×

آموزش ICDL در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارتهای کامپیوتری است (آموزش ICDL در تبریز).آموزش حضوری و مجازی ICDL در تبریز به همراه صدور گواهینامه معتبر.دوره ICDL و مهارت های هفتگانه کامپیوتر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ICDL به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا

کلاس ICDL به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس ICDL با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه به صورت عملی آموزش داده می شود.(آموزش ICDL در تبریز)

نحوه ثبت نام در دوره ICDL  و  مهارت های هفتگانه رایانه

برای ثبت نام در دوره  ICDL یا مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره ICDL  و مهارت های هفتگانه اقدام نمایید .(آموزش ICDL در تبریز)

دوره ICDL

ICDL برای کمک به کاربران شرکتی و خانگی طراحی شده است. ICDL نشانه کفایت در مهارتهای کامپیوتری است. بنابراین شرکتی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود.(آموزش ICDL در تبریز)

ICDL چیست

گواهینامه بین المللی کامپیوتر (International Computer Driving Licence) یا همان ICDL گواهینامه پایه ای کار با کامپیوتر است که توسط مؤسسه ICDL صادر می شود، این دوره در حال حاضر در ایران یکی از دوره های پر مخاطب و الزامی می باشد، زیرا مفاهیم پایه کامپیوتر از جمله کار بار نرم افزار های آفیس، اینترنت و ویندوز و موارد دیگر را در بر می گیرد. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نیاز به این دوره را در خود احساس می کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.(آموزش ICDL در تبریز)

دوره آموزشي  ICDL  براي چه افرادي مفيد است

همان طور که پيشتر نيز به اين مساله اشاره کرديم امروزه شرکت در دوره هاي آموزشي ICDL به يک ضرورت اجتناب ناپذير تبديل شده است تا جايي که عدم آشنايي با اصول و مباني کامپيوتر به منزله کم سوادي و نا تواني در انجام امورات جاري و روزمره افراد به شمار مي رود . در اين بخش با بررسي افراد و اقشاري که شرکت در دوره هاي آموزشي ICDL مي تواند براي آن ها اهميت خاصي برخوردار باشد بر ضرورت هر چه بيشتر شرکت دوره هاي آموزشي ICDL تاکيد خواهيم کرد .
دوره آموزشي ICDL :

  • يکي از دوره هاي ضروري براي افرادي است که قصد ادامه تحصيل در مقاطع مختلف را دارند.
  • يکي از دوره هاي آموزشي ضروري براي کليه افرادي است که قصد ورود به بازار کار را دارند .
  •  از دوره هاي آموزشي ضروري براي کارمندان دولت و مراکز نيمه دولتي و خصوصي به شمار مي رود .
  • به دليل برخورداري از آموزش نرم افزار هاي مختلف با قابليت هاي مختلف يکي از دوره هاي آموزشي ضروري براي محققان و افرادي که به تحقيق و بررسي و ارائه انواع مختلف گزارش در قالب هاي مختلف علاقه مند هستند محسوب مي شود(آموزش ICDL در تبریز).

مزایای مدرک ای سی دی ال در تبریز

یکی از مهمترین مزایای اخذ مدرک ICDL فوری در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است.مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است.

ICDL فوری با مدرک سازمان فنی حرفه ای

میزان اعتبار مدرک فنی حرفه ای باعث شده که مورد قبول تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد. علاقه مندان به اخذ مدرک icdl فوری میتوانند با خرید بسته آموزشی غیرحضوری برای گرفتن مدرک icdl در مدت زمان کم اقدام کنند. در این بسته، سرفصل های ارائه شده از ۷ مهارت کامپیوتر توسط سازمان فنی حرفه ای به صورت حل پروژه و تمرین آموزش داده شده است.

از این طریق شما موفق به کسب مدرک icdl در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به حضور در آموزشگاه خواهید شد. فقط کافیست پس از مشاهده فیلم ها مشخصات خود را به آموزشگاه اعلام کنید تا در لیست متقاضیان آزمون فنی حرفه ای قرار بگیرید(آموزش ICDL در تبریز).

مخاطبان دوره مهارت های هفتگانه رایانه چه کسانی هستند

دوره ICDL دوره ایی برای تمامی اقشار جامعه می باشد از قبیل کاربران خانگی و شرکتی، کارفرمایان و همچنین تمامی رده های سنی را دربر میگردد.(آموزش ICDL در تبریز)

آیا کسانی که در شهرستان هستند میتوانند در ICDL شرکت کنند

بله ، با هماهنگی آموزشگاه می توانید در دوره ICDL به صورت مجازی شرکت کنید.(آموزش ICDL در تبریز)

شرایط پرداخت شهریه دوره ICDL بصورت قسطی هم دارید

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس  ICDL، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید(دوره های ICDL در تبریز).

هدف دوره ICDL

هدف این دوره بالابردن سطح اطلاعاتی اقشار جامعه در زمینه علوم کامپیوتر و افزایش قابلیت استفاده کاربران از کامپیوتر می باشد. آموزش نیروی کاری آشنا با مهارت های هفتگانه کامپیوتر موجب بالابردن بازدهی شغلی اشخاص گردیده و در نتیجه امکان سرمایه گذاری مطمئن کارفرما در حوزه IT را فراهم می نماید.(آموزش ICDL در تبریز)

طول دوره ICDL در آموزشگاه آپادانا

طول دوره آموزشی ICDL یک ماه و تایم آموزشی آن 42 ساعت می باشد.(آموزش ICDL در تبریز).

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه

  • طول دوره: 42 ساعت
  • محل برگزاری: به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره: آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهی پایان دوره معتبر با کد رجیستری و قابلیت استعلام

آموزش مجازی یا غیر حضوری در تبریز

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟ آموزشICDL به صورت خصوصی ! این همان راه حل منطقی است که یادگیری را بیش از هر زمان دیگری ساده و ممکن ساخته است.و از طرفی شیوع و گسترش بیماری مانند کرونا، به تمام مردم جهان نشان داد که باید در عصر نوین تمدن، به دنبال نوین‌تر و ساده‌ترین روش‌ها برای انجام امور حیاتی و اقتصادی باشیم.

پس از ثبت نام در دوره آموزش مجازی  پک دوره حاوی DVD و جزوه برای شما ارسال میشود.

DVD ها شامل فیلم های آموزشی با تدریس اساتید مجرب بوده  که امکان مشاهده پک های آموزشی با مدیریت زمانی دلخواه  خودتان میسر میباشد

امکان مشاهده مکرر فیلم های آموزشی

و همینطور دانشجویان میتوانند  برای رفع اشکال با اساتید آموزشگاه آپادانا در ارتباط باشند.(آموزش ICDL در تبریز)

آیا واقعاً نیازی به دوره ICDL مجازی هست

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای تمام افراد حاضر در جامعه و درگیر با پروسه‌های اداری و کاری، قطعاً خرید آموزش آی سی دی ال مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول  مهارت ای هفتگانه کامپیوتر یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش   ICDL مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(آموزش ICDL در تبریز)

برای آموزش دوره ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)