×

آموزش نسخه پیچی در یزد

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش نسخه پیچی در یزد

آموزش نسخه پیچی یکی از مهمترین مهارت‌ها در زمینه داروسازی و صنعت پزشکی است. در شهر یزد، آموزشگاه آپادانا با ارائه دوره‌های آموزشی نسخه پیچی، به دانشجویان و علاقه‌مندان این شهر امکان فراگیری این مهارت را می‌دهد. آپادانا با تیم اساتید مجرب و متخصص در زمینه نسخه پیچی، برنامه‌های آموزشی جامعی را ارائه می‌دهد.

با انتخاب آموزشگاه آپادانا به عنوان مجری دوره آموزش نسخه پیچی در یزد، دانشجویان فرصتی عالی برای یادگیری مهارت‌های لازم برای ترجمه و تهیه نسخه‌های پزشکی به دست می‌آورند. آموزشگاه آپادانا با توجه به جنبه‌های تئوری و عملی نسخه پیچی، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از روش‌های به‌روز و تکنیک‌های بهینه، مهارت‌های خود را تقویت کنند و در زمینه نسخه پیچی به عنوان متخصصانی ماهر به میدان کار وارد شوند.

آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا. (آموزش نسخه پیچی در تبریز)

آموزش نسخه پیچی به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود. (نسخه پیچی)

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه پیچی داروخانه

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید. (آموزش نسخه پیچی در یزد)

آیا من می‌توانم نسخه خوان شوم؟

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود (آموزش نسخه پیچی در یزد).

آموزش نسخه پیچی در یزد

محتویات پک آموزشی نسخه پیچی داروخانه

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی نسخه پیچی ، نمونه نسخه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آشنايي با اشكال دارويي
  • آشنايي با دسته درمان داروها
  • فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي
  • داروهاي گياهي
  • تجهيزات پزشكي
  • مهارتهاي ارتباط و تعامل بين فردي
  • قوانين و حدود اختيارات
  • نسخه خواني
  • قيمت گذاري داروها
  • آشنایی با نرم افزار داروخانه
  • داروشناسي عمومي داروهاي ايراني و خارجي
  • آشنايي با مكملهاي رژيم غذايي و محصولات موجود در بازار
  • آشنايي با اصول درمان با داروهاي گياهي

اهداف برگزاری دوره تکنسین داروخانه

هدف از برگزاری این دوره توانایی نسخه خوانی در افراد فارغ التحصیل می‌باشد. این افراد باید تبحر لازم را در امر خواندن نسخه شامل نوع دارو، شکل دارو و تعداد آن کاملاً بدست آورند. همچنین با دسته‌بندی کلی داروها آشنا گردیده و دارای توانایی در قفسه چینی داروخانه گردند. (آموزش نسخه پیچی در یزد)

آموزش مجازی آپادانا

حقوق یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد. (نسخه پیچی داروخانه چیست)

به ما امتیاز دهید