیت نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ دارای رابط کاربری مناسبی می باشد که سبب تسهیل در استفاده از این نرم افزار گردیده است و کاربر می تواند به راحتی در تعامل با نرم افزار فتوشاپ، تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای را توسط این نرم افزار ایجاد نماید.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند می باشد و استفاده از آن سبب افزایش بهره وری در ایجاد تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد می گردد. وجود عملکردهای اتوماتیک در نرم افزار فتوشاپ یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد که کاربر می تواند با آن تعامل سازنده ای برقرار نماید. (دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز)

دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز

کارهایی که می توان با نرم افزار فتوشاپ انجام داد

طراحی اولیه‌ی قالب‌های وب‌سایت از دیگر فعالیت‌های مهمی است که می‌شود با نرم‌ افزار فتوشاپ انجام داد. با ابزارهای مفید فتوشاپ می‌توان قالب سایت طراحی کرده  و سپس آن را تبدیل به کد نمود. البته افزونه‌هایی هم وجود دارند که این کار را به‌ اصطلاح با چند کلیک ساده انجام می‌دهند. اما باید گفت تبدیل قالب فتوشاپ به کد، معمولاً به‌صورت دستی قابل انجام است. (دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز)

علاوه بر آن بنرهایی که برای تبلیغات کالا یا خدماتی خاص در سایت‌ها و وبلاگ‌ها نمایش داده می‌شوند، اکثراً  با فتوشاپ ساخته شده‌اند. حتی فتوشاپ قادر به تولید تصاویر متحرک نیز هست! البته این نرم‌افزار، ویرایشی روی فیلم و فایل‌های صوتی و تصویری انجام نمی‌دهد. اما اگر تصاویر متحرک Gif را دیده باشید، نمونه‌ای از عکس‌های متحرک تولیدشده با فتوشاپ هستند. (دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز)

کاربردهای فتوشاپ

به‌طورکلی کاربردهای فتوشاپ را می‌توان به شرح ذیل ذکر کرد؛

  • ویرایش تصاویر
  • گذاشتن افکت‌های مختلف بر روی تصاویر
  • اصلاح و بهبود رنگ‌بندی تصاویر
  • ترکیب تصاویر با همدیگر
  • طراحی قالب وب‌سایت
  • طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی
  • طراحی تراکت و کارت ویزیت
  • طراحی جلد نشریات
  • تیتراژ فیلم‌ها

دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز

چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟

امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می‌شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید.کار کردن با فتوشاپ به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث افزایش خلاقیت شما می‌گردد. بنابراین اگر شغل و مهارت شما مرتبط با طراحی است، حتما فتوشاپ را فرا بگیرید و با تمرین مستمر سعی کنید حرفه ای شوید. (دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز)

دوره آموزشی فتوشاپ در تبریز

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس آموزشگاه آپادانا مجری برگزاری دوره های آموزشی نرم افزار فتوشاپ و آماده ارائه خدمات آموزشی در حوزه نرم افزار، گرافیک و طراحی، اینترنت و رایانه به تمامی دانشجویان و علاقمندان این رشته می باشد. (آموزش نرم افزار فتوشاپ در تبریز)

دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی ایرکاس بوده و کارآموزان پس از طی این دوره آماده ورود به بازار کار می باشد. آموزش ها به صورت کاملا عملی بوده و کارآموزان با اصول طراحی، گرافیک مقدماتی، کار با نرم افزار پروژه های عملی آشنا می شوند.

مخاطبین دوره

تمامی علاقمندان و دانشجویان و فارغ التحصیلان. در تمامی حوزه های افراد علاقمند به طراحی انواع لوگو طراحی پوستر بنر علاقمندان به ویرایش عکس و کار در اتلیه عکاسی و. … می توانند در  این دوره آموزشی حضور یابند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)