×

آموزش دستیاری دندانپزشک در اهواز

0 دیدگاه
ویدیو
میانگین رتبه 1/5 تعداد رای (1 امتیاز)

اکنون زمانی است که شما می‌توانید به راحتی به شغل مورد علاقه‌تان در حوزه دندانپزشکی نزدیک شوید. آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره دستیاری دندانپزشک در شهر اهواز، به شما فرصتی منحصر به فرد را برای ارتقاء حرفه‌ی خود ارائه می‌دهد.

دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا به صورت مجازی برگزار می‌شود، به این ترتیب شما می‌توانید از هر کجا و هر زمانی که دارای اینترنت هستید، در این دوره شرکت کنید. به علاوه، این دوره به صورت آفلاین نیز برگزار می‌شود و شامل ارسال جزوه و دی وی دی آموزشی به شما می‌باشد.

با شرکت در این دوره، شما به صورت کامل با مباحث علمی و عملی دندانپزشکی آشنا خواهید شد. تحت راهنمایی متخصصان مجرب آموزشگاه آپادانا، مهارت‌های عملی و تخصصی مرتبط با دستیاری دندانپزشک را فرا خواهید گرفت.

پس از اتمام دوره، شما آماده‌ی شروع مسیر حرفه‌ای در حوزه دندانپزشکی خواهید بود. با استفاده از دانش و مهارت‌های به دست آمده، فرصت‌های شغلی جدید را خواهید داشت و بهبود شرایط حرفه‌ای خود را تجربه خواهید کرد.

پس از اتمام دوره دستیاری دندانپزشک در آموزشگاه آپادانا، گواهی حضور در دوره به شما اهدا خواهد شد که در رزومه‌ی شما اعتبار و ارزش بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.(آموزش دستیاری دندانپزشک در اهواز)

کلاس های غیر حضوری دستیار دندانپزشک در اهواز

آموزشگاه آپادانا با ارائه کلاس مجازی دستیار دندانپزشکی در شهر اهواز، به شما فرصتی فوق‌العاده را برای بهبود مهارت‌هایتان در این حوزه ارائه می‌دهد. دوره دستیاری دندانپزشکی در آموزشگاه آپادانا به صورت مجازی برگزار می‌شود، به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از هر کامپیوتر یا تلفن همراه دارای اینترنت، به راحتی و در زمانی که برایتان مناسب است، به کلاس‌ها دسترسی داشته باشید.

با شرکت در کلاس مجازی دستیار دندانپزشکی، شما به عنوان دانشجو با محتوای آموزشی کامل و جامعی که در قالب جزوه و دی وی دی ارائه می‌شود، در مباحث مرتبط با دستیاری دندانپزشکی آشنا می‌شوید. اساتید مجرب و متخصص آموزشگاه آپادانا به شما تمام اصول و فنون مربوط به این شغل را به طور جامع و کاربردی آموزش می‌دهند.

در کلاس مجازی دستیار دندانپزشکی آموزشگاه آپادانا، شما به روشی تعاملی و با استفاده از فناوری های دیجیتالی، فرصتی برای پرسش و پاسخ و گفتگو با اساتید و همکاران خود دارید. این محیط آموزشی پویا و ارتباط مستقیم با اساتید، امکان انتقال بهتر مفاهیم و بهره‌وری بیشتر را فراهم می‌کند(آموزش دستیاری دندانپزشک در اهواز)

میانگین درآمد شغل دستیاری دندانپزشک

حقوق دستیار بستگی به محل کار متغیر و زمان کار هم بسته به فضای کاری بصورت تمام وقت یا پاره وقت متغیر می باشد. همچنین با توجه به استان، شهر و موقعیت مکانی مطب، حقوق امکان تغییر دارد. اما معمولا دستیاری که وظایف منشی‌گری را هم انجام بدهد حقوقی معادل پایه حقوق وزارت کار دریافت می‌کند. به طور کلی بازه حقوقی دستیار دندانپزشک را می‌شود از چهار میلیون تا هفت میلیون در نظر گرفت.

کمترین حقوق مناسب دانشجویان و یا کسانی است که تمایل به کاره پاره‌وقت دارند. بیشترین تعداد افراد، حقوق پایه وزارت کار و کمی بیشتر از آن را دریافت می‌کنند. عده‌ای نیز با توجه به سابقه کاری، میزان مسئولیت و وظایفی که به آنها محول شده و همینطور موقعیت مطب به سقف حقوق می‌رسند.

 

آموزش دستیاری

دوره های دستیاری دندانپزشک در اهواز

به طور معمول به افرادی که به دکتر دندانپزشک،خدمات رسانی و همچنین تمام تجهیزات مورد نیاز دندانپزشک را فراهم می کند دستیار دندانپزشک می گویند. وجود یک دستیار از ایجاد بسیاری از خطاها جلوگیری می کند ،دستیار دندانپزشک به عنوان یک ستون فقرات برای عمل دندانپزشکی موفق است.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک ،مرکز آموزش آپادانا با وظایف متعدد یک دستیار آشنا شوید و مدرک معتبر از این مجموعه دریافت نمایید.(مراکز آموزش دستیاری دندانپزشک در اهواز).

چرا در دوره دستیار دندانپزشک شرکت کنم؟

دوره دستیار دندانپزشک شامل آشنایی با آناتومی دهان و دندان ، بهداشت دهان و دندان و آشنایی با یونیت دندانپزشکی است. این مهارت ها توسط دندانپزشک و در محیط کاملا عملی تدریس می‌شود. افرادی که علاقه مند به کار در دندانپزشکی به عنوان دستیار دندانپزشک هستند می‌توانند با کسب این مهارت ها وارد بازار کار شوند. همچنین منشی ها و پرستارانی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توانند برای بالا بردن مهارت های خود به صورت عملی در دوره دستیار دندانپزشک شرکت نمایند. دانشجویان پس از کسب مهارت ها و آموزش های تئوری و عملی مدرک و گواهینامه معتبر از مرکز آموزش های ایرکاس دریافت می‌کنند و می‌توانند وارد بازار کار شوند. (کلاس دستیاری دندانپزشک در اهواز).

آموزش مجازی آپادانا

مزایای شغل دستیاری دندانپزشکی

شرکت در دوره دستیاری دندانپزشک برای شما بهترین فرصت را برای افزایش مهارت‌ها و دستیابی به دانش تخصصی در این حوزه فراهم می‌کند. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود تا به عنوان یک دستیار دندانپزشک، به بهبود سلامت دهان و دندان بیماران کمک کنید.

آموزشگاه آپادانا با برگزاری این دوره به صورت مجازی و ارائه جزوه و دی وی دی، به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و هر مکانی که برایتان مناسب است، به آموزش دستیاری دندانپزشکی بپردازید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با راحتی و در تناسب با برنامه‌های روزانه خود، از آموزش و یادگیری بهره‌برده و مهارت‌هایتان را تقویت کنید.

دوره دستیاری دندانپزشکی در آموزشگاه آپادانا به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از جزوه و دی وی دی، به صورت جامع و کامل با مباحث مرتبط با این حرفه آشنا شوید. اساتید مجرب آموزشگاه آپادانا به شما تمامی مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم را آموزش می‌دهند تا شما در آینده به عنوان یک دستیار دندانپزشک موفق و ماهر به فعالیت خود ادامه دهید.شرکت در این دوره باعث می‌شود تا شما به یک فرد متخصص و مورد اعتماد در حوزه دستیاری دندانپزشکی تبدیل شوید.(آموزش دستیاری دندانپزشک در اهواز).

ویژگی های دستیار ماهر دندانپزشک

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

بازار کار دستیار دندانپزشک برای بانوان

دستیاران دندانپزشک معمولاً خانم هستند چون در محیطهای دندانپزشکی که دندانپزشک آقا باشد اگر دستیار هم آقا باشد بیماران خانم احساس راحتی ندارند چون محیط کاملاً مردانه است. با این حال در بعضی مطب ها و درمانگاه ها مخصوصا برای شیفت شب آقایان هم مشغول به کار هستند.

حقوق دستیار دندانپزشک در اهواز

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد (آموزش نرس دندانپزشکی در اهواز).

ویژگی های دوره های منشی امور پزشکی در اهواز

  • طول دوره: ۳۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه

پک آموزش مجازی دستیاری دندانپزشکی خوانی برای توست…

برای آموزش دستیاری دندانپزشک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 1/5 تعداد رای (1 امتیاز)