×

دوره حسابداری در قزوین

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزش حضوری و مجازی حسابداری به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش حسابداری در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش حسابداری به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (دوره حسابداری در قزوین)

دوره حسابداری به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های حسابداری با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد حسابداری به صورت عملی آموزش داده می شود (آموزش دوره حسابداری در قزوین)

حسابداری چیست؟

علم حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود، چون از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذینفع، ذیعلاقه و ذیحق قرار می‌دهد.

حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج میباشد، در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد.

حسابداری به دو قسمت  حسابداری و حسابرسی تقسیم  می شود :
حسابداری: حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعاتی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است.

حسابرسی: حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

آیا من می‌توانم حسابدار شوم؟

رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل انتخاب کنند. تمامی افراد علاقمند می توانند وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و وارد بازار کار شوند.(آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته)

فرصت‌های شغلی حسابداری ؟

فرصت های شغلی یک حسابدار خیلی گسترده است و از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح را شامل می شود. دانش آموختگان رشته حسابداری می توانند در شغل های زیر استخدام شده و فعالیت داشته باشند:‏ حساب دار، حسابرس، مدیر مالی، کارشناس امور مالیاتی، کارمند بانک، رییس بانک، کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار، تحلیل گر مالی، حسابرس یا مسئولان حسابداری و امور مالی در موسسات گوناگون مشغول به کار شوند.(استخدام حسابداری در قزوین)

دوره حسابداری

شرایط پرداخت هزینه آموزش حسابداری بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می توانید شهریه کلاس آموزش  حسابداری را پرداخت کنید، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید.

من شهرستان هستم چگونه می توانم در کلاس آموزش حسابداری ثبت نام و شرکت کنم؟

با هماهنگی آموزشگاه  می توانید در دوره های حسابداری به صورت مجازی شرکت کنید.(دوره حسابداری در قزوین)

طول دوره ی حسابداری چقدر است؟

طول دوره آموزشی حسابداری دو ماه میباشد.(دوره حسابداری در قزوین)سرفصل دوره آموزش عملی حسابداري

دوره مقدماتی

موضوعات مطرح در کلاس

۱ .آشنایی با حرفه حسابداري و حسابدار

۲ .آشنایی با نحوه حسابداري شرکت هاي خدماتی

۳ .ماهیت حساب

۴ .ثبت معاملات در دفتر روزنامه

۵ .انتقال از دفتر روزنامه به دفتر کل

۶ .محاسبه استهلاکات

۷ .اصلاح حسابها

۸ .بستن حساب هاي موقت

۹ .بستن حساب هاي دائمی

۱۰ .تراز آزمایشی

۱۱ .تراز نامه

۱۲ .صورت حساب سود و زیان(حسابداری مقدماتی)

حسابداري تکمیلی

موضوعات مطرح در کلاس

۱ .آشنایی با نحوه تهیه کاربرگ

۲ .آشنایی با نحوه حسابداري شرکتهاي بازرگانی

۳ .محاسبه موجودي کالا

۴ .آشنایی با روشهاي انبارگردانی

۵ .آشنایی با نحوه تهیه کارت حسابداري کالا

۶ .نحوه تهیه صورت مغایرت بانکی

۷ .نحوه محاسبه سود وزیان درشرکتهاي بازرگانی

۸ .نحوه تهیه صورت هاي مالی

۹ .نحوه تنظیم تراز آزمایشی

۱۰ .نحوه ثبت سند دستی

۱۱ .نحوه ثبت اسناد حسابداري در نرم افزار

۱۲ .نحوه تهیه صورت هاي مالی با نرم افزار(حسابداری تکمیلی)

دوره حقوق و دستمزد

۱ .نحوه تهیه لیست حقوق و دستمزد

۲ .نحوه تهیه و تنظیم لیست بیمه

۳ .نحوه تهیه و تنظیم لیست مالیات

۴ .محاسبه عیدي سنوات و مزایاي پایان کار

۵ .آشنایی با قوانین بیمه

۶ .آشنایی با قوانین مالیات

۷ .آموزش کار با نرم افزار بیمه(تامین اجتماعی)

۸ .آموزش کار با نرم افزار مالیات(سازمان امور مالیاتی)

۹ .محاسبه مزایاي پایان کار پرسنل(مرخصی عیدي سنوات)

(حسابداری مالی)

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی با فرایند حسابداری:

علم حسابداری شاخه‌های مختلفی  دارد که عبارتند از:

حسابداری مقدماتی،حسابداری دولتی، حسابداری صنعتی ، حسابداری عمومی ،حسابداری مالیاتی و حسابداری فروشگاهی،حسابداری ویژه ، حسابداری تکمیلی،حسابداری پیشرفته وحقوق ودستمزد
حسابداری مقدماتی : سیستمی اطلاعاتی ست که به سرمایه گذاران ، اعتبار دهندگان و مدیران کمک می کند که در مسائل اقتصادی تصمیم بهتری بگیرند .
حسابداری دولتی : (فعالیت در سازمان ها و ادارات دولتی) وظیفه‌ی حسابداری دولتی، کنترل کردن هزینه‌های دولتی است. دولت‌ها وظیفه دارند که درآمدها و هزینه‌های سالانه‌ی خودشان را پیش‌بینی کنند و به مجلس ارائه دهند و به همین دلیل آن‌ها مجبور هستند که برای تعیین بودجه از یک سیستم حسابداری متخصص استفاده کنند که در این کار، آن‌ها را یاری کند.(دوره حسابداری در قزوین)
حسابداری صنعتی : (فعالیت در واحدهای صنعتی) هدف اندازه گیری و گزارش بهای تمام شده محصولات، خدمات و فعالیت‌ها را دنبال می‌کند.

حسابداری عمومی : انواع خدمات حسابداری را به دیگر شرکت ها ارائه می دهد.

حسابداری مالیاتی : حسابداری مالیاتی شامل برنامه ریزی مالیاتی و تهیه اظهارنامه مالیاتی با رعایت اساسنامه های مختلف مربوط به مالیات است.

حسابداری فروشگاهی : حسابداری فروشگاهی شامل حساب‌وکتاب موجودی اجناس، کنترل حساب‌ها، دریافت و پرداخت، چک‌ها و رسیدها و … است.

حسابداری ویژه  (حسابداری ویژه بازار کار): این دوره به شیوه ای طراحی شده که دانشجو با گذراندن آن تمام مطالب و نکات کاربردی بازارکار را بصورت عملکردی و سیستمی آموزش میبیند و برای ورود در محیط های می تواند در تمام پوزیشن های حسابداری فعالیت کند.

حسابداری تکمیلی :  حسابداری تکمیلی یکی از ابزارهای مورد نیاز همه مدیران است. آشنایی با گزارشات حسابداری نظیر صورت های سود و زيان، تر…

حسابداری پیشرفته: جمع آوری و طبقه بندی پویای داده های حسابداری است. حسابداری پیشرفته اطلاعاتی را فراهم می کند مبتنی بر استفاده گسترده از منابع سیستم، که با آن می توان استراتژی بازپرداخت را توسعه داد.

حقوق ودستمزد : این دوره وظیفه تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد و تعیین مبلغ ناخالص و خالص حقوق و دستمزد قابل پرداخت به هر یک از پرسنل را به عهده دارد در واقع استاد و مدارک حقوق و دستمزد هر یک از پرسنل و کارکنان در این دایره نگهداری می شود توجه دارید که بحث حسابداری هزینه حقوق و دستمزد در این دایره مطرح می شود.(دوره حسابداری قزوین)

حقوق یک حسابدار چقدر است ؟

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق حسابدار است. طبیعتا هرچه حسابدار در این حرفه بیشتر فعالیت کرده باشد، حقوق بیشتری نیز دریافت می‌کند.(استخدام شرکت حسابداری)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی حسابداری

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهی پایان دوره معتبر با کد رجیستری و قابلیت استعلام(دوره حسابداری در قزوین)

محتویات پک آموزشی حسابداری

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی حسابداری بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آموزش حسابداری
  • حسابداری کاربردی
  • حسابداری وجوه نقد
  • حسابداری حقوق و دستمزد
  • حسابداری مالیاتی
  • اکسل در حسابداری
  • آموزش نرم افزار های حسابداری
  • حسابداری ویژه اشتغال
  • شیوه‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار

(حسابداری و حسابرسی در قزوین)

آموزش مجازی یا غیر حضوری

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟ آموزش حسابداری در منزل! این همان راه حل منطقی است که یادگیری را بیش از هر زمان دیگری ساده و ممکن ساخته است.و از طرفی شیوع و گسترش بیماری مانند کرونا، به تمام مردم جهان نشان داد که باید در عصر نوین تمدن، به دنبال نوین‌تر و ساده‌ترین روش‌ها برای انجام امور حیاتی و اقتصادی باشیم.(دوره حسابداری در قزوین)

پس از ثبت نام در دوره آموزش مجازی  پک دوره حاوی DVD و جزوه برای شما ارسال میشود.

DVD ها شامل فیلم های آموزشی با تدریس اساتید مجرب بوده  که امکان مشاهده پک های آموزشی با مدیریت زمانی دلخواه  خودتان میسر میباشد

-امکان مشاهده مکرر فیلم های آموزشی

و همینطور دانشجویان میتوانند  برای رفع اشکال با اساتید آموزشگاه آپادانا در ارتباط باشند.(حسابداری صنعتی قزوین)

دوره حسابداریآیا واقعاً نیازی به آموزش حسابداری مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های حسابداری برای تمام افراد حاضر در جامعه و درگیر با پروسه‌های اداری و کاری، قطعاً خرید آموزش حسابداری مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول حسابداری یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش حسابداری مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(دوره حساب داری فنی حرفه ای قزوین)

آموزش حسابداری مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش حسابداری حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش حسابداری مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش حسابداری مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش حسابداری یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.(دوره جامع حسابداری اموال)

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی حسابداری

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)
  • (پکیج آموزش حسابداری)
  • (دوره حسابداری در قزوین)

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان
  • (دوره حسابداری در قزوین)

سوالات متداول:

آیا مشاهده فیلم آموزش حسابداری برای ورود به بازار کار مناسب است ؟

کافیست روزی دو ساعت برای مشاهده مباحث آموزش حسابداری برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از یک ماه به تمامی تکنیک‌های مفید حسابداری در بازار کار تسلط پیدا کنید . استفاده از فیلمهای آموزشی آپادانا نیاز دو مزیت بارز دارد : اول قابل تکرار بودن آن و دوم آموزش حسابداری به همراه انتقال تجربه .(دوره حسابداری در قزوین)

سریعترین راه برای آموزش حسابداری مجازی چیست ؟

در حال حاضر فیلم آموزش حسابداری سریعترین راه برای انتقال مطالب و تجربیات مدیران مالی است . پس از مشاهده این سرفصلها که با توجه به محیط واقعی تدریس شده به هیچ کتاب ، جزوه یا حضور در دوره دیگری نیاز نخواهید داشت . ارتقای شما را در حسابداری تضمین می کنیم .(دوره های تخصصی مالی و حسابداری)

چرا آموزش حسابداری آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟

محصولات ما به سه دلیل با سایر آموزشها متفاوت است . اول : ارائه مطالب کاربردی ( تنها مواردی که مورد نیاز حسابداران در بازار کار است بیان شده ) دوم : پرهیز از ارائه مطالب تکراری و غیر مفید . سوم : استفاده از تجربیات مدیران مالی . پس از یادگیری این سرفصلهای آموزشی همیشه یک گام جلوتر از همکاران خود خواهید بود .(حسابداری مالی سازمانی صنعتی)

آیا فیلم آموزش حسابداری برای قبول پروژه حسابداری مفید است ؟

اغلب کارفرمایان به‌دنبال حسابداران با تجربه هستند و راه میانبر برای کسب تجربه، استفاده از دانش مدیران مالی در بازار کار است. برای اینکه بتوانید حسابداری شرکتها را قبول کنید پیش نیاز آن آشنایی با انواع حسابداری است که در این محصول به طور کامل و مفصل در مورد آن بحث شده است.(نرم افزار حسابداری بریز)

برای آموزش حسابداری  با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی حسابداری روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)