×

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

ما با افتخار آموزش تعمیرات برد های الکترونیک را در دو مکان مختلف(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس)، حضوری در شهر تبریز و مجازی در بندرعباس، به شما ارائه می دهیم.در دوره تعمیرات برد های الکترونیک در شهر تبریز، شما می توانید به صورت حضوری شرکت کرده و از تجربه آموزش تخصصی و کاربردی بهره مند شوید. در این دوره، شما به تمام جزئیات تعمیرات برد های الکترونیک آشنا می شوید و پس از پایان دوره، گواهینامه معتبری دریافت خواهید کرد.

اگر امکان حضور در تبریز برای شما فراهم نیست، دوره تعمیرات برد های الکترونیک به صورت مجازی در بندرعباس نیز برگزار می شود. این دوره به شما این امکان را می دهد که از هر کجا که باشید، با استفاده از منابع آموزشی آپادانا، به یادگیری تعمیرات برد های الکترونیک بپردازید. جزوات و فیلم های آموزشی به همراه توجیهات کامل از بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا به شما ارائه می شود.

ما در آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس و تبریز با تیم متخصص و متعهد خود آماده ایم تا به شما کمک کنیم مهارت های لازم برای تعمیر و نگهداری برد های الکترونیک را به دست آورید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با ما تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس به صورت مجازی

با کمال خوشحالی اعلام می‌کنیم که دوره تغمیرات برد به صورت حضوری و مجازی در دو شهر مختلف برگزار می‌شود. این دوره‌ها با همکاری کارشناسان ما در آموزشگاه آپادانا برگزار می‌گردند.

– دوره حضوری در شهر تبریز:
اگر شما در شهر تبریز ساکن هستید یا به هر دلیلی قادر به حضور در کلاس‌های تعمیرات برد الکترونیک نیستید، می‌توانید در دوره تغمیرات برد حضوری شرکت کنید. این دوره‌ها به وسیله اساتید با تجربه و ماهر در حوزه الکترونیک برگزار می‌شوند. در این دوره‌ها، به شما تمامی مراحل و تکنیک‌های تعمیر بردهای الکترونیک از مباحث پایه تا پیشرفته آموزش داده می‌شود.

– دوره مجازی در بندرعباس:
اگر در شهر بندرعباس ساکن هستید یا ترجیح می‌دهید از راحتی خانه خودتان در دوره تعمیرات برد شرکت کنید، دوره مجازی برای شما مناسب است. این دوره‌ها از طریق ارسال فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی برای شما قابل دسترسی می‌باشند. اساتید آموزشگاه آپادانا تمامی مراحل تعمیر بردهای الکترونیک را به صورت عملی در این فیلم‌ها آموزش می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید از صفر تا صد نمونه‌های عملی تعمیرات را به دست آورید.

برای ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها، لطفاً با تیم ما در آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. ثبت نام غیر حضوری نیز بسیار ساده است و شما می‌توانید با مشاوره تخصصی از تجربیات اساتید ما بهره‌مند شوید. تعمیرات بردهای الکترونیک یک مهارت بسیار ارزشمند و پرطرفدار است و ما آماده به کمک به شما برای اکتساب این مهارت هستیم.

دوره ICDL

آموزش تعمیرات دستگاه های الکترونیک

دستگاه های الکترونیکی همگی از تعدادی ماژول و یا قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند. برای تعمیرات، نیازی به یادگیری روش های طراحی و آنالیز یک برد نیست و فقط شناخت قطعات و مدارات و تست کارکرد صحیح هر یک از قطعات لازم است. در تعمیرات برد های الکترونیک، اولین و مهم ترین مرحله کار، یافتن عیب هر یک از بخش های برد است .

برای تعمیر یک دستگاه الکترونیکی، باز کردن بدنه آن یک مرحله از تعمیر است اما بخش مهم و اساسی برای تعمیر یک برد این است که کارکرد کلی آن دستگاه را بشناسید و بدانید که هربخش از مدار چه نقشی را ایفا میکند و چه جریان و ولتاژی لازم دارد.(تعمیرات برد های الکترونیکی در بندرعباس)

همه چیز در تعمیر به تجربه برمیگردد و تجربه کسب کردنی است.

باید زحمت بکشید و مسیر را درست انتخاب کنی.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در بندرعباس

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه آپادانا به شما آموزش می‌دهد که چگونه انواع بردهای الکترونیکی را عیب یابی و تعمیر کنید. بردهای الکترونیکی شامل مجموعه‌ای از قطعات، مدارها و ماژول‌ها هستند که برای تعمیر آن‌ها نیاز به دانش عمیق در طراحی مدار ندارید. به جای آن، تمرکز اصلی بر روی شناخت کامل اجزا و مدارها و درک عملکرد هر کدام از آن‌ها و تست درست قطعات و مدارها قرار دارد. این دانش به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی مدارهای الکترونیکی را تعمیر کنید.

هنرجویانی که علاقه مند به تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیک هستند، می‌توانند در دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه آپادانا شرکت کنند. این دوره به وسیله اساتید با تجربه و با استفاده از تجهیزات پیشرفته در کارگاه‌های عملی برگزار می‌شود. در این دوره، هنرجویان با تجهیزات و ابزارکاری آشنا می‌شوند و سپس مراحل تعمیر برد، تست، و عیب یابی قطعات و مدارهای بردهای الکترونیکی را یاد می‌گیرند. بعد از پایان این دوره، آن‌ها آماده به ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی می‌شوند و می‌توانند از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره‌مند شوند.

نحوه ثبت نام در دوره برد های الکترونیک در بندر عباس

برای ثبت نام در دوره  برد های الکترونیک هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره برد های الکترونیک اقدام نمایید(تعمیرات برد های الکترونیکی لوازم خانگی در بندرعباس)

بازار کار تعمیرات برد های الکترونیک در بندرعباس

کلا در اکثر کشورهای دنیا برندهای سازنده دستگاه های الکترونیک در آنجا نماینده رسمی دارند و پدیده تعمیر وجود ندارد، هرکس به مشکلی برخورد کند دستگاه را به نمایندگی تحویل داده و خدمات دریافت میکند.ولی در ایران بیشتر برندها به صورت غیر رسمی وارد میشوند و خدمات درستی برای آن ها ارائه نمیشود. !روزانه هزاران نفر (از نوسان برق موجود در ایران و غیره) دستگاههایشان می سوزد و خراب میشود!

به همین علت است که وقتی برای دستگاهی مشکلی پیش بیاید ­نیاز به تعمیر داریم.امروزه شاهد این هستیم که اکثریت جامعه گوشی هوشمند دارند و اینترنت هم همه جا هست،حالا از لحاظ زمان بندی بهترین موقع برای شروع فعالیت در زمینه تعمیرات است.

امروزه شرکت های بسیار بزرگ الکترونیکی نیازمند نیروهای ماهر در زمینه تعمیرات ، برنامه نویسی انواع میکروکنترلرها و حتی یک نیروی زبردست در مونتاژ قطعات SMD هستند وبا مزایای بالایی حاضر به استخدام این افراد میشوند.(اصول تعمیرات برد های الکترونیکی در بندرعباس)

آموزش ICDL

برای آموزش دوره تعمیرات برد های الکترونیکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مابرای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی تعمیرات برد های الکترونیکی روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید