×

آموزش نسخه پیچی در تبریز

2 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4.7/5 تعداد رای (16 امتیاز)

آموزش نسخه پیچی در تبریز

دوست داری یه شغل خوب و با کلاس داشته باشی؟ پس برای آموزش نسخه پیچی در تبریز با ما همراه باشید. آموزشگاه آپادانا برترین برند آموزشی در رشته های آموزشی تکنسین داروخانه ، آموزش نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه و سایر رشته های ایمنی و بهداشت ، پزشکی و سلامت آماده ارائه خدامات آموزشی به همشهریان تبریز می باشد.آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. (آموزش نسخه پیچی).

داروخانه چیست

داروخانه موسسه ای پزشکی است که با اخذ پروانه مخصوص از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و با داشتن مسئول فنی واجد شرایط به ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو، شیر خشک و مکمل های غذایی رژیمی ،غذاهای کمکی شیرخواران و لوازم مصرفی پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی مجاز مبادرت می نماید .(دوره نسخه خوانی)

 مسئول فنی داروخانه کیست:

داروسازی است که باداشتن برگ تشخیص صلاحیت مسئول فنی صادره از سوی اداره کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر و پروانه مسئولیت فنی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه ، به وظایف قانونی خود در داروخانه عمل می نماید و مسئولیت فنی آن را بر عهده می گیرد. (نسخه خوانی داروخانه)

موسس داروخانه کیست:

عبارتست از شخصیتی که صلاحیت آن جهت تاسیس داروخانه مطابق ضوابط و مقررات به تایید کمیسیون امور داروخانه ها مصرح در ماده ۲۰ قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی ،مواد خوردنی و آشامیدنی رسیده است و پروانه تاسیس داروخانه از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه ، دریافت نموده است.

 

دوره تکنسین داروخانه در تبریز

 

حقوق یک نسخه پیچ داروخانه چقدر است

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد.(دوره تکنسین داروخانه در تبریز)

میانگین رتبه 4.7/5 تعداد رای (16 امتیاز)