×

دوره اتوکد AUTOCAD در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزشگاه آپادانا در تبریز

آموزش اتوکد ، در عصر دیجیتال امروزی ، که همه طراحی ها و نقشه ها توسط کامپیوتر ارائه می گردد بر هر کسی که با طراحی و نقشه سروکار دارد لازم است .اتوکد معروف ترین نرم افزار نقشه کشی است که اکثر شرکت های ایرانی و خارجی از آن سالهاست استفاده می کنند.
نرم افزار اتوکد دارای امکانات بی نظیر در زمینه طراحی است .

نرم افزار اتوکد با توجه به قابلیت های بالا و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان نرم افزار استاندارد در غالب رشته های مهندسی نظیر معماری، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معدن، صنایع، پزشکی، نانو و حتی نجوم جهت انجام ترسیمات بکار برده می شود. آشنایی با این نرم افزار برای کسانی که به نحوی قصد فعالیت در زمینه های مهندسی را دارند، الزامی است.

با توجه به آنچه گفته شد نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی در جهان است. از قابلیت‌ های این نرم افزار می توان به قابلیت های گسترده طراحی مانند نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازه‌گیری دقیق و غیره اشاره کرد. همچنین طراحی و ترسیم آزاد سه بعدی و دو بعدی، کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها، بهره‌مندی از پسوند اختصاصی DWG، محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص، امکان  اشتراک گذاری طرح‌ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت، انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف، انعطاف پذیری بالای محیط کاربری و جلوگیری از انجام تغییرات ناخواسته از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.(دوره اتوکد AUTOCAD در تبریز)

دوره اتوکد AUTOCAD در تبریز

سرفصل های دوره اتوکد

  • دستورات مقدماتی
  • محدوده و مختصات
  • دستورات ترسیمی
  • دستورات ویرایشی
  • دستورات ویرایش متن
  • لایه ها
  • اندازه گذاری
  • سه بعدی
  • مدلسازی سطوح
  • مدلسازی توری
  • مدلسازی موضوعات صلب
  • متحرک سازی در AUTCAD
  • برخی از امکانات اتوکد
  • ابزارهای سودمند در اتوکد

دوره اتوکد در تبریز

اهداف دوره اتوکد

هدف کلی نرم افزار اتوکد AutoCAD پر کردن خلاء بین مهندسین عمران و کارکنان ساختمانی می باشد اکثریت فارغ التحصیلان این رشته با حقوق بسیار خوب در مهندسین مشاور و شرکتهای مختلف مشغول به کار می شوند .
– اتوکد AutoCAD قدرتمندترین برنامه نقشه کشی ساختمان است.
– اتوکد AutoCADسریعترین برنامه در زمینه ی نقشه کشی ساختمانی است.
– اتوکد AutoCADدقیق ترین برنامه در اشتراک گذاری نقشه هاست.
– اتوکد AutoCADتحقق بخش طرحها و ایده های تصاویر سه بعدی شماست.

دوره اتوکد AUTOCAD در تبریز

دوره اتوکد (AutoCAD) یکی از نرم‌افزارهای معروف در زمینه طراحی و نقشه‌کشی سه‌بعدی و دوبعدی است که بسیار مورد استفاده در صنایع مختلفی نظیر معماری، مهندسی عمران، مکانیک، الکترونیک، و… قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار قدرتمند به طراحان و مهندسان امکان می‌دهد تا طرح‌ها و نقشه‌های خود را با دقت بالا و به سرعت ایجاد و ویرایش کنند. آموزش اتوکد در تبریز، ابزاری مهم برای کسب مهارت در این زمینه است.

آموزشگاه آپادانا در تبریز یکی از موسسات معتبری است که دوره‌های آموزشی مرتبط با نرم‌افزار اتوکد را ارائه می‌دهد. این آموزشگاه معتبر با اساتید مجرب و تجربه‌دار در زمینه اتوکد همکاری می‌کند و دانش‌آموزان خود را به یادگیری این نرم‌افزار مهم و مفید تشویق می‌کند.

در دوره اتوکد در تبریز که توسط آموزشگاه آپادانا برگزار می‌شود، شما می‌توانید مفاهیم اصلی این نرم‌افزار را یاد بگیرید، از جمله ایجاد اشیاء دوبعدی و سه‌بعدی، تنظیم مقیاس نقشه‌ها، ویرایش و تغییر شکل‌دهی به نقشه‌ها، و آشنایی با ابزارها و دستورات متنوع اتوکد. این دوره به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه طراحی و مهندسی با استفاده از اتوکد به کار برید.

مخاطبین دوره اتوکد

  • مهندسين . دانشجويان رشته هاي معماري ،طراحي صنعتي و…

برق و الکترونیک، عمران و تمامی رشته های فنی و مهندسی که تمایل به ترسیم نقشه های سه بعدی بصورت دقیق دارند, تمام افرادی که می خواهند با نقشه کشی، پاسخگوی نیاز های خود باشند و یا در بازار کار نقشه های حرفه ای طراحی و ویرایش کنند و یا به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند, دانش آموزانی که به نرم افزار های معماری، فنی و نقشه کشی علاقه مند هستند., شرکت در دوره آموزشی اتوکد فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست و شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست

این دوره با مشاغل مدیر طراحی، مهندس تجزیه و تحلیل، معماران سیستم و مهندسین ناظر در ارتباط می باشند.(دوره اتوکد AUTOCAD در تبریز)

به ما امتیاز دهید