×

دوره لایحه نویسی در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی لایحه نویسی در تبریز به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش نحوه لایحه نویسی  ، کاربرد و ضرورت آن در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش لایحه نویسی  به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا(دوره لایحه نویسی در تبریز)

دوره های لایحه نویسی به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های لایحه نویسی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل نحوه لایحه نویسی  ، کاربرد و ضرورت آن به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره لایحه نویسی فنی حرفه ای)

 

لایحه نویسی  یعنی چه؟

افرادی که به منظور دفاع از حقوق خود و یا احقاق حقشان به دادگاه مراجعه می‌کنند ، به خوبی بر این امر واقف شده‌اند که به منظور پیگیری کار و مهارت لازم به متون مختلفی نیاز خواهند داشت. دادخواست ، شکواییه ، اظهارات شفاهی و لایحه از جمله این متون مهم و کاربردی به شمار می‌روند.

لازمه هر فردی که در رشته حقوق فعالیت می کند دانستن دانش لایحه نویسی است. آموزشگاه فنی حرفه ای آپادانا در ادامه برگزاری دوره های خدمات آموزشی دوره لایحه نویسی قضایی را در تقویم آموزشی خود گنجانده است. در این دوره به صورت کاملا تخصصی و مهارت محور نوع صحیح نگارش لایحه ، شکوائیه ، هزینه‌های دادرسی ، دادخواست ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی آموزش داده می‌شود. دوره تخصصی لایحه نویسی به صورت گام به گام و جامع می‌باشد. آپادانا علم تجربه برگزاری دوره مجازی لایحه نویسی را نیز دارد. در ادامه همراه ما باشید تا سرفصل دوره لایحه نویسی فنی حرفه ای را شرح دهیم.(لایح نویسی چیست)

تعریف لایحه

لایحه ریشه‌ای عربی دارد. این کلمه که این روزها در قانون کاربرد فراوانی پیدا کرده است، مکتوب و نوشته معنا می‌دهد.(لایحه نویسی حرفه ای)

آیا من می توانم در دوره لایحه نویسی  حرفه ای شوم؟

در مورد آموزش لایحه نویسی باید گفت که آموزش خاصی نمی خواهد ، وکلا به‌جای زیاده نویسی باید سعی کنند کل مطلب را درلایحه بنویسند.

موازین قانونی مربوط به رسیدگی قضائی به دعاوی (اعم از حقوقی و کیفری) دارای جزئیات بسیار و پیچیدگی های حقوقی است و استفاده از امکانات و فرصتهای قانونی برای دفاع و پاسخ به دعوا ، در واقع ، مهمترین و مؤثرترین اقدام در جریان دادرسی محسوب می شود.

لایحه نویسی یک مهارت تجربی است و با خواندن آرای قضایی قدرت استدلال شما شکوفا می‌شود توصیه می‌کنم در  دوره لایحه نویسی آموزشگاه آپادانا شرکت کنید .

بهترین و کاردان ترین افراد برای نوشتن لایحه، افراد حقوقی هستند اما باید به این موضوع واقف باشیم که تنها دانش حقوقی برای نوشتن لایحه کفایت نمی کند و می بایست شیوایی و درستی بیان هم وجود داشته باشد.(لایحه نویسی رایگان)

مخاطبین دوره لایحه نویسی چه کسانی هستند؟

لایحه نویسی از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و فردی که لایحه می‌نویسد باید ضمن داشتن مهارت لازم به خوبی با این فن آشنایی داشته باشد. افراد حقوقی بهترین مهارت برای نوشتن لایحه هستند.(فن لایحه نویسی)

فرصت های شغلی دوره های لایحه نویسی

لایحه نویس، مشاوره امور قضایی خانواده و….

برخی تصور می کنند که مهارت در کلام و بکارگیری فن بیان در جلسات محاکم ، مهمترین روش برای دفاع و پاسخ به دعواست. چنین تصوری ممکن است که در مورد معدود دعاوی کیفری صادق باشد ولی قطعاً در آنجا نیز کفایت نمی کند.

از آنجا که نظام حقوقی کشور ما یک نظام حقوقی “نوشته” و “مدوّن”  (writen law) است ، لذا آئین دادرسی آن نیز وفق مقررات و موازین مدون قانونی و مستند به اسناد و ادلّه مثبته انجام می پذیرد و قاضی بر اساس تشریفات قانون و آنچه در پرونده به عنوان سند یا مدرک ارائه شده است داوری و قضاوت می کند. سخنرانی و سخنوری در جلسات چنین دادگاههایی ، عملاً جز اتلاف وقت و از دست دادن فرصتهای دفاع نیست. بنابراین ، اتخاذ طرح دفاعی مناسب و پاسخ مناسب به هر دعوا (اعم از حقوقی و کیفری) مهمترین و حساس ترین وظیفه ی یک وکیل خوب است.(دوره لایحه نویسی در تبریز)

دوره لایحه نویسی در تبریزسرفصل های دوره لایحه نویسی

نگارش لایحه با موضوع مدنی

نگارش لایحه با موضوع فسخ قرارداد

نگارش لایحه با موضوع طلاق ، نکاح و مهريه

نگارش لایحه با موضوع قتل

نگارش لایحه با موضوع تصرف عدوانی و سرقت

نگارش لایحه با موضوع کلاهبرداری ، ارتشاء و اختلاس

نگارش لایحه در موضوعات تجاري

نگارش لایحه در ساير امور جزایی ( جرم ، شروع جرم ، محاربه و شرب خمر)
(آموزش لایحه نویسی)

نحوه ثبت نام در دوره های لایحه نویسی

برای ثبت نام در دوره های لایحه نویسی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های لایحه نویسی اقدام نمایید.(دوره لایحه نویسی در تبریز)

بعد از اتمام دوره حرفه ای آموزش لایحه نویسی و دریافت مدرک در کجا می توان مشغول کار شد؟

افرادیکه می خواهند خود در محاکم قضایی ، از خود دفاع کنند.(نحوه لایحه نویسی)

شرایط پرداخت هزینه آموزش لایحه نویسی بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس آموزش  دوره های لایحه نویسی را پرداخت کنید، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید.

من شهرستان هستم چگونه می توانم در کلاس آموزش لایحه نویسی ثبت نام و شرکت کنم؟

با هماهنگی آموزشگاه  می توانید در دوره های لایحه نویسی به صورت مجازی شرکت کنید.

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند.پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.در صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد.

کتیا

 برای آموزش دوره لایحه نویسی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷ 

به ما امتیاز دهید