×

آموزش تعمیر اتوسکوپ در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

اتوسکوپ یا اوریسکوپ(آموزش تعمیر اتوسکوپ در تبریز) یک وسیله است که می توان به کمک آن یک معاینه کامل گوش را انجام داد. به کمک اتوسکوپ می توان مجرای گوش خارجی و پرده صماخ را مشاهده نمود و از سلامت یا جراحت آن آگاه شد. این دستگاه از یک دسته و یک سر تشکیل شده است. دسته حاوی یک منبع الکتریکی تولید نور و سر حاوی یک عدسی با قدرت بزرگنمایی کم می باشد. در بعضی از مدل‌های اتوسکوپ، دریچه عدسی به صورت متحرک و قابل جداسازی بوده و به وسیله آن می‌توان برخی از ابزارهای معاینه را با هدایت اتوسکوپ وارد مجرای گوش کرد. از این خاصیت به عنوان مثال، در خارج کردن ترشحات گوش (سرومن) استفاده می‌شود. برخی دیگر از مدل‌ها، دارای محلی به منظور وارد کردن هوا از طریق اسپکولوم به داخل مجرا برای ارزیابی میزان تحرک پرده تمپان می‌باشند.(آموزش تعمیر اتوسکوپ در تبریز)

اتوسکوپ‌ها میتوانند در حالتهای ثابت و قابل حمل مورد استفاده قرار گیرند. انواع ثابت با کمک یک رابط به منبع الکتریسیته متصل می‌شوند، در شرایطی که انواع قابل حمل، اغلب حاوی باتری‌های قابل شارژ (در قسمت دسته اتوسکوپ) هستند. اتوسکوپ‌ها می‌توانند بدون نیاز به کارگذاری اسپکولوم و به صورت جداگانه برای معاینه بینی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

تعمیرات تجهیزات پزشکی یعنی چه؟

آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی و تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه ها در بازار کار است. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد.

آموزش تعمیر اتوسکوپ در مجتمع آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش تجهیزات پزشکی در تبریز را دارید میتوانید با شماره ۰۴۱۳۳۳۶۹۰۵۲ ویا شماره موبایل ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵تماس بگیرید تا از طریق کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کسب کنید.و یا به آدرس ما در تبریز خیابان آزادی خیابان جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت اتا ساختمان ۱۷ مراجعه نمایید.(استخدام مهندس پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.(آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریز)

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی، ‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد.

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریز

 انواع اتوسکوپ

در بسياري از مدل‌هاي اتوسکوپ، دريچه عدسي به صورت متحرک و قابل جداسازي بوده که به وسيله آن مي‌توان برخي از ابزار معاينه را با هدايت اتوسکوپ وارد مجراي گوش کرد. از اين خاصيت به عنوان مثال، در خارج کردن ترشحات گوش (سرومن) استفاده مي‌شود.

برخي ديگر از مدل‌ها، داراي محلي به منظور وارد کردن هوا از طريق اسپکولوم به داخل مجرا براي ارزيابي ميزان تحرک پرده تمپان مي‌باشند.

بسياري از اتوسکوپ‌هاي مورد استفاده در مطب‌ها، از نوع ثابت بوده، در حالي که برخي نيز قابل حمل هستند. انواع ثابت با کمک يک رابط به منبع الکتريسيته متصل مي‌شوند، در شرايطي که انواع قابل حمل، اغلب حاوي باتري‌هاي قابل شارژ هستند.

اتوسکوپ‌ها مي‌توانند بدون نياز به کارگذاري اسپکولوم، جداگانه براي معاينه بيني نيز مورد استفاده قرار گيرند.(آموزش تعمیر اتوسکوپ در تبریز)

ایرادها و خرابیهای رایج دستگاه اتوسکوپ :

۱ – دستگاه اتوسکوپ روشن نمیشود

۲ – خرابی ولوم دستگاه اتوسکوپ ( مشکل در تنظیم نور اتوسکوپ )

۳ – دستگاه اتوسکوپ شارژ نمیشود ( در اتوسکوپهای شارژی )

۵ – شکستگی قطعات دستگاه اتوسکوپ

آیا من می توانم در دوره تعمیر اتوسکوپ در تبریز حرفه ای شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات تعمیرات تجهیزات پزشکی در هر پروژه‌ای را عهده‌دار گردید. این اطلاعات شما را برای اجرای عملیات تعمیرات تجهیزات پزشکی از مرحله نصب تا مرحله تعمیر و راه‌اندازی آن مجهز می‌گرداند.(استخدام مهندسی پزشکی در بیمارستان تبریز)

چرا در دوره های تعمیر اتوسکوپ شرکت کنیم ؟

در بخش آموزش تعمیر اتوسکوپ در تبریز در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم.

آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند.( تعمیر دستگاه ماموگرافی)

فرصت های شغلی دوره های تعمیر اتوسکوپ

اگر بتوانید رشته آموزش تعمیر اتوسکوپ را به صورت حرفه ای بیاموزید قطعا میتوانید در این شغل به صورت حرفه ای فعالیت کنید وپس از مدتی معروف شوید و درآمد زیادی کسب کنید ، در آمد تعمیر اتوسکوپ میتوان گفت به نسبت بالاست اگر بتوانید حرفه ای فعالیت کنید،زیرا هنگام خرابی تجهیزات پزشکی نمیتوان تعمیرانها را به تعویق انداخت زیرا علاوه بر تشخیص اشتباه دستگاههایی مانند MRI و سونوگرافی و…ممکن است بخاطر تشخیص و تجویز داروهای اشتباهی ضررهای جبران ناپذیری به وجود بیاید.

علاوه بر اینها بیماران نمیتوانند مننتظر بمانند زیرا ممکن است در مواقع ضروری مسئله مرگ و زندگی در میان باشد به همین دلیل تعمیر تجهیزات پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسی میتواند این کار را به درستی انجام دهد که در دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز شرکت کرده باشد.(تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز)

برای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریزتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش تعمیر پمپ سرم در تبریز

به ما امتیاز دهید