×

مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

در دنیای مدرن امروز برای اینکه بتوانید موقعیت شغلی مناسبی را در فضای کسب و کار برای خودتان به دست آورید، نیاز به کسب مهارت های عمومی برای ورود به بازار کار دارید.یکی از پرکاربردترین و مفیدترین موارد، یادگیری کار با نرم افزارهای آفیس می باشد؛ با ما همرا باشید تا بیشتر با این نرم افزارها آشنا شویم(مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام). (دوره آموزشی icdl در تبریز)

آموزش مایکروسافت آفیس

یادگیری این مجموعه نرم افزار برای کارکنان در انجام امور اداری و سازمانی، بسیار مهم و کارآمد است. دانستن کار با این مجموعه که شامل نرم افزارهایی مانند مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل، مایکروسافت پاورپوینت، Microsoft OneNote، مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس می شود، بخش مهمی از سواد رایانه‌ای شما در بازار کار است. (مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام)

آموزش کار با مایکروسافت اکسل

اکسل یکی از قدیمی ترین نرم افزارها برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی و ترسیم نمودار می باشد که از سال ۱۹۹۰ توسط مایکروسافت عرضه شده است.اکسل (Excel) که یک برنامه بسیار کاربردی و محبوب از مجموعه نرم افزار های مایکروسافت آفیس است که در واقع یک نرم‌افزار صفحه‌گسترده (Spreadsheet) می باشد. (دوره آموزشی icdl در تبریز)

نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده چه کاربردی دارند؟ این نرم افزارها، مجموعه‌ای از جداول هستند که محتوای هر سلول در جدول می‌تواند مستقل یا وابسته به سایر سلول‌ها باشد. (مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام)

برای ورود به بازار کار نیاز است که با آموزش کار با نرم افزار اکسل آشنا شوید، اما چرا مایکروسافت اکسل اینقدر محبوب و کاربردی هست؟

از ویژگی مهم این نرم افزار، قابلیت برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های مجموعه آفیس است که کار دسترسی به داده ها را بسیار آسان می کند. همچنین این نرم افزار توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و به خصوص داده های آماری را دارد که ویژگی بسیار مهمی می باشد. از این نرم‌افزار عمدتاً برای تحلیل مسائل عددی، محاسبه و ایجاد نمودارها استفاده می‌شود که در بسیاری از شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی کاربرد فراوانی دارد.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به قابلیت ماکرو نویسی برای صرفه جویی در زمان، قابلیت برنامه نویسی به کمک ویژوال بیسیک و قابلیت استاندارد سازی و فرمول بندی کردن اطلاعات و داده ها اشاره کرد. (دوره آموزشی icdl در تبریز)

آموزش نرم افزار مایکروسافت ورد (Microsoft Word)

مایکروسافت آفیس ورد یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای برای تایپ می باشد. این نرم افزار که از ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد، تا به امروز پر کاربردترین نرم افزار ویرایش متون در اکثر شرکت ها، مغازه ها، مراکز تایپ و کپی، مراکز تحقیقاتی، ‌سازمان ها و… است. این نرم افزار پرکاربرد در تهیه انواع کتاب, مقالات مختلف ,ترجمه متون و نامه های اداری استفاده می شود و دارای صفحه ساده نوشتاری است.

برای آموزش آنلاین ورد به راحتی می توانید در سایت های آموزش گام به گام نرم افزار ورد شرکت کنید و به راحتی کار با این نرم افزار را به صورت تخصصی برای ورود به بازار کار یاد بگیرید. (دوره آموزشی icdl در تبریز)

پرکاربردترین نیاز به استفاده از برنامه ورد، استفاده این نرم افزار درتایپ و قالب بندی می باشد. علاوه بر تایپ کارهای زیادی می توان با این برنامه انجام داد از جمله: ایجاد جدولهای مختلف، کار با تصویرهای گرافیکی و…

برای استفاده از این نرم افزار باید برنامه Office را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. (مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام)

کار با این نرم افزارها را از کجا یاد بگیریم؟

اگه بپرسی آموزش کامپیوتر رو از کجا شروع کنم، پیشنهاد ما دوره آموزشی مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر یا همون ICDL هست. مجتمع آموزشی آپادانا این دوره رو در کلاس‌های آموزشی کاملا تجهیز شده با زیرساخت شبکه‌ای لازم برگزار می‌کنه و می‌شه گفت به دلیل اهمیتی که کامپیوتر در در زندگی شخصی و مهم‌تر از اون کاری ما داره، یکی از دوره‌های پرمخاطب مجموعه حساب می‌شه.

الان تو اکثر محیط‌های کاری لازمه که نرم‌افزارهای آفیس، اینترنت و غیره رو بلد باشی و حتی خیلی جاها داشتن مدرک ICDL  الزامیه و جزو رزومه کاری شما محسوب می‌شه.

پس تا دیر نشده بجنب و قدم اول رو برای آینده‌ی کاریت بردار.

سرفصل‌های این دوره آموزشی

  • (Excel) شیوه کار با صفحه گسترده
  • (Access) شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها
  • (Powerpoint) شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب
  • (Internet) اطلاعات و ارتباطات
  • آموزش مهارت‌های هفتگانه ICDL و کامپیوتر
  • (IT)آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات
  • (Windows) آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل‌ها
  • (Word) شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (مهارت های کامپیوتری لازم برای استخدام)
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)