×

دوره شبکه در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی شبکه در تبریزبه همراه صدور گواهینامه معتبر. راه اندازی و پیاده سازی شبکه در سازمان ها و شرکت ها ایجاد user account برای کاربران شبکه و کنترل سطوح دسترسی کاربران به اطلاعات ، آپدیت نمودن و به روز نگه داشتن نرم افزارهای و سیستم عامل های شبکه شناسایی و برطرف نمودن ایرادات شبکه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش شبکه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا(دوره شبکه در تبریز)

دوره های شبکه به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های شبکه با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد راه اندازی و پیاده سازی شبکه در سازمان ها و شرکت ها ایجاد user account برای کاربران شبکه و کنترل سطوح دسترسی کاربران به اطلاعات ، آپدیت نمودن و به روز نگه داشتن نرم افزارهای و سیستم عامل های شبکه شناسایی و برطرف نمودن ایرادات شبکه به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره شبکه فنی حرفه ای)

دوره رباتیک

شبکه یعنی چه؟

مهندسی شبکه یکی از گرایش های تخصصی رشته کامپیوتر می باشد و وقتی که دو یا چند شبکه کامپیوتر به هم متصل می شوند ، یک شبکه کامپیوتری ایجاد می شود. تقریبا تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ دنیا نیاز دارند که کامپیوترها و تجهیزاتشان را از طریق شبکه ، به یک دیگر متصل کنند. کسانی که در دوره های آموزش مهندسی شبکه آموزشگاه آپادانا  شرکت می کنند ، توانایی طراحی ، پیاده سازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری را به دست می آورند و می معمولا در واحد انفورماتیک شرکت ها و سازمان ها می توانند مشغول به کار شوند.(دوره شبکه کامپیوتر)

دوره نتورک پلاس در تبریز

در این دوره با تعریف شبکه و انواع شبکه،اجزای شبکه، آشنایی با روتر،سویچ،ریپیتر،مودم،انواع توپولوژی شبکه،متدهای آدرس دهی TCP / IP و تحویل داده ها،مسیریابی آی پی های استاتیک و دینامیک،مقدمه ای بر امنیت شبکه،حملات رایج شبکه،عیب یابی شبکه،کابل کشی و سوکت زنی،شبکه های وایرلس،نرم افزارهای موردنیاز شبکه و.. آشنا خواهید شد.

آموزش میکروتیک در تبریز

میکروتیک یک شرکت در لتونی می باشد که در سال 1995 به منظور توسعه روترها و سیستمهای ISP های بی سیم تاسیس شده است. میکروتیک در حال حاضر سخت افزار و نرم افزار در بسیاری از کشورهای سراسر جهان را برای اتصال به اینترنت فراهم می کند. تجربه ما در استفاده از صنعت استاندارد سخت افزار PC و سیستم های مسیریابی به ما این اجازه را داد تا در سال 1997 مجاز به ایجاد سیستم نرم افزار RouterOS شویم که ثبات گسترده، کنترل، و انعطاف پذیری برای انواع رابط داده و مسیر یابی را داشته باشد. در سال 2002 ما تصمیم گرفتیم تا سخت افزار خود را نیز با نام تجاری RouterBOARD ایجاد کنیم و این امر سبب شد تا نمایندگان فروش در اکثر نقاط جهان، و مشتریانی احتمالا در هر کشور در این سیاره دارا باشیم.

شرکت میکروتیک در شهرستان ریگا واقع در پایتخت کشور لتونی می باشد و در حال حاضر بالغ بر 80 کارمند دارد. دوره های آموزشی میکروتیک سازماندهی شده و توسط مراکز آموزش میکروتیک در مکان های مختلف در سراسر جهان ارائه می شود. این دوره ها توسط مهندسان شبکه، انتگرال و … که در مورد مسیریابی و مدیریت شبکه های سیمی و بی سیم با استفاده از RouterOS میکروتیک مهارت دارند تدریس می شود.

MTCNA اولین دوره از دوره های میکروتیک هست و علاقه مندان به دوره های میکروتیک، کار خود را با آن آغاز می کنند. به طور خلاصه در دوره MTCNA در مورد RouterOS و Routerboard، ساخت و مدیریت یک شبکه ساده، ساختار IP Addressing، NAT، DHCP Server، Firewall، PPP و شبکه های Wireless خواهید آموخت.(آموزش mikrotic در تبریز)

دوره های CCNA در تبریز

دوره CCNA که اولین و در واقع پیش نیاز سایر مدارک سیسکو است ، شامل اطلاعات پایه ای در مورد شبکه LAN WAN و نحوه نصب و راه اندازی این نوع شبکه ها تا سطح کوچک (زیر یکصد کامپیوتر در شبکه ) می باشد. آموزشگاه آپادانا این مدرک را به کسانی که قصد دارند به عنوان دستیار یا همکار با متخصصان شبکه در نصب و راه اندازی و رفع عیب شبکه استخدام شوند ، توصیه می نماید. هزینه دوره ccna بسیار مناسب می باشد.

 

آیا من می توانم در دوره شبکه حرفه ای شوم؟

دوره های مهندسی شبکه شاخه های مختلفی دارد و هر فردی با توجه به علاقه و استعداد خود می تواند در دوره مورد نظر خود شرکت نماید.

دوره های Network+ و A+

ابتدایی ترین دوره برای ورود به دنیای شبکه ، Network+ و A+ می باشد که در به مسائل ابتدایی و آشنایی با شبکه پرداخته می شود که پیش نیاز دوره های بالاتر می باشد.

دوره های سیسکو

دوره های سیسکو (Cisco) یکی از زیر شاخه های مهندسی شبکه محسوب می شود که خود آن چندین دوره مختلف و سطح بندی شده دارد.

ابتدایی ترین دوره پس از دوره Network+ ، دوره CCNA می باشد پس از گذراندن این دوره به مراتب می توانید در دوره های سطح بالاتر مانند CCNP Route یا CCNP Switch شرکت نمایید.

پس از گذراندن دوره های نام برده ، می توانید در سطح بالاتر یعنی دوره CCNP T-Shoot شرکت نمایید که مدارک این دوره ها بسیار ارزشمند می باشد.

دوره های مایکروسافت

دوره های مایکروسافت هم دیگر دوره ای است که در شاخه مهندسی شبکه برگزار می گردد و دوره های مانند MCSE و MCSA در آن برگزار می گردد.

دوره میکروتیک

دیگر دوره ای که در زیر شاخه مهندسی شبکه برگزار می شود ، دوره میکروتیک می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و یک دوره کاربردی می باشد.

شرکت میکروتیک به منظور آشنایی کاربران و کارشناسان شبکه با دستگاه های این شرکت و توانایی نصب و پیکربندی آن ها، دوره های آموزشی را تعریف و طبقه بندی کرده است.

دوره لینوکس

هنرجویانی که علاقمند به یادگیری لینوکس می باشند، می توانند در دوره های آن شرکت نمایند و این دوره هم جزء زیر شاخه های مهندسی شبکه محسوب می شود.
(دوره های عملی شبکه)

مخاطبین دوره شبکه چه کسانی هستند؟

در حال حاضر گذراندن این دوره برای افرادی که رشته آنها کامپیوتر بوده است هم توصیه میشود چون مباحث جدید این دوره با مباحث دانشگاهی کاملا متفاوت میباشد.

شما برای شروع آموزش شبکه باید از سطوح مقدماتی شروع کرده و به تدریج وارد سطوح پیشرفته تر شوید. به عنوان اولین دوره آموزشی، پیشنهاد می شود که ابتدا ICND1 (معادل نتورک پلاس) گذرانده شود. این دوره آموزشی ، پیش نیاز تمام دوره های آموزش شبکه (مایکروسافت و سیسکو) بوده و شما را با مبانی شبکه آشنا می سازد.

پس از گذراندن دوره ICND1 ، پیشنهاد می شود دوره های مایکروسافت و سیسکو به صورت موازی پیش برده شود. دوره های مایکروسافت در یک دوره جامع به نام دوره MCSE ارائه می شود. سیسکو نیز با دوره CCNA آغاز شده و بالاترین درجه آن CCIE می باشد که در حال حاضر (۲۰۲۰) در ایران کمتر از ۱۰۰ نفر به این درجه دست یافته اند.(دوره شبکه و امنیت)

فرصت های شغلی دوره های شبکه

در کشور ما شغل های زیادی در رابطه با مهندسی شبکه وجود دارد و همچنین در این زمینه مهندسان بسیاری وجود دارد که در شاخه های مختلف مشغول به کار هستند. برای هر کدام از شاخه های مهندسی شبکه شغل های فراوانی وجود دارد که شما با توجه به استعداد و علاقه خود می توانید در آن ها مشغول شوید.

کسانی که در دوره های آموزش مهندسی شبکه شرکت می کنند ، توانایی طراحی ، پیاده سازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری را به دست می آورند و می معمولا در واحد انفورماتیک شرکت ها و سازمان ها می توانند مشغول به کار شوند.(دوره network+ چیست)

دوره شبکه در تبریزسرفصل های دورهای شبکه در تبریز

– آشنایی با شبکه و معرفی انوع شبکه های کامپیوتری و توپولوژی ها
– توپولوژی های شبکه
– انواع تکنولوژی های شبکه ، اتصالات و انواع استاندارهای سیم بندی
– معرفی تجهیزات شبکه
– معرفی تجهیزات پیشرفته شبکه

– استاندارد Ethernet
– معرفی ۷ لایه مدل OSI
– شبکه های Workgroup و شبکه های Server Base
– معرفی پروتکل IP و اصول اختصاص IP Address در شبکه
– آماده سازی کامپیوتر برای اتصال به شبکه
– اتصال کامپیوترها به شبکه و برقراری ارتباط بین آنها
– اشتراک اطلاعات در شبکه و تنظیم مجوزهای دسترسی به اطلاعات
– اشتراک چاپگر و دسترسی به سرویس چاپ در شبکه
– پیکربندی کامپیوتر برای اتصال به اینترنت به صورت Dial-up – اتصال کامپیوتر به اینترنت به صورت ADSL
– اتصال کامپیوتر به اینترنت به صورت Cable
– اشتراک اتصال اینترنت در شبکه با سرویس ICS
– کار با پروتکل Http و دسترسی به صفحات Web
– کار با پروتکل FTP

– دسترسی به کامپیوترها از راه دور به صورت Remote
– کار با پروتکل Telnet
– کمک و راهنمایی کاربران شبکه از راه دور به وسیله توانمندی Remote Assistance
– برقراری کنفرانس بصورت صوتی و نوشتاری با کاربران شبکه
– اتصال به شبکه یک سازمان از راه دور با استفاده از اتصال RAS و VPN
– کار با دستورات شبکه در محیط Command Line
– پیکربندی سرویس دهنده اینترنت Proxy Server
– پیکربندی Windows Firewall
– آشنایی با محیط Wireless و راه اندازی شبکه Wireless
– راه اندازی DHCP Server – اتصال کامپیوتر Client به Windows Server 2008
– اتصال به یک Switch شرکت سیسکو و پیکربندی اولیه آن
– اتصال به یک Router شرکت سیسکو و پیکربندی اولیه آن
– پروژه راه اندازی کامل یک کافی نت
– افزایش امنیت شبکه با تجهیزات سخت افزاری
– آشنایی با توانمندی NAT

– افزایش امنیت شبکه با تجهیزات نرم افزاری
– آشنایی با پروتکل های مسیریابی شبکه
– اصول اولیه طراحی یک شبکه

– آشنایی با سرویس های WAN
– اصول عیب یابی شبکه های کابلی
– اصول عیب یابی شبکه های بی سیم
(دوره های طراحی شبکه)

نحوه ثبت نام در دوره های شبکه

برای ثبت نام در دوره های شبکه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های شبکه اقدام نمایید.(آموزش شبکه های کامپیوتر)

چگونه می توان در شبکه حرفه ای شد؟

پس از گذراندن دوره آموزش  Network+   که اولین دوره آموزش شبکه می باشد، بلافاصله دوره MCSA را بگذرانید. در بسیاری از سازمان ها و شرکت های ایرانی از یک شرکت خصوصی کوچک تا یک وزارتخانه بزرگ کامپیوترها چه Client  و چه   Server   از محصولات مایکروسافت و نسخه های مختلف ویندوز استفاده می کنند. بنابراین با گذراندن دوره آموزش مهندسی شبکه MCSA شانس زیادی برای پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد عالی به عنوان Admin شبکه خواهید داشت. در ضمن می توانید همزمان یا پس از MCSA دوره CCNA سیسکو را هم بگذرانید. دوره های مهندسی شبکه سماتک هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شوند.(آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر)

شرایط پرداخت هزینه آموزش شبکه بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس آموزش  دوره های شبکه را پرداخت کنید، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید.(آموزش شبکه)

من شهرستان هستم چگونه می توانم در کلاس آموزش شبکه ثبت نام و شرکت کنم؟

با هماهنگی آموزشگاه  می توانید در دوره های شبکه به صورت مجازی شرکت کنید.(دوره های غیر حضوری شبکه)

دوره شبکه در تبریزمراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند.پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.در صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد.

امکان صدور گواهینامه فارسی ، گواهینامه دو زبانه و گواهینامه بین المللی(از مرجع صدور گواهینامه های بین المللی RFTC اسپانیا) برای این دوره مقدور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

طول دوره ی شبکه چقدر است؟

طول دوره آموزشی شبکه بدون محدودیت زمانی میباشد.(دوره network+ چند ساعت است)

شهریه دوره شبکه در تبریز

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی شبکه

  • طول دوره:  ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهی پایان دوره معتبر با کد رجیستری و قابلیت استعلام

مزایای حضور مجازی در دوره های شبکه

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)
    (دوره شبکه در تبریز)
 مزایای مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان
    (دوره شبکه در تبریز)

برای آموزش دوره شبکه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی شبکه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید