×

آموزش دستیار دندانپزشکی

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزشگاه آپادانا از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش دستیاری دندانپزشک با سه شعبه فعال در تبریز است و شما می توانید از دانش اساتید مجرب و متخصص دوره آموزش دستیار دندانپزشکی در این آموزشگاه بهره مند شوید. (آموزش دستیار دندانپزشکی)

دوره دستیار دندانپزشکی  به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره دستیار دندانپزشکی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نحوه کار با تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت – جراحی-ارتودنسی و… به صورت عملی آموزش داده می شود.(فیلم آموزش دستیار دندانپزشکی)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی اقدام نمایید.( آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

دوره پایپینگ در تبریز

وظایف دستیار کنار دندانپزشک

  • کمک به دندانپزشک در طول روش های مختلف درمان
  • گرفتن عکس از دندان
  • اخذ اطلاعات خاص از بیمار در مورد سوابق بیماری ، فشار خون و یا ضربان قلب
  • آماده سازی تمامی ابزار های لازم و استریل کردن ابزار و تجهیزات جهت جلوگیری از عفونت و انتقال بیماری
  • فراهم کردن آرامش بیمار قبل و بعد از درمان
  • آموزش دستورالعمل های مراقبت از دهان ، پس از عمل جراحی یا سایر روش های درمان دندان، مانند ترمیم ، پر کردن و…
  • ترکیب مواد دندانپزشکی
  • تشکیل پرونده برای بیمار
  • محفوظ نگه داشتن اطلاعات خصوصی بیمار
  • آموزش بیماران جهت بهداشت دهان و دندان برای حفظ سلامت دهان و دندان مانند طریقه صحیح نخ دندان ، مسواک زدن صحیح و تغذیه مناسب
  • انجام کارهای اداری که اغلب نیاز به رایانه شخصی دارد
  • تعامل با بیماران مانند قرار ملاقات ، پاسخ به تلفن ها ، پرداخت صورتحساب ها و غیره
  • مراقبت مستقیم از بیمار در تمام تخصص های دندان ، از جمله ارتودنسی ، دندانپزشکی کودکان و جراحی دهان
  • آماده سازی یونیت دندانپزشکی
  • آماده سازی قالب ها برای ارسال به لابراتوار

( دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی)

ویژگی های دستیار دندانپزشک

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

(آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

آیا من می‌توانم دستیار دندانپزشک شوم؟

یکی از شغل هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد، شغل دستیار دندانپزشک است. دستیار دندانپزشکی شغلی است که افراد با استفاده از آن می ‌توانند به ارائه خدمات پزشکی به بسیاری از کسانی که به مشکلات دندانی و دهانی دچار می باشند، بپردازند. این افراد به یک دستیار نیازمند هستند، تا بتوانند به خوبی کار های خود را به پیش ببرند. کسانی که در این شغل به فعالیت می پردازند، معمولا در کارهایی مانند، پر کردن و یا روکش کردن یک دندان نیاز به کمک بوده را همراهی کرده و اقدامات لازم برای آن را انجام می دهند تا دکتر دندانپزشک بتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد.

در کل می ‌توان گفت این شغل به عنوان یک شغل دستیاری، دارای یک سری از پیچ و خم ها می باشد که افراد اگر از هوش کافی برخوردار نباشند، نمی ‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. این شغل در دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اگر دستیاران دندانپزشک در بعضی از جراحی های دندان و انجام اقدامات درمانی بر روی دندان حاضر نباشند، به احتمال زیاد دندانپزشک دچار مشکل شود و روند کار به خوبی پیش نرود و ممکن است از کیفیت کار دندانپزشکی نیز کاسته شود. توصیه ما به دندانپزشکان این است که حتما در مطب و کلینیک ها برای انجام امور دستیارانی حضور داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

 فرصت‌های شغلی دستیار دندانپزشکی کجا‌ها هستند؟

بیمارستان‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی اصلی‌ترین موقعیت‌هایی هستند که نیاز به دستیار دندانپزشک دارند، دستیار دندانپزشک می‌تواند از مهارت حرفه‌ای خود برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده کند. شرکت‌های بیمه دندانپزشکی برای بررسی درخواست‌ها و شکایات نیاز به افراد آشنا به امور دندانپزشکی کلینیکی دارند(آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

محتویات پک آموزشی دستیار دندانپزشکی

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی دستیار دندانپزشکی که به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود. (دانلود رایگان کتاب آموزش دستیار دندانپزشکی)

اهداف برگزاری دوره دستیار دندانپزشکی

دوره دستیار دندانپزشک شامل آشنایی با آناتومی دهان و دندان ، بهداشت دهان و دندان و آشنایی با یونیت دندانپزشکی است. این مهارت ها توسط دندانپزشک و در محیط کاملا عملی تدریس می‌شود. افرادی که علاقه مند به کار در دندانپزشکی به عنوان دستیار دندانپزشک هستند می‌توانند با کسب این مهارت ها وارد بازار کار شوند. همچنین منشی ها و پرستارانی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توانند برای بالا بردن مهارت های خود به صورت عملی در دوره دستیار دندانپزشک شرکت نمایند. دانشجویان پس از کسب مهارت ها و آموزش های تئوری و عملی مدرک و گواهینامه معتبر از مرکز آموزش های ایرکاس دریافت می‌کنند و می‌توانند وارد بازار کار شوند.(آموزش دستیار کنار دندانپزشک)

طول دوره دستیار دندانپزشکی

طول دوره دستیار دندانپزشکی یک و نیم ماه و تایم آموزشی آن   ۳۰   ساعت می باشد.

حقوق یک دستیار دندانپزشکی چقدر است ؟

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد

پک  آموزش مجازی دستیار دندانپزشکی دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.

اگر ساکن و یکنواخت بودن را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.

واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

( دستیار دندانپزشکی در تهران)

آیا واقعاً نیازی به آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های دستیار دندانپزشکی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول دستیار دندانپزشکی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی شیراز)

برای آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریزبا کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید