×

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک اکنون به دو صورت حضوری و مجازی در دو شهر مختلف، تبریز و اراک، برگزار می‌شود. در ادامه به جزئیات هر دو گزینه آموزشی اشاره می‌کنیم:

  1. آموزش حضوری در شهر تبریز: در این دوره آموزشی، شما می‌توانید به صورت حضوری در شهر تبریز تعمیرات برد های الکترونیک را یاد بگیرید. این دوره شامل آموزش‌های جامعی است که شما را قادر می‌سازد تا تعمیرات بردهای الکترونیکی را با مهارت و دقت انجام دهید. همچنین پس از پایان دوره، گواهینامه معتبری به شما اعطا خواهد شد.
  2. آموزش مجازی در شهر اراک: اگر اقامت‌گاه شما در شهر اراک است و نمی‌توانید به صورت حضوری در دوره شرکت کنید، می‌توانید به صورت مجازی آموزش تعمیرات برد های الکترونیک را دریافت کنید. این دوره شامل ارسال پک آموزشی به شما است که شامل جزوات و فیلم‌های آموزشی توسط بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا می‌شود. این روش اجازه می‌دهد تا به راحتی و از هر مکانی به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشید و مهارت‌های تعمیرات بردهای الکترونیک را تا حد پیشرفته ارتقاء دهید.

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک و تبریز به عنوان دو گزینه متنوع، شما را برای ورود به عرصه تعمیرات الکترونیک آماده می‌سازد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، با آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک به صورت مجازی

با کمال خوشحالی اعلام می‌کنیم که آموزش‌های تعمیرات برد های الکترونیک تحت دو روش حضوری و مجازی در دو شهر مختلف تبریز و اراک برگزار می‌شوند. این دوره‌های آموزشی نتیجه تلاش و تجربه‌ی چندین ساله‌ی اساتید متخصص و ماهر آموزشگاه آپادانا بوده و به شما ارائه می‌شود.

در دوره‌های تعمیرات برد های الکترونیک، شما به کمک فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی به یادگیری روش‌ها و مراحل تعمیرات برد های الکترونیک از صفر تا صد می‌پردازید. این فیلم‌ها به شما امکان می‌دهند تا به صورت عملی تمامی اصول و تکنیک‌های مورد نیاز را یاد بگیرید.

اگر علاقه دارید در دوره تعمیرات برد های الکترونیک غیر حضوری ثبت نام کنید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. آن‌ها به شما اطلاعات کاملی از جمله زمان برگزاری و شرایط ثبت نام در اختیارتان قرار خواهند داد.امیدواریم که این دوره‌های آموزشی به شما کمک کنند تا مهارت‌های تعمیرات برد های الکترونیک را به دست آورید و به عنوان یک تعمیرکار ماهر در این حوزه به کار گرفته شوید.

دوره ICDL

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در اراک

آموزش تعمیر انواع بردهای الکترونیکی شامل عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک می باشد بردهای الکترونیکی شامل یک سری قطعات و مدار ها و ماژول ها هستند که برای تعمیر هر یک از آن ها لازم نیست طراحی مدار را بدانید کافی است شناخت کامل بر روی قطعات و مدار ها و چگونگی کارکرد هر یک از آن ها و تست کار قطعات و مدارها را بدانید تا بتوانید براحتی مدارهای الکترونیکی را تعمیر کنید.

هنرجویان علاقه مند به تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیک می توانند در کلاس تعمیرات بردهای الکترونیک آموزشگاه آپادانا که در کارگاهی با تجهیزات بسیار و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می شود، شرکت کنند. در دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی هنرجویان در شروع با تجهیزات و لوازم کار آشنا می شوند سپس با مراحل تعمیر برد و تست و عیب یابی قطعات و مدارهای برد الکترونیکی آشنا می شوند و بعد از اتمام دوره براحتی وارد بازارکار تعمیرات بردهای الکترونیکی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی به صورت نا محدود آموزشگاه بهره مند شوند.(تعمیرات برد های الکترونیکی صنعتی)

نحوه ثبت نام در دوره برد های الکترونیک

برای ثبت نام در دوره  برد های الکترونیک هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره برد های الکترونیک اقدام نمایید(تعمیرات برد های الکترونیکی لوازم خانگی در اراک)

بازار کار تعمیر برد های الکترونیک

کلا در اکثر کشورهای دنیا برندهای سازنده دستگاه های الکترونیک در آنجا نماینده رسمی دارند و پدیده تعمیر وجود ندارد، هرکس به مشکلی برخورد کند دستگاه را به نمایندگی تحویل داده و خدمات دریافت میکند.ولی در ایران بیشتر برندها به صورت غیر رسمی وارد میشوند و خدمات درستی برای آن ها ارائه نمیشود. !روزانه هزاران نفر (از نوسان برق موجود در ایران و غیره) دستگاههایشان می سوزد و خراب میشود!

به همین علت است که وقتی برای دستگاهی مشکلی پیش بیاید ­نیاز به تعمیر داریم.امروزه شاهد این هستیم که اکثریت جامعه گوشی هوشمند دارند و اینترنت هم همه جا هست،حالا از لحاظ زمان بندی بهترین موقع برای شروع فعالیت در زمینه تعمیرات است.

امروزه شرکت های بسیار بزرگ الکترونیکی نیازمند نیروهای ماهر در زمینه تعمیرات ، برنامه نویسی انواع میکروکنترلرها و حتی یک نیروی زبردست در مونتاژ قطعات SMD هستند وبا مزایای بالایی حاضر به استخدام این افراد میشوند.(اصول تعمیرات برد های الکترونیکی در اراک)

سرفصل های آموزشی تعمیرات برد های الکترونیک کدامند؟

  1. آموزش تعمیرات الکترونیک پایه درتعمیرات برد الکترونیکی
  2. آموزش الکترونیک دیجیتال در تعمیرات برد الکترونیکی
  3. آموزش الکترونیک صنعتی در تعمیرات برد الکترونیکی
  4. آموزش و معرفی انواع مدارهای تغذیه و پاورهای خطی و غیر خطی سوئیچینگ
  5. آموزش طریقه عیب یابی انواع منبع تغذیه
  6. آشنایی با مدار تغذیه Inverter
  7. آموزش نقشه خوانی و نقشه کشی در تعمیرات مدار الکترونیکی یک،دویا چند لایه
  8. معرفی و آشنایی کامل قطعات DIPوSMDبر روی برد الکترونیکی
  9. آموزش و معرفی انواع ICها و طریقه عملکرد آنها در مدارها
  10.  آموزش ومعرفی انواع روش تست ICدرمدار الکترونیکی
  11. آموزش و معرفی انواع دیتاشیت و طریقه خواندن موارد دیتاشیت
  12. آموزش طریقه اسکن بردهای چند لایه و بررسی ارتباط لایه های برد با یکدیگر
  13. آموزش طریقه رسم شماتیک انواع برد مونتاژشده
  14. آموزش طریقه عیب یابی انواع برد الکترونیکی
  15.  آموزش روش های تحلیل انواع مدارهای الکترونیکی
  16. آموزش طریقه تست مدارهابا انواع دستگاههای عیب یاب
  17.  آموزش طریقه کار وتست با اسیلوسکوپ درمدارهای الکترونیکی
  18. آموزش طریقه عیب یاب مدارها به روش محاسبه میزان مصرف و آمپراژ
  19. آموزش انواع روش ها جهت تعویض انواع چیپست ها
  20. آموزش طریقه پروگرام کردن انواع آی سی های حافظه ای
  21.  آموزش طریقه خواندن برنامه های داخل آی سی های حافظه ای
  22. آموزش تکنیک های کپی کردن بردهای الکترونیکی(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک)

آموزش ICDL

اهمیت یادگیری اصول تعمیراتی برد های الکترونیکی

هر تعمیرکاری برای موفقیت، به این دانش نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های تعمیر باکیفیت، دانستن اصول کار قطعه ها است که به طبع، تحلیل مدار و تست قطعات به شدت آسان میشود. هنرجویان علاقه مند به تعمیر و عیب یابی و  یادگیری اصول کار قطعات و بردهای الکترونیکی می توانند در کلاس تعمیرات بردهای الکترونیک آموزشگاه آپادانا که در کارگاهی با تجهیزات بسیار و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می شود، شرکت کنند.(تعمیرات برد های الکترونیکی در اراک)

شناسایی برد های الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیکی می تواند کار پیچیده ای باشد اما اینجا تعدادی توصیه برای تعمیر برد آوردیم .

در قدم اول، شناسایی مختصر در مورد برد های الکترونیکی خواهیم داشت سپس تعمیرات برد الکترونیکی را شروع می کنیم.

در برخی از لوازم خانگی این برد ها با همدیگر در یک جا ساخته شده اند و در بعضی وسیله های دیگر جدا از هم می باشند.

برد منطقی (Logic Board)

محاسبات و برنامه ریزی ها در لاجیک برد انجام می شود.این نوع از برد ها به سادگی تعمیر نمی شوند بنابراین در مورد تعمیر این بردها اینجا بحث نمی شود.این بردها از طریق چیپ های کوچک ،مقاومت ها،خازن ها ی کوچک شناخته می شوند.

برد تقویتی (Relay Board)

این بردها پر از تقویت کننده هایی است که از طریق مین برد کنترل می شود.اغلب این برد روی مین برد ساخته می شود.در واقع همه تقویت کننده های مورد نیاز روی مین برد قرار دارند بنابراین نیازی به برد تقویتی جداگانه نیست.این بردها از طریق تقویت کننده های بزرگ،خازن ها و مقاومت های بزرگ شناخته می شوند.این بردها آسان ترین بردها در تعمیر بردهای الکترونیکی می باشند.

برد رابط کاربر (User Interface)

رابط کاربر ورودی ها را از کاربر می گیرد .سپس به مین برد سیگنال می دهد که کاربر چه کاری می خواهد انجام دهد..معمولا ما یک برد رابط کاربر داریم اما در بعضی لوازم تعدادی برد رابط کاربر بکار رفته است.

برد اصلی (Main Board)

مین برد بر اساس  اطلاعاتی که از رابط کاربر و برد منطقی فرستاده می شود به برد تقویتی انرژی می دهد.به یاد داشته باشید همه این نوع برد ها می توانند در روی مین برد ساخته شوند.دیدن برد تقویتی، برد منطقی و مین برد روی یک برد واحد خیلی رایج است. و گاها رابط کاربر هم روی همان برد ساخته میشود.

مخاطبان دوره تعمیرات برد های الکترونیک در اراک

دوره تعمیرات برد های الکترونیک دوره ایی برای تمامی اقشار جامعه می باشد،تعمیر بردهای الکترونیکی هم یکی از مشاغل فنی پردرآمد است، به دلیل این که استفاده از بردهای الکترونیکی دامنه گسترده ای دارد و در تمامی لوازم برقی از آن ها استفاده می شود.

با مسلط شدن بر مسائل الکترونیکی شما حتی به جایی خواهید رسید که قبل از باز کردن یک دستگاه (دستگاهی که با آن آشنایی دارید و نه هر دستگاهی)، کاملا می توانید حدس بزنید که داخلش چه قطعات و ماژول هایی هست و مشکل پیش آمده از کجاست؟همه چیز در تعمیر به تجربه برمیگردد و تجربه کسب کردنی است.باید زحمت بکشید و مسیر را درست انتخاب کنید.شما باید سوار بر موج هایی شوید که در حال صعود هستند و نه نزول.(عیب یابی برد های الکترونیکی)

تعمیر برد های اکتریکی

تعمیرات برد های الکترونیک

 

طول دوره تعمیرات برد های الکترونیک

طول دوره آموزشی تعمیرات برد های الکترونیک یک ماه و تایم آموزشی آن  ۳۰  ساعت می باشد.

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات برد های الکترونیک

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری: به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره: آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه

سوالات متداول

آیا مشاهده فیلم آموزش تعمیرات برد های الکترونیک برای ورود به بازار کار مناسب است ؟

کافیست روزی دو ساعت برای مشاهده مباحث آموزش تعمیرات برد های الکترونیک برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از یک ماه به تمامی تکنیک‌های مفید تعمیرات برد های الکترونیک در بازار کار تسلط پیدا کنید . استفاده از فیلمهای آموزشی آپادانا نیاز دو مزیت بارز دارد : اول قابل تکرار بودن آن و دوم آموزش تعمیرات برد های الکترونیک به همراه انتقال تجربه.(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در اراک)

سریعترین راه برای آموزش تعمیرات برد های الکترونیک مجازی چیست ؟

در حال حاضر فیلم آموزش تعمیرات برد های الکترونیک سریعترین راه برای انتقال مطالب و تجربیات مدیران مالی است . پس از مشاهده این سرفصلها که با توجه به محیط واقعی تدریس شده به هیچ کتاب ، جزوه یا حضور در دوره دیگری نیاز نخواهید داشت . ارتقای شما را در تعمیرات برد های الکترونیک تضمین می کنیم .

چرا آموزش تعمیرات برد های الکترونیک آپادانا با سایر فیلمهای آموزشی متفاوت است؟

محصولات ما به سه دلیل با سایر آموزشها متفاوت است . اول : ارائه مطالب کاربردی دوم : پرهیز از ارائه مطالب تکراری و غیر مفید . سوم : استفاده از تجربیات استادان . پس از یادگیری این سرفصلهای آموزشی همیشه یک گام جلوتر از همکاران خود خواهید بود .

برای آموزش دوره تعمیرات برد های الکترونیکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

تبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی تعمیرات برد های الکترونیکی روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)