×

آموزش نسخه پیچی در مرند

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

در شهر مرند، برای آموزش نسخه پیچی می‌توانید از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی محلی استفاده کنید. این مراکز آموزشی ممکن است دوره‌هایی در زمینه نسخه‌نویسی و مهارت‌های مرتبط را ارائه دهند.

از طریق جستجو در اینترنت یا پرس و جو از افراد محلی، می‌توانید به آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مرند مراجعه کنید. اطلاعاتی در مورد دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آن‌ها را کسب کنید و با توجه به نیازهای خود، یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری نسخه پیچی انتخاب کنید.

همچنین، می‌توانید از آموزشگاه‌های آنلاین استفاده کنید که دوره‌های آموزشی نسخه پیچی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. این منابع آموزشی اغلب با ویدئوها، متن‌ها و تمرینات عملی همراه هستند و شما را به صورت مستقل در فرآیند یادگیری همراهی می‌کنند.

مهمترین نکته در آموزش نسخه پیچی، تمرین و تمرکز است. برای بهبود مهارت‌های خود در نسخه پیچی، بهتر است به صورت منظم و مداوم تمرین کنید و با قوانین و مبانی اصولی نسخه‌نویسی آشنا شوید. همچنین، اهمیتی به پیشرفت و پیشروی در این حوزه بدهید و همیشه به روز باشید تا با تغییرات و نیازهای جدید در این زمینه هماهنگ شوید

آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. دوره تکنسین داروخانه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. دوره نسخه خوانی داروخانه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

آموزش نسخه پیچی به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

0 تا 100 دوره های آموزشی نسخه پیچی داروخانه

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

آیا من می‌توانم نسخه خوان شوم؟

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

اهداف برگزاری دوره تکنسین داروخانه

از اهداف اصلی این دوره توانایی نسخه خوانی در افراد فارغ التحصیل می‌باشد. این افراد باید تبحر لازم را در امر خواندن نسخه شامل نوع دارو، شکل دارو و تعداد آن کاملاً بدست آورند. همچنین با دسته‌بندی کلی داروها آشنا گردیده و دارای توانایی در قفسه چینی داروخانه گردند. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

شهریه دوره تکنسین داروخانه

شهریه دوره آموزشی حضوری نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه مبلغ ۱٫9۹۰٫۰۰۰ تومان بوده که هزینه دوره غیر حضوری (مجازی ، ارسال پک آموزشی به درب منزل) مبلغ 9۹۰٫۰۰۰ تومان می باشد.(آموزش نسخه پیچی در مرند).

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی با فرایند نسخه خوانی داروخانه:

۱- مطالعه کامل مبحث داروشناسی (آشنایی کامل با انواع داروها ، دیکته داروها ،شکل های دارویی، اسامی دارو ها و گروه های دارویی) – بدون تسلط بر این موضوعات حقیقتا هرگز در کار در داروخانه به عنوان نسخه خوان موفق نخواهید بود ، شاید بپرسید چرا ؟؟؟ یک علت آن رو این طور بگویم که ؛ شما توانستید از روی نسخه داروی Losartan رو بخونید ، تا زمانی که ندانید این دارو از گروه داروهای ضد فشار خون هست ، باید تمام قفسه های داروخانه رو بگردید .

زیرا در اکثر داروخانه ها تقریبا قریبا به ۱۰۰% داروها بر اساس گروه های دارویی چیده شده اند . یا برخی داروها با نام تجاری توسط پزشک تجویز می شوند . بعنوان مثال Lozar که نام تجاری داروی Lozartan می باشد . شما باید بدانید که Lozar مربوط به این دارو هست که بتوانید به بیمار ارائه دهید و حتی آشنایی با املا و دیکته دارو که در تشخیص دارو بخصوص داروهایی که ناقص در روی نسخه نوشته می شوند بسیار مهم می باشد و … پس تسلط بر این مبحث کاملا ضروری و اولین قدم در نسخه خوانی است . علاوه بر موارد ذکر شده نکات دیگری نیز وجود دارد که میتواند شما را در بهبود قدرت نسخه خوانی کمک کند. ( همه موارد بصورت مفصل در مجموعه آموزشی ما موجود می باشد)

۲- خواندن نمونه نسخه های آموزشی ، معمولا پس از کار کردن هرچند کوتاه در یک داروخانه خیلی سریع با دست خط پزشک های محدوده آشنا خواهید شد . اما برای شروع کار و دسترسی نداشتن به داروخانه جهت کار و یا کارورزی ، داشتن تعداد زیادی نسخه جهت تسلط ضروریست. (بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشک در مجموعه آموزشی موجود است)

حقوق یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد. (آموزش نسخه پیچی در مرند)

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)