×

آموزش تاسیس عطاری

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 3/5 تعداد رای (2 امتیاز)

آموزش حضوری و مجازی گیاهان دارویی به همراه صدور گواهینامه معتبر. دوره گیاهان دارویی در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش گیاهان دارویی به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا(آموزش تاسیس عطاری)

دوره گیاهان دارویی به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره گیاهان دارویی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد گیاهان دارویی به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره گیاهان دارویی فنی حرفه ای تبریز)

دوره پایپینگ در تبریز

دوره های آموزشی گیاهان دارویی تبریز :

دوره آموزشی طب سنتی و گیاهان داروئی برای علاقه مندان به مباحث طب سنتی و گیاهان داروئی که در سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور گنجانده شده است در آموزشگاه آپادانا برگزار می شود.

این آموزشگاه با سابقه در امر برگزاری کلاس های آموزشی طب سنتی و گیاهان داروئی و حرفه های مرتبط را هر هفته و در قالب کلاس های گروهی و خصوصی با کیفیت بالا و زیر نظر اساتید مجرب و دانشگاهی به هموطنان عزیز ارائه می دهد.
هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح دانش علاقه مندان به طب سنتی و گیاهان داروئی و تربیت نیروی ماهر برای ورود به بازار کار می باشد. به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و خدمات پس از آموزش در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت گیاهان داروئی و طب سنتی ، زمینه پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.( ثبت نام دوره های گیاهان دارویی)

 

گیاهان دارویی

اکثر گیاهان دارویی دارای خواص و ویژگی هایی هستنتد که از آن ها می توان در مصارف پزشکی استفاده نمود. اکثر اجزای این گیاهان مانند ریشه و برگ و ساقه و … دارای خواص دارویی می باشد.سازمان بهداش جهانی با تخمین خود مشخص کرده است که اکثر مردم کل کره ی زمین نیازمند دارو های گیاهی برای مراقبت از خود هستند.

گیاهانی دارویی مشتمل بر گیاهانی هستند که یک یا چندین قسمت از بخش های آن حاوی ماده ی گیاهی دارویی می باشد. گیاه شناسی و استفاده از خواص درمانی گیاهان در جهان سابقه ی طولانی دارد . مثلا طب سنتی چین بیشترین تمرکز را روی گیاهان دارویی و خواص درمانی آن دارد . گیاه شناسی در ایران نیز دارای ید طولایی می باشد .

پزشکان به نام ایرانی

از خاصیت بسیاری از گیاهان درمانی آگاه بوده و آنها را جز موارد مقدس قلمداد می کرده اند . مقدس ترین گیاهان در آنزمان مشتمل بر سی نوع گیاه بودند که نمادی از نام های روزانه ی یک ماه سی روزه بود ، مانند آذر که نماد گیاهی خاصی در اوستا دارد که به معنای اثرگون بوده و نوعی گل همیشه بهار محسوب می شود که در گذشته به عنوان داروی ضد خستگی و نشاط آور از ان استفاده می شده است .

بقراطحکیم معتقد است که خود طبیعت به ما قدرت علاج و اثر بخشی گیاهان دارویی را نشان می دهد . مثلا گیاه زرد رنگ ریوند را می توان علیه بیماری زردی و گل قرمز انار را برای درمان خونریزی به کار گرفت

جالینوس ، پزشک به نام یونایی  علم خود را در مورد گیاهان دارویی وخواص درمانی آنها را در ١١ جلد کتاب ثبت کرد و محمد بن زکریای رازی نیز کتاب های بسیاری در شاخه ی گیاهان دارویی و درمان به وسیله آنها دارد.

روش های استفاده از گیاهان دارویی

از گیاهان دارویی در شکل ها به شکل های متفاوتی استفاده می شود که عبارتند از :

١) استفاده از گیاه تازه ی دارویی

٢) استفاده از گیاه کنسرو شده و یا خشک شده

٣) به صورت دم کرده و فرآوردی شده توسط گرما ( حرارت )

۴) بدست آوردن مواد موثر درمانبخش از گیاهان دارویی در صنعت

( ثبت نام دوره های گیاهان دارویی)

تفاوت بین  گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

گیاهان دارویی ، قسمتهایی از گیاه هستند که بعد از خشک کردن آنها بدون هیچگونه تغییری در عطاری ها قابل دسترس عموم قرار می گیرد مانند زنیان، بادیانه ،ریشه ی شیرین بیان و … که بسیار کم ضررو فاقد عوارض جانبی هستند مگر در مواردی که فردی به بعضی از گیاهان آلرژی داشته باشد . حال آنکه داروهای گیاهی محصول تبدیل گیاهان به داروهای گیاهی طی فرایندهای خاص صنعتی می باشند .

خواص گیاهان دارویی

کشور ایران به دلیل دارا بودن ١١ نمونه ی شرایط خاص آب و هوایی مختلف ، از پتانسیل بالایی برای پرورش گیاهان دارویی و تولید عمده ی آن برخوردار است .گیاهان دارویی مشتمل بر آن دسته گیاهانی است که به واسطه ی ترکیبات دارویی خاص و متفاوت آنها ، دارای خواص درمانی بوده و برای درمان بیماریها و گاها پیشگیری از آنها استفاده می شود . انسان ها از دیرباز بر اساس تجربه و مقتضیات زمانی و شرایط در هنگام بروزبیماریها ، با استفاده از انواع مختلف گیاهان به درمان خود و همنوعانشان ادامه داده اند .

طب سنتی و گیاهان دارویی

داروهای گیاهی یک نوع مکمل غذایی هستند. آنها به عنوان قرص، کپسول، پودر، چای، عصاره، و گیاهان تازه یا خشک فروخته می شود. افراد از داروهای گیاهی برای حفظ سلامتی خود استفاده می کنند.

آیا من می‌توانم عطاری تاسیس کنم؟

هدف ما از آموزش این دوره شناخت گیاهان دارویی و انواع و اقسام آن ها و خواصی که هر کدام از آن ها دارند است که پس از گذراندن دوره و اخذ مدرک می توانید با توجه به علاقه ی خودتان وارد صنف عطاری ها شوید تا کسب و کار خود را بدون هزینه زیاد و یا مدت زمان طولانی رونق ببخشید

فرصت‌های شغلی گیاهان دارویی کجا‌ها هستند؟

  • تاسیس عطاری
  • کشت و کار و کشاورزی گیاهان دارویی
  • اشتغال در کارخانه های تولید عرقیات و گلاب و …
  • اشتغال در کارخانه های داروسازی بخصوص داروسازی گیاهی
  • نظارت و مدیریت مزارع گیاهان دارویی
  • اخذ مجوز از سازمانهای مربوطه و برداشت گیاهان دارویی از طبیعت
  • تأسیس و مدیریت داروخانه های گیاهی
  • اشتغال در کارگاههای بسته بندی گیاهان دارویی
  • اشتغال در کارخانه های تولید چای های کیسه ای گیاهی (دمنوش)
  • (دوره تولید گیاهان دارویی)

محتویات پک آموزش گیاهان دارویی

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی گیاهان دارویی و…  که به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

 اهداف برگزاری دوره گیاهان دارویی

از اهداف اصلی این دوره تشویق دانشجویان به نقش آفرینی در حیطه های تخصصی داروسازی و ایجاد روحیه تحقیق، پژوهش و کسب و کار مبتنی بر دانش در بین دانشجویان و اساتید دانشکده داروسازی عنوان کرد.(آموزش تاسیس عطاری)

طول دوره گیاهان دارویی

طول دوره گیاهان دارویی دو ماه و تایم آموزشی آن  ۳۰   ساعت می باشد.

پک  آموزش مجازی گیاهان دارویی دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟

اگرتا الان با هیچ گیاهی آشنایی نداری، و میخوای همه گیاهان رو یاد بگیری و خواصشونم بدونی.

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین گیاه شناسی نداری.

اگر در یادگیری  و شناخت گیاهان زمان زیادی نداری.

واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …(دوره آموزش گیاهان دارویی)

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی گیاهان دارویی

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)
  • ( تاسیس مغازه عطاری)

آموزش گیاهان دارویی مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش گیاهان دارویی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش گیاهان دارویی و طب سنتی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش گیاهان دارویی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش گیاهان دارویی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.

آیا واقعاً نیازی به آموزش گیاهان دارویی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های گیاهان دارویی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش گیاهان دارویی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول گیاان داریی و طب سنتی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش گیاهان دارویی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(گیاهان دارویی با دوره رشد کوتاه)

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

(آموزش تاسیس عطاری)

سوالات متداول:

آیا مشاهده فیلم آموزش گیاهان دارویی برای ورود به بازار کار مناسب است ؟

کافیست روزی دو ساعت برای مشاهده مباحث آموزش گیاهان دارویی برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از یک ماه به تمامی تکنیک‌های مفید گیاهان دارویی در بازار کار تسلط پیدا کنید . استفاده از فیلمهای آموزشی آپادانا نیاز دو مزیت بارز دارد : اول قابل تکرار بودن آن و دوم آموزش گیاهان دارویی به همراه انتقال تجربه .

سریعترین راه برای آموزش گیاهان دارویی مجازی چیست ؟

در حال حاضر فیلم آموزش گیاهان دارویی سریعترین راه برای انتقال مطالب است . پس از مشاهده این سرفصلها که با توجه به محیط واقعی تدریس شده به هیچ کتاب ، جزوه یا حضور در دوره دیگری نیاز نخواهید داشت . ارتقای شما را در نسخه پیچی تضمین می کنیم .

چرا آموزش گیاهان دارویی آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟

محصولات ما به سه دلیل با سایر آموزشها متفاوت است . اول : ارائه مطالب کاربردی.       دوم : پرهیز از ارائه مطالب تکراری و غیر مفید . سوم : استفاده از تجربیات مدیران مالی . پس از یادگیری این سرفصلهای آموزشی همیشه یک گام جلوتر از همکاران خود خواهید بود .(آموزش تاسیس عطاری)

آیا بعد از مشاهده فیلم آموزش گیاهان دارویی مدرک هم داده می شود ؟

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

در صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد.امکان صدور گواهینامه فارسی ، گواهینامه دو زبانه و گواهینامه بین المللی(از مرجع صدور گواهینامه های بین المللی RFTC اسپانیا) برای این دوره مقدور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید(دوره گیاهان دارویی مقدماتی تا پیشرفته)

برای آموزش گیاهان دارویی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

میانگین رتبه 3/5 تعداد رای (2 امتیاز)