×

دوره مقدماتی سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

نرم‌افزار سالیدورکز SolidWorks یک نرم‌افزار ساده و قدرتمند در زمینه طراحی است که امکان طراحی های متنوع، از طرح های اولیه و ساده تا طرح های خلاقانه پیچیده را برای کاربر فراهم می کند. همین ویژگی سالیدورکز SolidWorks موجب شده است تا بیش از دو میلیون کاربر در سراسر جهان برای طراحی به این نرم‌افزار روی آورند.(دوره سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز)

نرم‌افزار سالیدورکز SolidWorks قابلیت ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، پلان های حاصل از آفست کردن صفحه، دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیای سه بعدی، چرخش حول یک محور و … را به راحتی برای کاربر فراهم می کند.

دوره سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز

دارا بودن مهارت کار با نرم‌افزار سالیدورکز SolidWorks برای هر مهندس بالاخص مهندسان مواد، مکانیک، صنایع، عمران، طراحی صنعتی و … ضروری است و می تواند تاثیر به سزایی در آینده شغلی آنها داشته باشد.(آموزش جامع solidworks )

در این دوره سالیدورکس سعی بر تدریس مباحث با رویکرد کاربردی بوده و صرفاً معرفی امکانات و ابزار نرم افزار نیست. پس از گذراندن این دوره سالیدورکس می توانید به حد تسلطی برسید که بتوانید پروژه های صنعتی در حد مقدماتی را به انجام برسانید.
مجتمع آموزشی آپادانا با بهره گیری از اساتید مجرب در حوزه صنعت و دانشگاه اقدام به برگزاری دوره های آموزش مهارتی می نماید. این مجموعه به همت اساتید توانمد در جهت هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان به بازار کار و افزایش مهارت های کاری و صنعتی تلاش و کوشش های فراوانی می نماید.(دوره مقدماتی سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز)

سرفصل های ارائه شده در دوره سالیدورکس

  • اتوماسیون طراحی مکانیکی(معرفی نسل جدید نرم افزارهای مکانیکی و فرآیند طراحی مکانیکی)
  • مقدمه solidworks(انواع مدل در نرم افزار،اصطلاحات نرم افزار،معرفی محیطهای کاری در نرم افزار،نحوه مدیریت و ذخیره سازی اسناد طراحی شده و …)
  • ترسیم دو بعدی(فآیند طراحی در نرم افزار ،شبکه بندی صفحه ترسیم،تنظیم سیستم واحدها،مفهوم قیود وترسیمات معین و نامعین و …)
  • طراحی قطعه و ایجاد نمایه(نمایش قطعات،ایجاد برش،تقسیم بندی محیط به لیجاد چند دید،تعیین بافت و جنس نمایه )
  • طراحی و مدیریت بدنه(ایجاد بدنه وانتقال و ویرایش و چند تکه کردن و … بدنه طراحی شده)
  • معادلات،جداول طراحی و پیکربندی (configuration)
  • اصول طراحی مکانیک(mechanical design)
  • مجموعه مونتاژی(assembly،گرفتن در جات آزادی،مدیریت قوید،تکرار قطعات در محیط مونتاژ،جوشکاری قطعات در محیط مونتاژ و …)
  • نقشه دو بعدی(چاپ نقشه ،روش نوشتن در جدول،ایجاد و مدیریت لایه ها ،روش قرار دادن توضیحات نقشه و …. )
  • انجام تمرینات هدفدار جهت مرور آموزشهای دوره ویادگیری کاربر مجموعه آموزشها هم زمان با هم

(دوره های سالیدورک)

اهداف برگزاری دوره سالیدورکس

تربیت نیروی انسانی مجرب در حوزه طراحی سه بعدی و نقشه کشی دوبعدی تجهیزات ، قطعات و ادوات صنعتی در حوزه مکانیک

نرم افزار سالیدورک در صنایع بسیاری کاربرد دارد. در بسته دوره آموزش سالیدورک تمام سعی ما بر این بوده است، تا آموزش را از ابتدایی ترین قدم آغاز کنیم تا هیچ پیش نیازی برای گذراندن دوره آموزش Solidworks ضروری نباشد. اگر شما تا به حال هیچ پیش زمینه ای در طراحی مکانیکی نداشته اید، جای هیچ نگرانی نیست. با گذراندن این دوره آموزشی ، نرم افزار سالیدورکس را کامل و بر اساس اصول مهندسی فرا خواهید گرفت تا بتوانید هر چیزی که به ذهنتان می رسد را با سالیدورک طراحی کنید!(آموزش سالیدورک solidworks رایگان)

مخاطبین دوره

این نرم افزار برای تمامی افرادی که میخواهند در حوزه طراحی و مدل سازی سه بعدی فعالیت کنند بسیار حائز اهمیت است .

برای یادگیری نرم افزار سالیدورک نیاز به هیچ پیشنیاز خاصی نیست و تمامی افراد علاقه مند میتوانند از دوره مقدماتی و پایه شروع به یادگیری این نرم افزار نمایند.

پکیج آموزش سالیدورک به شما کمک میکند تا تمام مباحث مورد نیاز برای ورود به بازار کار این نرم افزار را تا سطح پیشرفته به طور کامل فرا بگیرید .

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار سالیدورک بازار کار آن نیز خوب است .

ویژگی هایی همچون سرعت بالا در طراحی ، راحت بودن محیط کاربری ، نصب راحت پلاگین های تخصصی و …. این امکان را برای طراحان رقم می زند که در بهترین شرکت های مهندسی فعالیت داشته باشند.(دوره مقدماتی سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز)

امروزه شرکت ها و یا هلدینگ های بزرگ به شدت به دنبال افرادی می گردند که تخصص و مهارت های به روزی در نرم افزار داشته باشند .

بهترین راه برای بدست آوردن بازار کار بهتر ارتقای سطح نرم افزاری در حد پیشرفته است .(دوره های سالیدورک)

خبر خوب اینکه، کسی که به نرم افزار سالیدورکس تسلط کامل دارد به راحتی می تواند مشغول به کار شود. تقریبا تمامی کارگاه ها و کارخانجاتی که در آن ها یک قطعه یا دستگاه ساخته می­ شود، از نرم افزار های طراحی سه بعدی (CAD) مانند نرم افزار سالیدورکس استفاده می کنند؛ به طوریکه محال است در سایت های کاریابی واژه استخدام سالیدورک کار را نبینیم. همچنین اگر قصد مهاجرت به کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا را دارید، گذراندن دوره جامع آموزش سالیدورک ، رزومه شما را برای همکاری در بهترین شرکت های دنیا آماده خواهد کرد.(دوره مقدماتی سالیدورکز SOLIDWORKS در تبریز)

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)