×

آموزش نسخه پیچی در بوشهر

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

نسخه پیچی داروخانه یکی از مهارت‌های حیاتی در صنعت پزشکی است (آموزش نسخه پیچی در بوشهر) که در ترجمه و تهیه صحیح نسخه‌های پزشکی و تهیه داروها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. در شهر بوشهر نیز تلاش برای یافتن مجریان ماهر و متخصص در آموزش نسخه پیچی اهمیت بالایی دارد. در این مقاله، آموزشگاه آپادانا را به عنوان مجری دوره آموزش نسخه پیچی در بوشهر معرفی خواهیم کرد.

آموزشگاه آپادانا: آموزشگاه آپادانا یک مرکز آموزشی معتبر در حوزه پزشکی و داروسازی است که آموزش نسخه پیچی را در شهر بوشهر ارائه می‌دهد. با داشتن اساتید مجرب و با تجربه در زمینه نسخه پیچی، این آموزشگاه به دانشجویان این شهر امکان آموزش بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها را فراهم می‌کند.

آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. دوره تکنسین داروخانه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. نسخه خوانی داروخانه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا. (آموزش نسخه پیچی در بوشهر)

آموزش نسخه پیچی در بوشهر

آموزش نسخه پیچی در بوشهر به صورت مجازی

آیا شما علاقه دارید تکنسین داروخانه شوید یا می‌خواهید مهارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنید؟ آپادانا به عنوان یک مرکز آموزشی برجسته، دوره‌های تکنسین داروخانه را به دو صورت حضوری در شهر تبریز و به صورت مجازی در بوشهر برگزار می‌کند.

برای ثبت نام در کلاس‌های نسخه پیچی و بهره‌مندی از این دوره‌های آموزشی بدون نیاز به حضور حضوری، با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. این دوره‌ها با تلاش‌های بی‌وقفه و تجربه سال‌ها اساتید مجرب آموزشگاه تدوین شده‌اند و به شما توسط فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی ارائه می‌شوند.

در این دوره‌ها، از مباحث ابتدایی تا مفاهیم پیچیده‌تر نسخه پیچی و نسخه خوانی به شما آموزش داده می‌شود. برنامه‌های آموزش نسخه پیچی در بوشهر نیز از این فرصت بهره‌مند می‌شوند.اگر شما به دنبال شروع یا پیشرفت حرفه تکنسین داروخانه هستید، با آموزشگاه آپادانا همراه شوید و از مهارت‌های جدید و دانش عمیق در این حوزه بهره‌مند شوید.

چگونه می‌توانم نسخه خوان شوم

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود (آموزش نسخه پیچی در بوشهر).

فرصت‌های شغلی تکنسین داروخانه کجا‌ها هستند

  • داروخانه‌ها و دراگ استورها
  • بیمارستان‌ها؛ تکنسین‌های داروخانه‌ای که آموزش دیده و گواهینامه داشته باشند، می‌توانند در بیمارستان‌ها فعالیت کنند.
  • پرستار خانگی یا پرستار آسایشگاه؛ پرستاران خانگی یا پرستار آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین وظیفه مراقبت و دارو دادن به افراد بیمار یا ناتوان را بر عهده دارند.
  • فروشنده و بازاریاب محصولات دارویی؛ تکنسین داروخانه با آموزش‌هایی که دیده و آشنایی‌اش با دسته‌های دارویی، توانایی بازاریابی و فروش محصولات دارویی شرکت‌های داروسازی را دارد.
  • همکاری با سازمان‌های بهداشتی و مراقبتی؛ این سازمان‌ها به کسانی که نیاز دارند که حداقل دانش را در مورد بیماری‌ها، مراقبت از بیماران، تجویز داروها برای بیماری‌های عمومی و پرتکرار و نحوه مصرف داروها داشته باشند.

محتویات پک آموزشی نسخه پیچی داروخانه

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی نسخه پیچی ، نمونه نسخه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آشنايي با اشكال دارويي
  • آشنايي با دسته درمان داروها
  • فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي
  • داروهاي گياهي
  • تجهيزات پزشكي
  • مهارتهاي ارتباط و تعامل بين فردي
  • قوانين و حدود اختيارات
  • نسخه خواني
  • قيمت گذاري داروها
  • آشنایی با نرم افزار داروخانه
  • داروشناسي عمومي داروهاي ايراني و خارجي
  • آشنايي با علم بهداشت پوست و محصولات آرايشي و بهداشتي
  • آشنايي با مكملهاي رژيم غذايي و محصولات موجود در بازار

آموزش مجازی آپادانا

 

آشنایی با فرایند نسخه خوانی داروخانه در بوشهر

۱- مطالعه کامل مبحث داروشناسی (آشنایی کامل با انواع داروها ، دیکته داروها ،شکل های دارویی، اسامی دارو ها و گروه های دارویی) – بدون تسلط بر این موضوعات حقیقتا هرگز در کار در داروخانه به عنوان نسخه خوان موفق نخواهید بود ، شاید بپرسید چرا ؟؟؟ یک علت آن رو این طور بگویم که ؛ شما توانستید از روی نسخه داروی Losartan رو بخونید ، تا زمانی که ندانید این دارو از گروه داروهای ضد فشار خون هست ، باید تمام قفسه های داروخانه رو بگردید .

زیرا در اکثر داروخانه ها تقریبا قریبا به ۱۰۰% داروها بر اساس گروه های دارویی چیده شده اند . یا برخی داروها با نام تجاری توسط پزشک تجویز می شوند . بعنوان مثال Lozar که نام تجاری داروی Lozartan می باشد . شما باید بدانید که Lozar مربوط به این دارو هست که بتوانید به بیمار ارائه دهید و حتی آشنایی با املا و دیکته دارو که در تشخیص دارو بخصوص داروهایی که ناقص در روی نسخه نوشته می شوند بسیار مهم می باشد و … پس تسلط بر این مبحث کاملا ضروری و اولین قدم در نسخه خوانی است . علاوه بر موارد ذکر شده نکات دیگری نیز وجود دارد که میتواند شما را در بهبود قدرت نسخه خوانی کمک کند. ( همه موارد بصورت مفصل در مجموعه آموزشی ما موجود می باشد)

۲- خواندن نمونه نسخه های آموزشی ، معمولا پس از کار کردن هرچند کوتاه در یک داروخانه خیلی سریع با دست خط پزشک های محدوده آشنا خواهید شد . اما برای شروع کار و دسترسی نداشتن به داروخانه جهت کار و یا کارورزی ، داشتن تعداد زیادی نسخه جهت تسلط ضروریست . (بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشک در مجموعه آموزشی موجود است)

حقوق یک تکنسین داروخانه

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد. (آموزش نسخه پیچی در بوشهر)

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی نسخه پیچی داروخانه

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
عدم نیاز به حضور فیزیکی
امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)