×

پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی موشن گرافیک به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش موشن گرافیک و تولید محتوا در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ورود به بازار بورس به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد).

آموزش مجازی موشن گرافیک(غیر حضوری)

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های آموزشی موشن گرافیک با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد موشن گرافی ، محتوا سازی و ساخت تیزر آموزش داده می شود. (پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی موشن گرافیک

برای ثبت نام در دوره های آموزشی موشن گرافیک هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی موشن گرافیک اقدام نمایید (پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد).

موشن گرافیک چیست؟

شاید یرای شما سوال باشد که موشن گرافیک چیست،شما بارها در تبلیغات تلویزیونی کلیپ های کوتاهی را تماشا کرده ایدکه در آخر برای شما پیامی دارد یا درحال تبلیغ محصولاتی است.موشن گرافی در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته‌های هنر دیجیتال می‌باشد؛چرا که علم استانداردی است که بصورت حرفه‌ای در بر گیرنده نرم‌افزارهای مهم است.موشن گرافیک از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاویری همچون وکتورها و تصاویری که عمومابا برنامه های گرافیکی همچون فتوشاپ و … ساخته میشوند، تشکیل شده است.

موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا توسط برنامه هایی مالتی مدیا همچون ادوب افترافکت ساخته میشوند.john withney اولین کسی بود که کلمه موشن گرافیک را وارد فرهنگ و لغات مربوط به دنیای مالتی مدیا کرد.موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستان می پردازداما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و کاربرد آن در برند سازی،پیام رسانی و تبلیغات است و از اینمیشن در سینما و سرگمی استفاده می شود.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

آیا من می‌توانم  وارد حرفه موشن گرافی شوم؟

برای یادگیری دوره موشن گرافی به مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارید.شاید برایتان سوال باشد که برای گذارندن این دوره باید سواد کامپیوتری خاصی داشته باشیدو در پاسخ بخیر نیازی نیست؛ چرا که در این دوره کار با کامپیوتر به صورت صفر تا صد آموزش داده میشود و همچنین تمامی افرادی که در حوزه انیمیشن سازی،ویدئو سازی، تدوین فیلم، طراحی صنعتی، گرافیک و سایر رشته های مربوطه فعالیت دارند، و نیز تمامی علاقمندان، می توانند در این دوره شرکت نموده و دانش و مهارت خود را در این حوزه افزایش دهند.(پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد)

چرا از موشن گرافی استفاده کنیم؟

در حالت کلی یکی از زمینه های طراحی که تقریباََ پا به پای پیشرفت تکنولوژی توانسته سیر صعودی داشته باشد موشن گرافیک است،در این مسیر تولیدات زیادی صورت گرفته است و این روند نشان می دهد که وابستگی موشن گرافیک به تکنولوژی امری جدانشدنی محسوب می شود.هرچقدر میزان پیشرفت تکنولوژی بیشتر باشد طراحی موشن گرافیک در ابعاد بزرگتر دیده می شود، که با توجه به توسعه تکنولوژی دستخوش یک سری تغییرات استکه نشان می دهد مهارت های لازم در این مسیر حتی در نبود ابزارهای قدرتمند نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.موشن گرافیک ها فراتر از ارائه اطلاعات هستند، در واقع قرار است یک تجربه قوی کوتاه با کاربران به اشتراک گذاشته شود.این محتوا می بایست مهیج باشد و از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشد.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

 

موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟

۱_ دید هنری داشته باشید
داشتن نگاهی هنری چیزی نیست که یک دفعه در وجود کسی به وجود آید و شما تنها با دیدن نمونه های مختلف کارهای هنری می توانید این نوع نگاه را در خود تقویت کنیدو کم کم حس و حال شخصیت ها و یا رنگ هایی که در فریم های مختلف استفاده می شود را بهتر می توانید درک می کنید.چرا که باید در آینده خالق یکسری شخصیت ها باشید و شما تا وقتی حس یک تصویر را متوجه نشوید نمی توانید کارکتر هایی بسازید که حال و هوای خاصی داشته باشند.

۲_ اهل خیال پردازی باشید
باید قوه ی تخیل قوی داشته باشید تا بتوانید داستان موشن را ذهن خود شبیه سازی کنید. خیال پردازی شما از محدودیت ها دور می کندو اجازه داشتن خلاقیت بیشتر و ایده های مختلف را به شما می دهد. خیال پردازی یک ویژگی ذاتی است.
و ذهن باید پیش زمینه ی این موضوع را داشته باشد در غیر این صورت کار کمی مشکل می شود.

۳_ هیجان خواهی
یک جسم متحرک نسبت به یک جسم ساکن از شدت هیجان بیشتری برخوردار است. در واقع شما با حرکت دادن یک نقاشی دو بعدی حس و حال بیشتری به مخاطب منتقل می کنیدو احساسات مخاطب را تحریک می کنید. شما افکت های مختلفی را در افتر افکت می توانید بسازید و یا از آماده های آن استفاده کنید.استفاده از تایپو گرافی های خاص و ترکیب آن با افکت ها می تواند فیلمی زیبا و هیجان انگیز بسازد.

۴_ حوصله و صبر داشته باشید
شاید فکر کنید این موضوع مغایرت دارد با مورد سومی که در بالا مطرح شد یعنی هیجان خواهی! در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست ولی شما باید حوصله ی نشستن پشت سیستم و مدت ها کار با آن را داشته باشید و قدرت اصلاح فیلم و با تدوین دوباره ی آن را داشته باشید.این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که شما عاشق کارتان باشید.

۵_ علاقه مند به پول زیاد باشید!
فکر نمی کنم کسی وجود داشته باشد که علاقه ای به پول نداشته باشد! موشن گرافیک یکی از بهترین شغل هاست که در آینده پول ساز تر از زمان حال خواهد شدو بیشتر شناخته می شود و اگر در این راه حرفه ای قدم بردارید می توانید درآمد خوبی از آن کسب کنید.(پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد)

گام های اولیه پیش نیازهای موشن گرافیک

برای اینکه بتوانید یک طراحی خوب از موشن گرافیک داشته باشید اندکی پیش بینی و دید باز داشته باشید. مثلاً یکی از مهم ترین پیش نیازهای موشن گرافیکساخت داستان های مصور است . در این مسیر شما می توانید ارتباط معنایی بسیار شخصیت های داستانی را به طور دقیق متوجه باشید.در نظر بگیرید که همیشه برای ساختن موشن گرافیک ها نیاز است که یک سری دیدگاه های اولیه به مرحله تثبیت برسد.از دیگر پیش نیازهای موشن گرافیک انتخاب ابزارهای مناسب برای اینکار است، قرار نیست در همین ابتدای راه به سراغ ابزارهای گران قیمت بروید و این موضوع سبب شود که نگران باشید نکند به نتیجه نرسید.

به شما پیشنهاد می شود از adobe after Effects و photoshop شروع کنید این دو گزینه بهترین ها برای افزودن لایه و حتی المان های سه بعدی محسوب می شوند.با وجود این ابزار می توانید حرکت های لازم و ابتدایی را به محتوای خود ببخشید. در این مسیر باید همیشه به جذابیت کار نهایی فکر کنید،باید بدانید که هرچه بسازی به هر حال از یک محتوای غیر پویا تأثیرگذارتر است.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

تفاوت های انیمیشن با موشن گرافیک

  1. درخواست کنندگان متفاوتی دارند
  2. محل اکران و عرضه آنها متفاوت است.
  3. ساختار محتوایی آنها تفاوت دارد.

برای درک بهتر تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن بیشتر توضیح می دهیم : انیمیشن ها بیشتر توسط سینما سازان درخواست می شوند.بنابراین محل اکران آنها بیشتر در سینما و تلویزیون است. اما درخواست کنندگان موشن گرافیک گسترده تر هستند
و مکان نمایش آنها نیز گسترده تر (فضای مجازی، همایش ها و نمایشگاه ها و…) می باشد.همچنین ساختار انیمیشن بر پایه روایت یک قصه، معرفی کاراکترها و در نهایت انتقال پیام داستان است که در اکثر مواقع تصمیم گیری
در خصوص نتیجه داستان به بیننده واگذار می شود. اما در موشن گرافیک سعی می شود با ارائه آمار و توضیحات (بدون معرفی کاراکترها و فضاسازی خاص)،ساختاری هدفمند برای رساندن مخاطب به یک نتیجه خاص ایجاد گردد.(پکیج آموزش موشن  گرافیک در مشهد)

هدف دوره آموزش موشن گرافیک

پکیچ ویژه موشن گرافیک یک دوره گام به گام یادگیری اصولی متحرک سازی است که کاملا پروژه محور و عملی می باشدشما با یادگیری و انجام عملی کار موشن گرافیک می توانید کاملا بر این رشته مسلط شوید و وارد بازار کار این حرفه شویداگر نیم نگاهی به پروژه های سینمایی داخلی و خارجی و یا تیزر های تبلیغاتی بیندازیم بدون شک بالای ۹۰ درصد ردپای موشن گرافيک دیده میشودکه قابلیت ساخت یک محصول را به ما می دهدو از این رو پک ویژه موشن گرافیک منبع درآمد بسیار خوبی چه در بازارهای داخلی و چه در بازار خارجی می باشد.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

 

کلاس های آموزشی موشن گرافی

آموزش موشن گرافی و محتوا سازی مجتمع آموزشی آپادانا با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود با بیش از چند دهه تجربه موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف،موفقیت و کسب حداکثر درآمد
به همراه آموزش عملی و کاربردی در این وادی برای دانش پذیران محترم می باشد.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد).

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند.پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شدهدر شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شوددر صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد.

 

بهترین دوره آموزش موشن گرافیک جاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش موشن گرافی انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد.و بهترین اساتید آموزش موشن گرافی را در هیئت علمی خود داشته باشد. موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش موشن گرافی وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش موشن گرافی را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش روی شما خواهد بود که یکی از آنها مرکز آموزش های تخصصی آپادانا است(هزینه آموزش بموشن گرافی در مشهد).

محتویات پک آموزشی موشن گرافی

آموزش کامل کیفریم ها

آموزش کامل محیط گراف ادیتور

انیمیت اجسام با کمک ابزاره

پرینت در افترافکت

آموزش مقدماتی از محیط کدنویسی در افترافکت

جابجایی ابجکت با کدنویسی

بحث تایم در محیط کدنویسی

کنترول پارامترهای افترافکت

بررسی کامل محیط سه بعدی

شروع کار با دوربین در افترافکت

ساخت صحنه موشن گرافیک بصورت ۳ بعدی

بررسی کامل ابزار پن تول و ماسک ها

بررسی کامل نوشته و انیمیت نوشته

ایجاد سایه برای هر نوع ابجکتی

ساخت نوشته بصورت سه بعدی و انیمیت آن

ساخت بکگراند برای صحنه های موشن گرافیک

انیمیت توپ در محیط افترافکت

کار با ابزار شیپ لیر در افترافکت

ساخت اِلمان با کمک ابزار شیپ لیر

تکنیک انیمیت نوشته و شیپ لیر

مدل سازی یک صحنه موشن گرافیک در محیط افترافکت

انیمیت صحنه ایجاده شده

مدل سازی در نرم افزار ایلوستریتور

انیمیت مدل ایجاد شده ایلوستریتور

بررسی کامل پلاگین انیمیشن کامپوزر همراه با پریست آن

آموزش کامل پلاگین نیوتن

ادامه بحث پلاگین نیوتن

بحث جوین ها در پلاگین نیوتن

تکنیک انیمیت در نیوتن

آموزش کامل اسکریپت موشن

معرفی پریست در افترافکت

ایجاد ترنزیشن های جذاب در افترافکت

انیمیت نوشته بصورت حرفه ای و کاربردی

بررسی افکت های دیگر بروی انیمت نوشته

کار با ابزار پرکاربرد و پاپیت پن تول

مدلسازی و ریگ بندی کارکتر و معرفی وب سایت های مرجع

انیمیت کارکتر در محیط افترافکت

یک رندر عالی در افترافکت (پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

کاربردهای موشن گرافیک

موشن گرافیک‌ها کاربرد زیادی دارند. امروزه مردم زمان کافی ندارند و باید مطلب را به صورت خلاصه برای آنها بیان کرد.در واقع موشن گرافیک با جذابیت بصری خود باعث میشود که افراد با دقت بیشتری به حرف شما توجه کنند!یک موشن گرافیک حامل پیامی است که آن را در کمترین زمان به مخاطب عرضه میکند.اما انواع موشن گرافیک برای مقاصد مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که در زیر به کاربردهای مهم آن می‌پردازیم.

موشن گرافیک‌های توضیح دهنده:

یکی از کاربردهای مهم موشن گرافیک توضیح یک مطلب است. در این نوع از موشن گرافیک ها یک مطلب اجتماعی یا تخصصی،به مخاطب به صورت ساده ای توضیح داده میشود.معمولا سازمان های دولتی برای توضیح یک مسئله اجتماعیبه مردم از یک موشن گرافیک استفاده میکند. زیرا موشن گرافیک برای تمامی گروه ها قابل فهم است.

تبلیغات و برندسازی:

یکی دیگر از کاربردهای مهم موشن گرافیک، بحث تبلیغات و برندسازی است.شما برای معرفی خدمات و محصولات خود باید تبلیغات کنید.اهمیت تبلیغات بسیار زیاد است و امروزه سهم موشن گرافیک ها در تبلیغات محصولات مختلف رشد چشمگیری پیدا کرده است.همچنین یک موشن گرافیک قابلیت خلق کارکتر دارد و این کاراکتر می‌تواند نماد یک محصول خاصی شود. همچین ساخت لوگو موشن که نماد تجاری یک شرکت استاز کاربردهای دیگر تکنیک های موشن گرافیک است که باز هم در بحث برند سازی میتواند مفید باشد.

اینفوگرافیک های متحرک:

یکی دیگر از کاربردهای موشن گرافیک ساخت اینفوگرافیک‌های متحرک است. با موشن گرافیک می‌توانید انواع نمودارها و جداول را در یک اینفوگرافیک متحرک جذاب برای مخاطبان نمایش دهید.

ساخت گیف و بنر متحرک

یکی از جالب ترین کاربرد‌های موشن گرافیک ساخت گیف و بنرهای متحرک است. بنرهای تبلیغاتی و گیف‌های کارتونی انواع مختلفی دارند و می توان آنها را یکی از انواع موشن گرافیک هم به شمار آورد.یکی از کاربردهای متداول گیف، استفاده از آن به عنوان پست در شبکه های اجتماعی است که به واسطه متحرک بودنشان می‌توانند بینندگان را جذب کنند.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

 

آموزش مجازی آپادانا

۵ دلیل اصلی برای استفاده از ویدئو  موشن گرافیک

  1. در بین استایل های بازاریابی ویدئویی، استفاده از موشن گرافیک یک روش کاربردی و فوق العاده است
  2. در بین استایل های ویدئو ها،این روش یک روش رسمی ست
  3. از انیمیشن ها میتوانید برای مقاصد آموزشی استفاده کنید
  4. این روش یکی از بهترین روش ها برای انتقال مفاهیم و موضوعات عددی و دانش هاست
  5. با این روش، اطلاعات خسته کننده را میتوان به روش جذابی به مخاطب منتقل کرد
    لازم به ذکر است که دلایل استفاده از ویدئو موشن گرافی به همین مقدار کم ختم نمیشود و در اینجا فقط به موارد پر کاربرد اشاره شده است.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

انواع موشن‌ گرافی ها

ویدئوهای تشریحی – بازاریابی محصول – انیمیشن‌های رابط کاربری – آیکون‌ها – لوگوها – فیلم‌های کوتاه – عناوین فیلم‌ها – محتوای سخنرانی‌ها – اینفوگرافیک ها – گرافیک‌های پخش زنده (Broadcasting) – گیف‌ها
موارد ذکر شده بسته به نیاز های متفاوت انواع و سبک های مختلفی در این رشته بوجود آمده است که با توجه به سلیقه ها طراحی و ساخته میشوند.(پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد)

انواع نرم افزار های موشن گرافیک

نرم افزار ساخت موشن گرافیک After Effects

نرم افزار After Effects پرکاربردترین و معروف ترین نرم افزار ساخت موشن گرافیک است.این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد که در محیط دوبعدی و سه بعدی انیمیشن بسازند و عناصر مختلف از قبیل اشکال گرافیکی و صدا را تغییر دهند و با هم ترکیب کنند.طراحی های گرافیکی ساخته شده در نرم افزارهای دیگرنظیر ایلاستریتور را می توان وارد افتر افکت نمود و آن ها را انیمیت کرد تا یک قطعه از موشن گرافیک ساخته شود. از آن جا که افتر افکت توسط شرکت ادوبی ساخته شده است،با سایر نرم افزارهای این شرکت همخوانی دارد.در نرم افزار افتر افکت می توانید علاوه بر عناصر دو بعدی،از عناصر سه بعدی نیز استفاده کنید.به لطف پلاگین های بی شمار ساخته شده برای این نرم افزار تقریباً می توانید هر افکت را روی کار خود پیاده کنید.

نرم افزار ساخت موشن گرافیک Photoshop

نرم افزار فتوشاپ در اصل برای ویرایش عکس ساخته شده ولی قابلیت های آن بسیار فراتر از این است.این نرم افزار تقریباً در ساختن هر نوع تصویر گرافیکی دو بعدی و سه بعدی به کار می رود و موشن گرافیک نیز از این قاعده مستثنی نیست.با استفاده از فتوشاپ می توانید اندازه تصاویر را تغییر دهید، بخشی از عکسی که می خواهید در ویدئوی موشن گرافیک خود استفاده کنید را از زمینه آن جدا کنید  و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و فیلترهای فتوشاپ طراحی های زیبایی را خلق کنید.

نرم افزار ساخت موشن گرافیک Illustrator

از آن جا که فتوشاپ برترین نرم افزار در زمینه تصاویر مبتنی بر پیکسل است،شرکت ادوبی در پی نیاز به وجود یک نرم افزار گرافیکی مبتنی بر وکتور،ایلاستریتور را روانه بازار کرده است. ایلاستریتور یک نرم افزار پیشرفته است که دارای تعداد زیادی ابزار طراحی ضروری برای ساختن موشن گرافیک می باشد.ابزارهای قدرتمند طراحی وکتور و تایپوگرافی موجود در این نرم افزار برای ساختن عناصر گرافیکی موشن گرافیک بسیار کارآمد است.وظیفه طراح موشن گرافیک به حرکت درآوردن این عناصر به منظور ساختن آگهی های تبلیغاتی، ویدئوهای آموزشی و… است.

بنابراین تعجبی ندارد که به عنوان یک موشن گرافیست باید کار با ایلاستریتور را یاد بگیرید تا با استفاده از آن عناصر دو بعدی مورد نیاز برای کار خود را بسازید.

نرم افزار ساخت موشن گرافیک Cinema 4D

یک نرم افزار مدلسازی سه بعدی، انیمیشن سازی و رندرینگ است که توسط شرکت MAXON توسعه یافته است.نرم افزارهای ساخت اشکال گرافیکی سه بعدی قدرتمندی نظیر Maya و ۳D Max نیز وجود دارندولی Cinema 4D از دید بسیاری نرم افزاری متداول و استاندارد برای ساختن موشن گرافیک است.بهترین ویژگی Cinema 4D که آن را در زمینه ساختن موشن گرافیک مطلوب می سازد افزونه CINEWARE است که با افتر افکت مطابقت دارد.
با این افزونه می توانید صحنه ها و عناصر Cinema 4D را به آسانی و با درگ کردن وارد محیط افتر افکت کنید و هر زمان که تغییری روی اشکال مورد نظرخود در Cinema 4D ایجاد کردید، این تغییرات بلافاصله در افتر افکت نیز اعمال شود.

نرم افزار ساخت موشن گرافیک Red Giant Software

گاهی لازم است برای انجام پروژه های موشن گرافیک افکت های جالبی ایجاد کنید که خارج از قابلیت های افتر افکت است.در این مواقع افزونه ها به کار می آیند. تعدادی از این افزونه های محبوب که تبدیل به استانداردی برای ساختن موشن گرافیک شده اند،توسط شرکتی به نام Red Giant ارائه می شوند.مانند سایر افزونه های افتر افکت استفاده از Red Giant Software برای ساختن موشن گرافیک ضروری نیست ولی اگر به جعبه ابزار شما اضافه شوند می توانند روند کار شما را سریع تر کنند و کمک کنندافکت های بسیار حرفه ای را در زمان کوتاهی بسازید.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

ابزار مورد استفاده در طراحی موشن گرافیک

پس از آن که ابزار های توسعه، شروع به ارائه ی روش هایی برای ادغام طراحی موشن گرافیک در برنامه های کاربردی وب کردند،رابط های کاربری در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ نیز به سرعت شروع به ارائه ی گزینه هایی برای طراحی موشن گرافیک در داخل پلتفرم های توسعه خود کردند.ابزارهایی مانند افتر افکت / Adobe After Effects برای کمک به ایجاد موشن گرافیک استفاده می شوند،در حالی که افراد Framer برای ایجاد انیمیشن های داخل صفحه و همچنین انتقال صفحات از آن استفاده می کنند.اما همچنان ابزارهای جدید هر روز منتشر می شود و تلاش می کنند تا کار ایجاد طرح موشن گرافیک را ساده تر کنند.

این اصل، یک جایگزین پر استفاده برای Framer است که کد را در پشت انیمیشن ایجاد نمی کند، اما برای ایجاد انیمیشن و انتقال ساده تر استو برای طراحان مفید است تا بتوانند ایده های خود را برای توسعه دهندگان بفرستند و بتوانند در هنگام ساخت، آن ها را در اپلیکیشن ها برنامه ریزی کنند.(پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد)

نیازی به آشنایی قبلی با افتر افکت است؟

هم بله هم خیر! اگر آشنایی قبلی داشته باشید و کمی با این نرم افزار کار کرده باشید خوب است و یادگیری این دوره برای شما آسان تر می شود.اما با این حال اگر تابحال هم با نرم افزار افتر افکت کار نکرده اید،نگران نباشید می توانید این دوره را یاد بگیرید.چرا که آموزش موشن گرافی به صورت ۰ تا ۱۰۰ بوده است.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

 

آموزشگاه آپادانا

کسب درآمد با موشن گرافیک 

ساخت ویدیو های تبلیغاتی، تماماً از طریق نرم افزار افتر افکت قابل انجام است. در واقع ۹۰ درصد تبلیغات ویدیویی که در مکان های مختلف مشاهده می کنیدبا نرم افزار افتر افکت ساخته می شوند.با یادگیری موشن گرافیک در این نرم افزار نگاه شما
به این تبلیغات تغییر می کند. خود تشخیص خواهید دادکه از طریقی در این نرم افزار طراحی شده اند و قادر خواهید بود همان افکت ها را انجام دهید.بازار تبلیغات همیشه خوب است و بسیاری از شرکت ها هزینه های بسیار بالایی برای جذاب تر شدن تبلیغات خود می کنند.اینجاست که شما می توانید در این بازار بزرگ قدم بگذارید و با نمونه کار های خود، خود را به این شرکت ها معرفی کنید.(پکیج آموزش موشن گرافیک در مشهد)

چطور موشن گرافیک میتواند بیزینس شما را ارتقا دهد ؟

امروزه روش های بسیار زیادی برای انتقال پیام به مخاطب هست یکی از آنها تصاویر متحرک یا انیمیشن است.تصاویر متحرک حاصل تلفیق چندین تصویر است که به یک تصویر تبدیل شده و حس حرکت را ایجاد میکند.بیزینس های زیادی از این راه برای جلب توجه مخاطبان و مشتری های بالقوه استفاده میکنند،تکنولوژی های جدید نحوه استفاده از رسانه و انتقال اطلاعات را متحول کرده اند.افراد با یک کلیک موس اطلاعاتی که نیاز دارند را به صورت آنلاین دریافت میکنند وتبلیغ کنندگان با استفاده از اینترنت به راحتی و به سرعت برند خود را معرفی میکنند.این مورد به این معنی نیست که روش های دیگر تبلیغات دیگر استفاده نمیشود.

تبلیغ در رادیو، روزنامه، تلویزیون میتواند بسیار موثر باشد مخصوصا اگر این روش ها در کنار رسانه های دیگر استفاده شودبعضی کسب و کارها لینک وب سایت خود را روی تبلیغات چاپی خود قرار میدهندهمچنین استفاده از ویدئو برای تبلیغات بسیار اثر گذار است.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

میزان میانگین درآمد هنرمندان موشن گرافیک یا طراحان چقدر است؟

در حال حاضر موشن گرافیک از پردرآمدترین رشته ها چه در داخل ایران و چه برای کسانی که قصد مهاجرت دارند است ؛به عنوان مثال بر اساس آمار ادارۀ کار آمریکا که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده،میزان میانگین درآمد طراحان و هنرمندان موشن گرافیک حدود ۶۴٫۰۰۰$ در سال است.افرادی که تاره کار هستند طبیعتا درآمد پایین تری دارند.و ده درصد بالای گروه حرفه ای ها درآمدی بالغ بر ۱۱۳٫۰۰۰$ در سال دارند.پس ماهر بودن و داشتن خلاقیت در موشن گرافیک ، بسیار روی سطح در آمد تاثیر دارد .

در کشور،یکی از پر درآمدترین شغل،تولید محتوا و تبلیغات،انواع موشن میباشد که با درآمد ماهانه بالای ۷ الی ۱۰ میلیون و به طور متوسط برای هر یک ۱دقیقه مبلغ ۱ میلیون از مشتری اخذ میشود. (پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

 باید به جستجوی مشتری بپردازید و اما چگونه؟

راه های مختلفی برای یافتن مشتری شروع ابتدا از کارهای کوچکی که در ذهن دارید را بسازید یک تصویر از محله شما و یا هر مکان دیگر.این محصولات میتواند در یافتن مشتری به شما کمک کند.برای دوست و هر کسی یک کار رایگان بسازید این می تواند بهترین راه حل برای یافتن مشتری باشد.(پکیج آموزش موشن گرافی در مشهد)

آموزش ورود به حرفه موشن گرافیک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی آموزش موشن گرافی در تبریز روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید