×

دوره ICDL در صوفیان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش خرید هاست و دامنه

آموزش ICDL یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش مهارت‌های کامپیوتری و توانایی‌های دیجیتالی افراد است. ما با افتخار دوره‌های آموزشی ICDL را به شما ارائه می‌دهیم، که به صورت حضوری و مجازی در صوفیان برگزار می‌شود. در پایان دوره، شما یک گواهینامه معتبر ICDL دریافت خواهید کرد.

امکانات دوره آموزش ICDL:

  1. مدرسان با تجربه: اساتید ما در آموزشگاه آپادانا افراد با تجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف کامپیوتری هستند. آن‌ها به شما تمامی مهارت‌ها و دانش‌های لازم برای موفقیت در دنیای دیجیتال را آموزش می‌دهند.
  2. دوره‌های حضوری و مجازی: شما می‌توانید بین دوره‌های حضوری و مجازی برای آموزش ICDL انتخاب کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا آموزش را با توجه به برنامه‌های خود انتخاب کنید.
  3. پک آموزشی کامل: همراه با دوره ICDL، شما یک پک آموزشی جامع از جزوات و فیلم‌های آموزشی دریافت خواهید کرد. این منابع به شما کمک می‌کنند تا مفاهیم بهتری را درک کنید و تمرینات عملی انجام دهید.
  4. تنوع در زمینه مهارت‌های کامپیوتری: در آموزشگاه آپادانا، ما به شما مهارت‌های هفتگانه کامپیوتری را آموزش می‌دهیم. این شامل مهارت‌های اساسی مانند استفاده از واژه‌پرداز، اکسل، پاورپوینت و مهارت‌های دیگر در دنیای کامپیوتری است.
  5. صدور گواهینامه معتبر: پس از اتمام دوره ICDL ما، شما یک گواهینامه معتبر ICDL دریافت خواهید کرد که به شما در بازار کار و توسعه حرفه‌ای کمک خواهد کرد.

شهر شما نیز اکنون امکان ثبت نام در دوره‌های آموزشی ICDL با آموزشگاه آپادانا را داراست. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با ما تماس بگیرید و به دنیای دیجیتال با اطمینان و مهارت وارد شوید.

دوره ICDL در صوفیان به صورت مجازی

دوره ICDL (International Computer Driving License) به صورت حضوری و مجازی در تبریز و محل آموزش صوفیان برگزار می‌شود. این دوره با توجه به نیازهای مدرنیته و تطور فناوری، به شیوه‌های متنوعی برای دانشجویان عزیز قابل دسترسی است.

در صورت تمایل به ثبت نام در کلاس‌های ICDL به صورت غیر حضوری، می‌توانید با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تجربیات چندین ساله اساتید متخصص آموزشگاه ارائه می‌شوند و شامل فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی می‌شوند.

در این دوره ICDL، از ابتدا تا انتها تمامی مفاهیم و مهارت‌های هفتگانه رایانه به شما آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها به صورت عملی و در قالب فیلم‌های آموزشی ارائه می‌شوند تا شما بتوانید با راحتی و در زمانی که برایتان مناسب است، به افزایش مهارت‌های رایانه‌ای خود بپردازید.از شما دعوت می‌شود تا به دوره ICDL در محیطی حاشیه‌نشین و در دسترسی آسان در صوفیان در تبریز بپیوندید و مسیری موثر به سوی بهبود مهارت‌های رایانه‌ای خود ادامه دهید.

ICDL چیست؟

ICDL یا  International Computer Driving License به معنای مهارت کار با کامپیوتر می باشد. دوره  ICDL یک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر است. این برنامه یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر در سطح دانشگاهی و بین المللی از سراسر جهان طراحی ، ارزیابی و تأیید شده است. به این مهارت ها در داخل اروپا  ECDLو در خارج اروپا ICDL گفته می شود. گواهینامه  ICDLمدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان ، سازمان های بین المللی ، ادارت و…. است.

در حال حاضر مهارت های هفتگانه رایانه به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است.بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر ، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفت های انجام شده در زمینه فناوری ، هماهنگ است. میزان پذیرش ICDL در کشورها ، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت ها ، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارت های کامپیوتری میدانند(مدرک ICDL برای استخدام).

سازمان های حمایت کننده ازگواهینامه  ICDL، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند. علاوه بر آن ، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین میکند.(دوره ICDL در صوفیان)

سرفصل های آموزشی ICDL کدامند؟

مهارت های هفتگانه ICDL بر دو نوع عملی و تئوری میباشد و شامل موارد زیر است :
IT (آی تی) : مفاهیم اساسی تئوری فن آوری اطلاعات در حد مبتدی
Internet(اینترنت) : اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبکه– اینترنت و ایمیل)
Windows (ویندوز) : آشنایی باویندوز و نحوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل هاو …
word processing (ورد) : آشنایی با مفاهیم واژه پردازی و پردازش متن و شیوه به کار گیری این نرم افزار
Excel – spread sheets(اکسل) : آشنایی با مفهوم صفحات گسترده اکسل و نحوه کار با این نرم افزار
PowerPoint – presentation(پاورپوینت) : یادگیری نحوه ارائه مطالب و چگونگی انجام آن با استفاده از این نرم افزار
Access – Data base (اکسس) : آشنایی با بانک اطلاعاتی و مفهوم پایگاه داده و استفاده از آن ها با استفاده این نرم افزار

نحوه ثبت نام در دوره ICDL  و  مهارت های هفتگانه رایانه

برای ثبت نام در دوره  ICDL یا مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره ICDL  و مهارت های هفتگانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در صوفیان).

مخاطبان دوره مهارت های هفتگانه رایانه چه کسانی هستند ؟!

مخاطبان دوره ICDL (ای سی دی ای)، تمام افراد شاغل ، دانشجویان تمام رشته های تحصیلی , تمام افراد جویای کار  ، تمام افراد جامعه که با رایانه سرو کار دارند و تمامی علاقمندان به این دوره  می باشد.(آموزش اکسل در صوفیان).

فناوری اطلاعات  (IT)چیست؟

حتماً تا به حال کلمه آی تی یا فناوری اطلاعات به گوشتان خورده است اما ممکن است ندانید دقیقاً فناوری اطلاعات چیست.IT مخفف عبارت انگلیسی Information Technology و به فارسی به معنای فناوری اطلاعات است. منظور از  آی تی یا فناوری اطلاعات، مجموعه ابزارها و روش های ضروری برای تولید، پردازش، نگهداری، توزیع و انهدام سیستم های مبتنی بر اطلاعات به معنی فراگیر آن (شامل متن، صوت و تصویر) است. (دوره مهارت های هفتگانه  رایانه در صوفیان) .

مزایای استفاده از IT

– بستر مناسب تبادل ارتباطات درون و برون سازماني از طريق اينترانت و اكسترانت

– دسترسي لحظه اي به اطلاعات بازار جهاني ، رقبا ، تامين كنندگان و اطلاعات كل زنجيره توليد ارزش در جامعه مهندسي

– امكان تصميم گيري توزيع شده جغرافيايي ولي همزمان

– استفاده از WEB به مثابه زير ساخت اطلاعاتي INFOSTRUCTURE

– بالا رفتن چالاكي سازمان و افزايش سرعت ، دقت و كيفيت سيستم هاي سازماني

– كاهش هزينه هاي مستقيم ، غير مستقيم ، پنهان ، مبادلاتي و معاملاتي(Transaction cost)

– كم كردن زمان اجراي پروژه تا ۱۵%

– كاهش هزينه هاي كل دوره حيات پروژه تا ۳۰%

– ارتباطات باكيفيت تر ,روان تر و غني تر اجزاي پروژه و نهادهاي پشتيباني پروژه

– حذف و كاهش محدوديت فاصله و اختلاف زماني حضور ( همزماني ) و سختي رفت و آمدبه پروژه

– پايين آمدن هزينه هاي هماهنگي , جلسات , هزينه پنهان

– استفاده از زيرساخت  ITآماده چند تريليون دلاري كه توسط كشورهاي پيشرفته ايجاد شده است.

کلمه Internet به چه معناست؟

کلمه internet (با حروف کوچک) قبلاً به معنای “حرکات پیوسته” به عنوان یک فعل یا یک صفت به کار برده می‌شد اما بعدها که شبکه اینترنت بوجود آمد، کلمه Internetwork بر روی آن نام گذاری شد. این کلمه از دو بخش Inter و Network تشکیل شده است همانطور که می‌دانید پیشوند Inter معمولاً به معنای “بین” مورد استفاده قرار می‌گیرد مثل International (بین المللی). از ترکیب این دو کلمه Internetwork به معنای “بین شبکه‌ای” بوجود می‌آید. این کلمه بعدها بصورت کوتاه شده به Internet تغییر داده شد. از نام‌های دیگر اینترنت می‌توان به The Net و The Internet اشاره کرد. (دوره آموزشی ICDL در صوفیان)

مزایای استفاده از اینترنت چیست ؟

۱- اینترنت رسانه ای تعاملی است . هر کس در هر جای دنیا که به آن دسترسی داشته باشد می تواند در عین اینکه از مطالب موجود استفاده می کند مطالب خود را هم منتشر کند.

۲-حجم عظیمی از کتاب ها و مقالات در سطح اینترنت منتشر شده اند

۳- باعث بوجود آمدن حرفه های جدید شده است

۴- باعث راحتی خیلی از کارها شده مثل عملیات بانکی -خرید و فروش و..

۵- جذاب و سرگرم کننده است

۶- انتقال اطلاعات با سرعت زیادی انجام می گیرد .لازم نیست برای خرید یک نرم افزار و گرفتن یک مقاله به جای دوری سفر کنید لازم نیست از پست کمک بگیرید همه ی اینها در شریان ارتباطی هستند کافی است دانلودشان کنید

منظور از windows چیست؟

ویندوز معادل کلمۀ Windows انگلیسی است و به معنای پنجره‌ها‌ است. البته این ربطی به درب و پنجرۀ منزل یا محل کار ندارد! ویندوز یک نرم افزار است. نرم افزاری که روی کامپیوتر نصب می‌شود تا بتوانید از آن کامپیوتر استفاده کنید. به این گونه نرم افزارها که بسیار پرحجم و پیچیده هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید رایانه را روشن کنید، سیستم عامل می‌گویند.پس ویندوز نام یک سیستم عامل است که توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است. این شرکت،مایکروسافت نام دارد(آموزش ای سی دی ال).

ویندوز را به این دلیل ویندوز (پنجره‌ها) نام گذاشتند که این سیستم عامل، نرم افزارهای مختلف را در قالب پنجره‌های مختلف باز می‌کند. (دوره آموزشی ویندوز در صوفیان)

 مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز

۱ پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی

۲ امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات

۳ امکان دریافت به‌روز رسانی ها به صورت واقعی

۴پشتیبانی مایکروسافت

۵ امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز

۶ دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل  (Windows Genuine) دارند

۷ توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center

۸ بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی

۹ افزایش کارایی و سرعت رایانه

آیا کسانی که در شهرستان هستند میتوانند در ICDL شرکت کنند؟

بله ، با هماهنگی آموزشگاه می توانید در دوره ICDL به صورت مجازی شرکت کنید(آموزش کامپیوتر در صوفیان).

نحوه ثبت نام در دوره های ICDL

برای ثبت نام در دوره های آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در صوفیان).

مزایای مدرک ICDL برای استخدام

ICDL  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های جهانی بیشتر مشاغل با سیستم کامپیوتری کار می کنند. مدرک ICDL که گواهینامه بین المللی کامپیوتر است می توانند در اکثر شرکت های خصوصی و دولتی و حتی موسسه ها و مراکز مشغول به کار شوند(مدرک ICDL).

– خرج های پیشتیبانی کامپیوترها را کم می نماید. به این عنوان که کارمندان مدارک ICDL خود به پیشتیبانی دستگاه ها می پردازند.

-ICDL   سطح توانایی فناوری اطلاعات را در یک سازمان اطمینان می بخشد.

– وقت های هدر رفته کارهای غیرموثر IT را کاهش می دهد.

-ارتقای سطح تواناییها در IT و کارایی در شرکتها

-ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر

-تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان

 

آموزش مجازی آپادانا

 

برای آموزش دوره ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید