×

دوره آی سی دی ال در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

علاقه‌مندان به دوره آی سی دی ال در تبریز یا مهارت‌های هفت کانه کامپیوتر، می‌توانند با مراجعه به مؤسسات آموزش عالی و مراکز تخصصی معتبر در این حوزه، اطلاعات بیشتری درباره سرفصل‌ها و زمان‌بندی دوره‌ها کسب کرده و در مسیر تحصیل و پیشرفت حرفه‌ای خود گام بردارند. این مهارت‌ها می‌توانند به‌عنوان نقطه شروعی قوی برای شغل‌آفرینی، اشتغال‌زایی و پیشرفت شخصی و حرفه‌ای فرد خدمت کنند.

دوره آی سی دی ال در تبریز، آموزش حضوری و مجازی ICDL در تبریز به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش ICDL و مهارت های هفتگانه کامپیوتر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ICDL به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا .(دوره آی سی دی ال در تبریز)

صفر تا صد دوره آی سی دی ال در تبریز

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس ICDL با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره ICDL در تبریز)

دوره ICDL

آدرس آموزشگاه های آی سی دی ال در تبریز

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد .امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های icdl نیاز خواهید داشت.

اگر هنوز با ICDL آشنا نیستید و بدنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید همین امروز در دوره ICDLثبت نام کنید.

بازار کار دوره آی سی دی ال در تبریز

بازار کار ICDL به وسعت تمام صنایع یک کشور است. قطعا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در شرکت های دولتی و خصوصی را دارند حتما باید در دوره آموزش ICDL شرکت کرده و مدرک آن را دریافت نمایند.فراموش نکنید که یکی از مدارک ضروری برای استخدام در شرکت های دولتی مدرک ICDL است.

سرفصل های آموزشی ICDL کدامند؟

مهارت های هفتگانه ICDL بر دو نوع عملی و تئوری میباشد و شامل موارد زیر است :
IT (آی تی) : مفاهیم اساسی تئوری فن آوری اطلاعات در حد مبتدی
Internet(اینترنت) : اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و ایمیل)
Windows (ویندوز) : آشنایی باویندوز و نحوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل هاو …
word processing (ورد) : آشنایی با مفاهیم واژه پردازی و پردازش متن و شیوه به کار گیری این نرم افزار
Excel – spread sheets(اکسل) : آشنایی با مفهوم صفحات گسترده اکسل و نحوه کار با این نرم افزار
PowerPoint – presentation(پاورپوینت) : یادگیری نحوه ارائه مطالب و چگونگی انجام آن با استفاده از این نرم افزار
Access – Data base(اکسس) : آشنایی با بانک اطلاعاتی و مفهوم پایگاه داده و استفاده از آن ها با استفاده این نرم افزار

آموزش ICDL

نحوه ثبت نام در دوره های ICDL

برای ثبت نام در دوره های آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در تبریز).

مزایای مدرک ICDL برای استخدام

ICDL  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های جهانی بیشتر مشاغل با سیستم کامپیوتری کار می کنند. مدرک ICDL که گواهینامه بین المللی کامپیوتر است می توانند در اکثر شرکت های خصوصی و دولتی و حتی موسسه ها و مراکز مشغول به کار شوند(مدرک ICDL).

– خرج های پیشتیبانی کامپیوترها را کم می نماید. به این عنوان که کارمندان مدارک ICDL خود به پیشتیبانی دستگاه ها می پردازند.

-ICDL   سطح توانایی فناوری اطلاعات را در یک سازمان اطمینان می بخشد.

– وقت های هدر رفته کارهای غیرموثر IT را کاهش می دهد.

-ارتقای سطح تواناییها در IT و کارایی در شرکتها

-ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر

-تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان

(کلاس ICDL در تبریز)

 دیگر مزایای مدرک icdl چیست

داشتن مدرک ICDL به افراد در منزل کار می کند تا در صورت انجام کار چه در شرکت چه خصوصی ، به کارفرما یا مشتریان خود مدرک را ارایه کنند. ICDL به اشخاص در حوزه کامپیوتری کمک می نماید تا با یادگیری مفاهیم ابتدایی مهارت های کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.(دوره آی سی دی ال در تبریز).

آموزش ICDL

 

تماس با ما

به ما امتیاز دهید