×

کلاس نسخه خوانی در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش خرید هاست و دامنه

نسخه خوانی یا داروخانه‌نویسی (کلاس نسخه خوانی در تبریز) به عنوان یک فعالیت بسیار حساس و اهمیت‌بالا، ارتباط مستقیمی با سلامت و بهبودی افراد جامعه دارد. حتی کوچکترین خطایی در این فرایند می‌تواند عواقب جدی و خطرناکی را به همراه داشته باشد. برخی از افرادی که در داروخانه فعالیت می‌کنند، بدون داشتن یک دوره آموزشی مشخص و اکثراً از طریق تجربه خود با این فعالیت آشنا شده‌اند.

با توجه به اهمیت این مسئله، ضرورتی احساس می‌شود که یک دوره آموزشی وجود داشته باشد که افراد به عنوان کارآموزان زیر نظر اساتید متخصص در این حوزه با مباحث و مسائل مربوط به داروخانه آشنا شوند. مجتمع آموزشی آپادانا با ارائه این دوره، این امکان را به شما می‌دهد تا توانایی‌های لازم برای انجام کار در داروخانه را به دست آورید.

با شرکت در دوره تکنسین داروخانه در مجتمع آموزشی آپادانا، شما به طور کامل با مباحث و مسائل مربوط به نسخه خوانی آشنا می‌شوید و توانایی لازم برای انجام این فعالیت پرچمدار را بدست می‌آورید. استفاده از این فرصت به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک تکنسین داروخانه ماهر، بهبودی در سلامت و بهبودی افراد جامعه که با آن در تعامل هستید، معرفی کنید(کلاس نسخه خوانی در تبریز)

ثبت نام در کلاس های نسخه خوانی در تبریز

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید .

آیا من می‌توانم مهارت نسخه خوانی را بدست آورم؟

با شرکت در دوره های تکنسین داروخانه مجتمع اموزشی آپادانا میتوانید با تمام مهارت های لازم جهت کار کردن در داروخانه اعم از مهارت نسخه خوانی و نسخه پیچی، آشنایی با اشکال دارویی ، قفسه  چینی و قیمت گذاری دارو ها و کار با نرم افزار داروخانه و… به طور کامل آشنا شده و آماده ورود به بازار کار خواهید بود.

 

تکنسین داروخانه کیست

تکنسین داروخانه (Pharmacy Technician) یا نسخه خوان یا نسخه پیچ فردی آموزش‌دیده است که عموما وظیفه نسخه‌خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند. تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، بنابراین در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد. (آموزشگاه نسخه خوانی در تبریز)

اهداف برگزاری دوره تکنسین داروخانه

از اهداف اصلی این دوره توانایی نسخه خوانی در افراد فارغ التحصیل می‌باشد. این افراد باید تبحر لازم را در امر خواندن نسخه شامل نوع دارو، شکل دارو و تعداد آن کاملاً بدست آورند. همچنین با دسته‌بندی کلی داروها آشنا گردیده و دارای توانایی در قفسه چینی داروخانه گردند. (کلاس نسخه خوانی در تبریز)

آموزش مجازی آپادانا

بهترین کلاس آموزش تکنسین داروخانه در تبریز

در دوره آموزش تکنسین داروخانه شما می توانید به عنوان یک نسخه پیچ داروخانه یا دست یار داروخانه تحت نظارت مستقیم دکتر داروساز در مراکزی مانند شرکت‌های دارویی و شرکت‌های بیمه فعالیت داشته باشید. در طی دوره آموزش تکنسین داروخانه شما میتوانید نسخه خوانی و قیمت زنی و چیدن داروها را به طور کامل یاد گرفته و به عنوان یک تکنسین داروخانه مشغول به کار شوید. این دوره برای کسانی که جویای کار در داروخانه و شرکت های بیمه هستند بسیار مناسب است و می‌توانند با استفاده از توانایی‌های کسب شده در این دوره به راحتی درآمد عالی داشته باشند.

آموزشگاه آپادانا از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش تکنسین داروخانه در تبریز است و شما می توانید از دانش اساتید مجرب و متخصص دوره آموزش تکنسین داروخانه در این آموزشگاه بهره مند شوید.شما با گذراندن دوره کسی به داروخانه می تواند تبحر لازم را در زمینه خواندن نسخه و آشنایی با انواع دارو و شکل دارو به طور کامل به دست آورید.

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید