×

دوره های غیر حضوری

امروزه بر مبنای تکنولوژی فناوری اطلاعات، برگزاری کلاس درس به صورت الکترونیکی مرسوم شده است. توسعه بستر اینترنت و مهیا شدن قابلیت ارسال ویدئوی زنده نیز کمک کرده است تا کلاس مجازی جایگاه واقعی خود را پیدا کند. کلاس مجازی شباهت های بسیار زیادی با مولفه های کلاس حضوری دارد. حذف محدودیت مکانی از پارامترهای جذاب نرم افزار کلاس آنلاین است و از رفت و آمدهای اجتناب ناپذیر  کلاس های حضوری دیگر خبری نیست. تمرکز دانشپذیران صرفاً بر روی محتوای آموزشی صرف می گردد. تنوع حضور افراد از قومیت های مختلف، چه بسا از  اقلیمهایی با زبانهای متفاوت و  با طرز فکرهای مختلف می تواند تعریف آموزش مجازی و سیستم آموزش آنلاین را جذاب تر کند.

در هر رشته و یا کسب و کاری که هستید با به آن علاقه دارید می توانید بسته آموزشی مرتبط به آن را شامل دوره های اصلی رشته های آموزشی مختلف  ثبت نام نمایید و با اخذ مدارک مرتبط برای خود رزومه جامعی تشکیل دهید.

مزایای دوره های غیر حضوری یا مجازی

۱-سرعت در دسترسی به دوره

پس از ثبت نام در دوره بلافصله شما به محتوا آموزش ها دسترسی دارید و می توانید آنها را ببینید و یا دانلود کنید و نیازی به تلف شدن وقت در اثر رفت و آمد و حضور در کلاس درس نیست و با حذف تردد های بی مورد نه تنها از هزینه کل آموزش کاسته می شود بلکه به کاهش ترافیک و آلودگی هوا (که در شهرهای بزرگ به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.) کمک می کند.

۲-دسترسی همیشگی به دوره مجازی آنلاین

بعد از ثبت نام در دوره های مجازی آنلاین شما همیشه به محتوا آن دوره دسترسی دارید.

۳-دسترسی از هر کجا که هستید

هر کجا هستید چه در منزل چه در محل کار چه در سفر چه درون وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی ، مترو و … به دوره های آنلاین دسترسی داشته باشید فقط کافیست یک اینترنت داشته باشید و یا قبلا آموزش ها را به صورت اینترنتی دانلود کرده باشید و هر جایی حتی بدون اینترنت ببینید

۴-دسترسی به به روز رسانی های بعدی

هر دوره مجازی و آنلاین ممکن است پس از مدتی نیاز به بروزرسانی داشته باشد و یا مدرس مباحث جدیدی به آن اضافه کند . پس از ثبت نام در دوره های آنلاین دسترسی به بروز رسانی های آن دوره مجازی آنلاین بدون هزینه وجود دارد.

۵-کلاس و سرعت کلاس در دست خودتان

در آموزش های مجازی و آنلاین نوع و سرعت یادگیری بسته به نظر خود دانشجو می باشد. در آموزش های مجازی و آنلاین هرکس میتواند نسبت به ظرفیت و توانایی یا نیروی خود در بلند مدت و یا کوتاه مدت به بهترین نحو مطالب مورد انتظار را فرا گیرد. همچنین فراگیران دوره های مجازی و آنلاین می توانند موضوعات و مطالبی را که نسبت به آنها آشنایی دارند، مطالعه نکرده و صرفاً بر روی موضوعاتی متمرکز گردند که نسبت به آنها آشنایی وجود ندارد.

همچنین می توان شرایطی را فراهم کرد که دانشجویان زرنگتر به سرعت مراحل مختلف آموزشی را طی کنند و منتظر دیگر دانشجویان نمانند. و از سوی دیگر نیازی به حذف شدن دانشجویان شاغل یا با بهره هوشی پایین تر و یا حتی تنبل تر نیست. آنها نیز موفق به کسب آموزش های لازم میشوند ولو با گذشت زمان بیشتر. و بطور خلاصه هیچیک فدای دیگری نمی شود و این از نتایج انعطاف پذیری بالای این سیستم آموزشی است.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی غیر حضوری مجتمع آموزشی آپادانا راهکار های زیادی وجود دارد. بهترین راهکار ثبت نام از طریق همین وب سایت می باشد. برای ثبت نام در دوره های مجازی ما ابتدا از قسمت جستجو یا از منو های سایت و یا از انتهای این صفحه دوره آموزشی خود را انتخاب کرده و مشخصات فردی و آدرس خود را وارد کرده و از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از رمز دوم کارت، هزینه دوره را پرداخت نمایید.

پس از تکمیل ثبت نام پک آموزشی نهایتا تا یک هفته به دست شما خواهد رسید. علاوه بر این روش می تواند از طریق واتساپ یا تلگرام یا اینستاگرام ۲۴ ساعته با همکاران واحد آموزش در ارتباط باشید و ثبت نام خود را تکمیل فرمایید. می توانید از طریق شماره های ثابت و همراه موجود در زیر با ما تماس گرفته و در دوره های آموزشی مجازی ثبت نام فرمایید. راهنمای ثبت نام آنلاین به صورت فیلم آموزشی در منو های سایت موجود می باشد.

پک های آموزشی شامل جزوات دستچین شده تایپی اساتید. فیلم های آموزشی کتاب های آموزشی به صورت فایل PDF و فیلم های آموزشی دوره های حضوری با تدریس اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا با کیفیت HD

امکان صدور چهار نوع گواهی نامه آموزشی برای دوره های غیر حضوری مجتمع آموزشی آپادانا میسر می باشد. برای مشاهده نمونه گواهینامه های آموزشی روی عکس زیر کلیک کنید. پس از مطالعه پک آموزشی، کارآموز از طریق راه های ارتباطی موجود آمادگی خود را برای آزمون اعلام کرده و در تاریخ تعیین شده توسط آموزشگاه به صورت اینترنتی آزمون انلاین از کارآموز اخذ می گردد و در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه های درخواستی صادر و به آدرس کارآموزان ارسال می گردد. گواهینامه های آموزشی در حین ثبت نام آنلاین قابل انخاب می باشند.

 

نمونه آموزش های دستیاری دندانپزشک

نمونه آموزش های نسخه پیچی داروخانه

—-
—-
—-
—-

نمونه آموزش های فوریت پزشکی و کمک های اولیه

نمونه آموزش های تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

—-

نمونه آموزش های تعمیرات تجهیزات پزشکی

نمونه آموزش های گیاهان دارویی

 

آموزش مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی مقدماتی

آموزش مجازی بازرسی جوش

آموزش مجازی تعمیرات برد های الکترونیک

آموزش مجازی طب سنتی و گیاهان دارویی