×

آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

فرصتی بهتر برای شروع و پیشرفت در حرفه دستیاری دندانپزشک را در بناب از دست ندهید! آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک به صورت مجازی، این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا به بهترین شکل مهارت‌ها و دانش تخصصی در حوزه دندانپزشکی دست یابید(آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب).

در دوره دستیاری دندانپزشکی ما، با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و مهارت‌های عملی، قادر خواهید بود تمامی وظایف و نیازهای یک دستیار دندانپزشک را به درستی انجام دهید. این دوره به صورت آنلاین و آفلاین مجازی برگزار می‌شود، و شامل ارسال جزوه و دی وی دی آموزشی به آدرس شما می‌باشد.

آموزشگاه آپادانا با  چند سال سابقه و تجربه در حوزه آموزش دندانپزشکی، این دوره را با کیفیت و استانداردهای بالا برگزار می‌کند. اطمینان به نفس، مهارت و تخصصی که در این دوره به دست می‌آورید، به شما در شروع یک زندگی حرفه‌ای موفق به عنوان دستیار دندانپزشک درخشان کمک خواهد کرد.پس برای شرکت در دوره دستیاری دندانپزشک در شیراز، همین حالا با ما تماس بگیرید و در راستای رسیدن به موفقیت و پیشرفت خود قدم بردارید

آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب

با دوره دستیاری دندانپزشکی در بناب، بهترین فرصت برای ارتقای دانش و مهارت‌های شغلی خود را از دست ندهید! آموزشگاه آپادانا با برگزاری این دوره به صورت مجازی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به صورت آنلاین و با استفاده از جزوه و دی وی دی آموزشی، به بهترین شکل ممکن در زمینه دستیاری دندانپزشکی مهارت‌ها و دانش تخصصی را به دست آورید.

در دوره دستیاری دندانپزشکی در بناب، شما با روش‌های آموزشی مدرن و تکنیک‌های عملی، به تمامی وظایف و نیازهای یک دستیار دندانپزشک آشنا خواهید شد. این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود و به شما امکان می‌دهد در زمان و مکان مناسب برای خود آموزش را دریافت کنید. همچنین، جزوه و دی وی دی آموزشی نیز به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید به صورت کامل و جامع به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشید(آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب)

آیا من می‌توانم دستیار کنار دندانپزشک شوم؟

بسیاری از افراد که به این شغل روی می‌ آورند، معمولاً از علم کافی در مورد دندانپزشکی برخوردار نمی باشند و سعی می ‌کنند که با استفاده از کارهای تجربی که پزشک در اختیار آن ها قرار می دهند، نسبت به انجام این کار اقدام نمایند. اما بعضی از افراد به صورت کارآموزی برای انجام این فعالیت اقدام می نمایند. پس می ‌توان گفت که در شغل دستیاران دندانپزشک آن چنان نباید سواد کافی در مورد دندان و دندانپزشکی داشته باشند. بعضی از آنها می‌ توانند با داشتن اطلاعاتی بسیار کوچک در این مورد، نسبت به انجام این شغل اقدام نمایند.

البته اگر در این شغل از سواد کافی بهره مند باشند، بهتر است؛ زیرا به دندانپزشکان کمک می‌ کند که بتواند به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. توصیه ما به افراد این است که در زمان استخدام این دستیاران یک گزینش کامل گذاشته و از افرادی که در این شغل از مهارت کافی برخوردار می باشند استفاده نمایند. (مرکز آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب).

گزینه های شغلی دستیاری دندانپزشک

موقعیت های شغلی که می توانید با کسب مهارت های دستیار دندانپزشک برای خود ایجاد کنید، شامل تکنسین بهداشت دهان و دندان، کار در بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک های تخصصی، کار های حرفه ای و تخصصی از جمله ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و سالمندان، جراحی فک و دهان و …. در صورت کسب مهارت تخصصی، استفاده از مهارت ها به عنوان یک استاد در دوره های آموزشی دستیاری دندانپزشکی، استفاده از توانایی ها برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی، کار در شرکت های بیمه دندانپزشکی برای بررسی شکایت ها و درخواست ها و … می باشد.

 

آموزش دستیاری

دوره های دستیاری دندانپزشک در بناب

به طور معمول به افرادی که به دکتر دندانپزشک،خدمات رسانی و همچنین تمام تجهیزات مورد نیاز دندانپزشک را فراهم می کند دستیار دندانپزشک می گویند. وجود یک دستیار از ایجاد بسیاری از خطاها جلوگیری می کند ،دستیار دندانپزشک به عنوان یک ستون فقرات برای عمل دندانپزشکی موفق است.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک ،مرکز آموزش آپادانا با وظایف متعدد یک دستیار آشنا شوید و مدرک معتبر از این مجموعه دریافت نمایید.(مراکز آموزش دستیاری دندانپزشک در بناب).

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

ویژگی های یک دستیار دندانپزشک خوب

ویژگی‌های یک دستیار دندانپزشک خوب از جنبه‌های مختلفی قابل توصیف است. آموزشگاه آپادانا با تاکید بر این ویژگی‌ها، دوره دستیاری دندانپزشک را برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان را به دستیاران حرفه‌ای و متمایز تبدیل کند.

  1. دانش و تخصص: یک دستیار دندانپزشک برای بهترین ارایه خدمات، باید دارای دانش و تخصص مناسب در زمینه دندانپزشکی باشد. دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مفاهیم و تکنیک‌های لازم را به طور جامع و کاربردی یاد بگیرند.
  2. مهارت عملی: یک دستیار دندانپزشک باید برای انجام بهترین مراقبت و درمان، مهارت‌های عملی قوی داشته باشد. دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا از طریق آموزش عملی و تمرینات عملی، به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا این مهارت‌ها را تقویت و بهبود ببخشند.
  3. همکاری و تعامل: یک دستیار دندانپزشک باید توانایی همکاری و تعامل مؤثر با تیم درمانی را داشته باشد. در دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، این مهارت‌های ارتباطی و همکاری در محیط کاری تمرین می‌شود.
  4. دقت و دقت در کار: یک دستیار دندانپزشک باید دقت و دقت بالا در انجام فعالیت‌های خود داشته باشد.

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی جامع با استریلیزاسیون تجهیزات

در دوره دستیاری دندانپزشکی در آموزشگاه آپادانا، شما با مفهوم و عملیات استریلیزاسیون تجهیزات در حوزه دندانپزشکی به صورت جامع و کامل آشنا خواهید شد. استریلیزاسیون تجهیزات یکی از مهم‌ترین مسائل در محیط پزشکی است که برای حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال عفونت‌ها و بیماری‌ها بسیار ضروری است.

در این دوره، تمامی جنبه‌های استریلیزاسیون تجهیزات را فرا خواهید گرفت. از مفاهیم اساسی استریلیزاسیون، نحوه استفاده از وسایل مختلف مانند اتوکلاوها، ابزارهای استریلیزاسیون و شیوه‌های مربوط به پاکسازی و استریل کردن تجهیزات، همه به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود.

تیم آموزشی آپادانا از اساتید مجرب و متخصص در زمینه استریلیزاسیون تجهیزات استفاده می‌کند. آن‌ها با تجربه و دانش فنی خود، شما را با استانداردها، روش‌ها و فنون مدرن استریلیزاسیون آشنا می‌کنند. با اتمام دوره، شما قادر خواهید بود به طور حرفه‌ای تجهیزات را استریل کرده و برای جلوگیری از عفونت‌ها در محیط دندانپزشکی مسئولیت پذیری داشته باشید.

ماهیت شغل دستیار کنار دندانپزشک

  • کمک به دندانپزشک در طول روش های مختلف درمان
  • گرفتن عکس از دندان
  • اخذ اطلاعات خاص از بیمار در مورد سوابق بیماری ، فشار خون و یا ضربان قلب
  • آماده سازی تمامی ابزار های لازم و استریل کردن ابزار و تجهیزات جهت جلوگیری از عفونت و انتقال بیماری
  • فراهم کردن آرامش بیمار قبل و بعد از درمان
  • آموزش دستورالعمل های مراقبت از دهان ، پس از عمل جراحی یا سایر روش های درمان دندان، مانند ترمیم ، پر کردن و…
  • ترکیب مواد دندانپزشکی
  • تشکیل پرونده برای بیمار
  • محفوظ نگه داشتن اطلاعات خصوصی بیمار
  • آموزش بیماران جهت بهداشت دهان و دندان برای حفظ سلامت دهان و دندان مانند طریقه صحیح نخ دندان ، مسواک زدن صحیح و تغذیه مناسب
  • انجام کارهای اداری که اغلب نیاز به رایانه شخصی دارد
  • تعامل با بیماران مانند قرار ملاقات ، پاسخ به تلفن ها ، پرداخت صورتحساب ها و غیره
  • مراقبت مستقیم از بیمار در تمام تخصص های دندان ، از جمله ارتودنسی ، دندانپزشکی کودکان و جراحی دهان
  • آماده سازی یونیت دندانپزشکی
  • آماده سازی قالب ها برای ارسال به لابراتوار

بازارکار دستیار دندانپزشک در بناب

دستیاران دندانپزشک معمولاً خانم هستند چون در محیطهای دندانپزشکی که دندانپزشک آقا باشد اگر دستیار هم آقا باشد بیماران خانم احساس راحتی ندارند چون محیط کاملاً مردانه است. با این حال در بعضی مطب ها و درمانگاه ها مخصوصا برای شیفت شب آقایان هم مشغول به کار هستند.

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

 

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

اینستاگرام آپادانا

به ما امتیاز دهید