×

کلاس نسخه خوانی در قم

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

کلاس نسخه خوانی در قم یک دوره آموزشی مجازی است که به صورت مجازی و از طریق ارسال جزوه و دی وی دی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی توسط آموزشگاه آپادانا در قم برگزار می‌شود. در این دوره، شرکت کنندگان با استفاده از جزوه‌های ارسالی و دی وی دی های آموزشی موجود، قادر خواهند بود تکنیک‌ها و مهارت‌های مربوط به نسخه خوانی را فرا بگیرند.

این دوره آموزشی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بنابراین شرکت کنندگان قادر خواهند بود به راحتی در هر زمانی که مایلند، به مطالب آموزشی دسترسی پیدا کنند و به تمرین و تکرار نسخه خوانی بپردازند. ارسال جزوه و دی وی دی‌های آموزشی به شرکت کنندگان امکان می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز داشتند، به محتواها و مباحث مورد نیاز دسترسی داشته باشند

دوره های غیرحضوری تکنسین داروخانه در قم

دوره‌های غیرحضوری تکنسین داروخانه در قم از طریق آموزشگاه آپادانا برگزار می‌شوند. این دوره‌ها با روش ارسال جزوه و دی وی دی به دانشجویان ارائه می‌شوند. آموزشگاه آپادانا به عنوان یک مرکز آموزشی معتبر و با تجربه، دوره‌های متنوعی در زمینه تکنسین داروخانه برگزار می‌کند.در این دوره‌ها، مهارت‌ها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه حرفه‌ای ارائه می‌شود.

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود (کلاس نسخه خوانی در قم)

نام نویسی  در دوره های آموزشی نسخه پیچی داروخانه

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید. (کلاس نسخه خوانی در قم)

بهترین آموزش تکنسین داروخانه در قم

در دوره آموزش تکنسین داروخانه شما می توانید به عنوان یک نسخه پیچ داروخانه یا دست یار داروخانه تحت نظارت مستقیم دکتر داروساز در مراکزی مانند شرکت‌های دارویی و شرکت‌های بیمه فعالیت داشته باشید. در طی دوره آموزش تکنسین داروخانه شما میتوانید نسخه خوانی و قیمت زنی و چیدن داروها را به طور کامل یاد گرفته و به عنوان یک تکنسین داروخانه مشغول به کار شوید. این دوره برای کسانی که جویای کار در داروخانه و شرکت های بیمه هستند بسیار مناسب است و می‌توانند با استفاده از توانایی‌های کسب شده در این دوره به راحتی درآمد عالی داشته باشند.

آموزشگاه آپادانا از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش تکنسین داروخانه  است و شما می توانید از دانش اساتید مجرب و متخصص دوره آموزش تکنسین داروخانه در این آموزشگاه بهره مند شوید.شما با گذراندن دوره کسی به داروخانه می تواند تبحر لازم را در زمینه خواندن نسخه و آشنایی با انواع دارو و شکل دارو به طور کامل به دست آورید.

مزایای دوره تکنسین داروخانه برای بیماران

  • به کارگیری افراد دارای صلاحیت و دارای اطلاعات علمی در داروخانه ها
  • افزایش رضایتمندی بیماران و کلیه خدمت گیرندها
  • بهره مندی بیشتر از اطلاعات مورد نیاز در زمینه مصرف داروها یا خطای کارکنان داروخانه
  • کاهش احتمال خطرات ناشی از مصرف داروها یا خطای کارکنان داروخانه
  • کاهش هزینه های بیمار

دوره نسخه خوانی

نحوه کسب گواهی تکنسین داروخانه در قم

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

سر فصل های دوره آموزش تکنسین داروخانه در قم

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی نسخه پیچی ، نمونه نسخه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آشنايي با اشكال دارويي
  • آشنايي با دسته درمان داروها
  • فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي
  • داروهاي گياهي
  • تجهيزات پزشكي
  • مهارتهاي ارتباط و تعامل بين فردي
  • قوانين و حدود اختيارات
  • نسخه خواني
  • قيمت گذاري داروها
  • آشنایی با نرم افزار داروخانه
  • داروشناسي عمومي داروهاي ايراني و خارجي
  • آشنايي با علم بهداشت پوست و محصولات آرايشي و بهداشتي
  • آشنايي با مكملهاي رژيم غذايي و محصولات موجود در بازار

آموزش مجازی آپادانا

حقوق یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

با توجه به قوانین کار، حقوق یک تکنسین داروخانه توسط مسئول فنی داروخانه یا داروساز تعیین می‌شود. این بدان معناست که حقوق دریافتی تکنسین داروخانه حداقل نمی‌تواند کمتر از حقوق مقرر شده در قانون کار باشد، اما حداکثر حقوق آن توسط مسئول فنی داروخانه تعیین می‌شود. این حداکثر حقوق ممکن است متغیر باشد و به سابقه شخص، میزان شیفت‌ها و توانایی‌های آن بستگی داشته باشد.

آموزشگاه آپادانا نیز در نظر دارد که دانشجویان را به طور جامع و کامل در زمینه تکنسینی داروخانه آموزش دهد. این دوره آموزشی، اطلاعات لازم برای تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه حرفه‌ای را فراهم می‌کند و دانشجویان را برای ورود به عرصه کاری در داروخانه‌ها آماده می‌سازد

پک آموزش مجازی نسخه خوانی برای توست…

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

به ما امتیاز دهید