×

آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 3/5 تعداد رای (1 امتیاز)

(آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه)با آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه، پلی برای ورود به دنیای پرشور و پرمزیت دندانپزشکی را به شما باز می‌کنیم. اگر به دنبال یک مهارت کاربردی و حرفه‌ای در زمینه دندانپزشکی هستید، دوره دستیاری دندانپزشک را از دست ندهید!

این دوره جذاب و کاملاً تخصصی را می‌توانید به صورت مجازی در آموزشگاه آپادانا تجربه کنید. دوره دستیاری دندانپزشک به صورت مجازی و از طریق ارسال جزوه و دی وی دی برگزار می‌شود. به این ترتیب، شما می‌توانید به راحتی و در زمان مناسب برنامه آموزشی را مطالعه و به تمامی مباحث اصلی دستیاری دندانپزشک پرداخته و مهارت‌های لازم برای این حرفه را به دست آورید.

تیم متخصص و مجرب آموزشگاه آپادانا، برنامه آموزشی جامعی را برای شما طراحی کرده است. در این دوره، نظریه‌های پایه و اصول عملی دستیاری دندانپزشکی را به صورت دقیق و دسته‌بندی شده به شما آموزش می‌دهند. همچنین، با تکنیک‌های مدیریت بیماران، آشنایی با ابزارها و تجهیزات پزشکی و همراهی با دندانپزشکان حرفه‌ای، به محیط عملی واقعی نزدیک خواهید شد(آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه).

یادگیری آسان دستیاری دندانپزشک

یادگیری دستیاری دندانپزشک با آموزشگاه آپادانا همواره آسان و سرگرم‌کننده است. با رویکردی کاربردی و تخصصی، این دوره طراحی شده است تا به شما امکان یادگیری بهتر و سریعتر را بدهد. فراگیری مفاهیم و مهارت‌های لازم در دستیاری دندانپزشکی از طریق دوره‌های مجازی و آفلاین در آموزشگاه آپادانا امکان‌پذیر است.

با توجه به تجربه و دانش فنی تدریسی متخصصان آموزشگاه آپادانا، روش‌های یادگیری متنوعی در این دوره استفاده می‌شود. مطالعه جزوات کاربردی، تمرین‌های عملی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین‌آلات شبیه‌سازی، همه به منظور بهبود تسلط شما بر مهارت‌های دستیاری دندانپزشکی طراحی شده‌اند.

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره‌های دستیاری دندانپزشکی، به شما فرصتی را می‌دهد تا از تخصص و تجربه بی‌نظیر اساتید خود بهره‌برداری کنید. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند تا با یکی از حرفه‌های پرسود در حوزه پزشکی آشنا شوید و به کسب و کار موفقی در آینده نزدیک دست یابید (آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه)

ثبت نام در آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه

برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی دستیاری دندانپزشکی، شما می‌توانید از روش‌های متعددی استفاده کنید. اولین روش، ثبت نام آنلاین است که با کلیک بر روی لینک آخر این صفحه امکان‌پذیر است. همچنین، می‌توانید با تماس تلفنی به مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در انتهای این مطلب) اقدام به ثبت نام کنید و هزینه دوره را از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی پرداخت نمایید.

همچنین، می‌توانید از طریق شماره تلگرام و واتساپ یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در انتهای این متن) با ما در ارتباط باشید و ثبت نام خود را انجام دهید. در هر صورت، شما قادر خواهید بود به راحتی در دوره‌های آموزشی دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کنید (دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک در ارومیه).

برای دستیار دندانپزشک شدن از کجا شروع کنم

برای دستیار دندانپزشک شدن باید گواهینامه و مجوز این کار را داشته باشید. برای کسب گواهینامه باید در دوره‌ آموزشی دستیار دندانپزشک، که هم شامل درس‌های تئوری و هم کارآموزی عملی در کلینیک است، شرکت کنید. در پایان دوره از شما آزمون تئوری و عملی گرفته می‌شود و اگر حدنصاب نمره را گرفته باشد، گواهینامه دریافت می‌کنید. آموزشگاه آپادانا در تبریز یکی از نهادهای برگزار کننده دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت دستیار دندانپزشک است که آن را به طور مداوم و در همه سال برگزار می‌کند.(مرکز آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه).

گزینه های شغلی دستیار دندانپزشک

موقعیت های شغلی که می توانید با کسب مهارت های دستیار دندانپزشک برای خود ایجاد کنید، شامل تکنسین بهداشت دهان و دندان، کار در بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک های تخصصی، کار های حرفه ای و تخصصی از جمله ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و سالمندان، جراحی فک و دهان و …. در صورت کسب مهارت تخصصی، استفاده از مهارت ها به عنوان یک استاد در دوره های آموزشی دستیاری دندانپزشکی، استفاده از توانایی ها برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی، کار در شرکت های بیمه دندانپزشکی برای بررسی شکایت ها و درخواست ها و … می باشد.

آموزش دستیاری

 صدور گواهینامه دستیار دندانپزشک در ارومیه

بعد از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس خواهند گرفت و آدرس دقیق، کد پستی و شماره تماس کارآموز را جهت ارسال بسته آموزشی صفحه‌گذاری خواهند کرد. سپس، بسته آموزشی طی سه روز کاری به کارآموز ارسال خواهد شد. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز می‌تواند از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کند و در تاریخ تعیین شده در شهر خود، با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن همراه، آزمون اینترنتی را انجام دهد.

اهمیت یادگیری دستیاری دندانپزشکی

یادگیری دستیاری دندانپزشکی اهمیت بسیاری در زمینه حوزه پزشکی دارد. به عنوان یک دستیار دندانپزشک، شما در ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان، ارتقای سلامت دهان و تسهیل درمان‌های دندانپزشکی نقش بسیار مهمی دارید.

آموزشگاه آپادانا با تمرکز بر آموزش دستیاری دندانپزشکی، این اهمیت را درک کرده و برنامه‌های آموزشی متخصصانه‌ای را برای شما طراحی کرده است. با ثبت نام در این آموزشگاه، شما به مهارت‌های عملی و تئوریکی لازم برای موفقیت در حوزه دستیاری دندانپزشکی دست خواهید یافت.

در آموزشگاه آپادانا، با استفاده از اساتید برجسته و تجهیزات پیشرفته، به شما امکان می‌دهند تا مهارت‌های عملی را در حوزه‌ی دندانپزشکی تجربه کنید. آموزشگاه آپادانا برنامه‌های آموزشی متنوعی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا تسلط کامل بر فنون و تکنیک‌های دستیاری دندانپزشکی را به دست آورید.

بنابراین، اگر به دنبال یادگیری عمیق و کسب مهارت‌های حرفه‌ای در دستیاری دندانپزشکی هستید، آموزشگاه آپادانا بهترین انتخاب برای شماست. این آموزشگاه با اهمیتی که به یادگیری و توسعه شما در این حوزه می‌دهد، شما را به سوی موفقیت و شغل پربازدهی دستیاری دندانپزشکی هدایت می‌کند(کلاس دستیاری دندانپزشک در ارومیه).

آموزش مجازی آپادانا

طول دوره  دستیار کنار دندانپزشک

طول دوره نرس دندانپزشکی دو ماه و تایم آموزشی آن ۳۰ ساعت می باشد.

وظایف دستیار دندانپزشک چیست

  • کمک به دندانپزشک در طول روش های مختلف درمان
  • گرفتن عکس از دندان
  • اخذ اطلاعات خاص از بیمار در مورد سوابق بیماری ، فشار خون و یا ضربان قلب
  • آماده سازی تمامی ابزار های لازم و استریل کردن ابزار و تجهیزات جهت جلوگیری از عفونت و انتقال بیماری
  • فراهم کردن آرامش بیمار قبل و بعد از درمان
  • آموزش دستورالعمل های مراقبت از دهان ، پس از عمل جراحی یا سایر روش های درمان دندان، مانند ترمیم ، پر کردن و…
  • ترکیب مواد دندانپزشکی
  • تشکیل پرونده برای بیمار
  • محفوظ نگه داشتن اطلاعات خصوصی بیمار
  • آموزش بیماران جهت بهداشت دهان و دندان برای حفظ سلامت دهان و دندان مانند طریقه صحیح نخ دندان ، مسواک زدن صحیح و تغذیه مناسب
  • انجام کارهای اداری که اغلب نیاز به رایانه شخصی دارد
  • تعامل با بیماران مانند قرار ملاقات ، پاسخ به تلفن ها ، پرداخت صورتحساب ها و غیره
  • مراقبت مستقیم از بیمار در تمام تخصص های دندان ، از جمله ارتودنسی ، دندانپزشکی کودکان و جراحی دهان
  • آماده سازی یونیت دندانپزشکی
  • آماده سازی قالب ها برای ارسال به لابراتوار

حقوق دستیار دندانپزشک

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد (آموزش نرس دندانپزشکی در ارومیه).

سوالات متداول از ثبت نام دوره آموزشی دستیاری کنار دندانپزشک

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه

پک آموزش دستیار دندانپزشک مناسب چه کسانی است؟

  1. اگر دنبال یه شغل خوب می گردی.
  2. اگر بادیدن تجهیزات دندانپزشکی جدید سخت مضطرب می شوی و نمی توانی کارت رو خوب انجام بدی.
  3. اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.
  4. اگر در یادگیری  و شناخت ابزار و تجهیزات دندانپزشکی زمان زیادی نداری.
  5. اگرنمی خواهی در مطب کار کنی ولی باعلاقه شخصی تجهیزات و روش های دندانپزشکی برات جذابه
  6. اگر با خوندن کتاب های دندانپزشکی و دستیاری دچار سردرگمی می شوی.
  7. اگر ساکن و یکنواخت بودن در یک مطب را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.
  8. و اگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

پک آموزش مجازی دستیاری دندانپزشکی خوانی برای توست…

مزایای شرکت در دوره غیرحضوری دستیاردندانپزشک در ارومیه

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
عدم نیاز به حضور فیزیکی
امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
(آموزش دستیاری دندانپزشک در ارومیه)

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 3/5 تعداد رای (1 امتیاز)