×

آموزش کمک های اولیه در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزش حضوری کمک های اولیه به صورت حضوری و عملی در تبریز و به صورت مجازی در سایر شهر های ایران به همراه ارسال گواهینامه. با شرکت در کلاس های امداد و نجات و کمک های اولیه در مواقع خطر و نیاز بدون استرس و نگرانی میتوانید اقدامات اولیه تا قبل رسیدن اورژانس رو انجام بدید و جون یکیو نجات بدین. (آموزش کمک های اولیه در تبریز)

سوانح و حوادث جزء الینفک زندگی بشری است و در همه اکوسیستم ها و شرایط زندگی اعم از شهرنشینی و روستانشینی وجود دارد.

شما باید کمک ها و امداد های اولیه را فرا بگیرید تا بتوانید در شرایط نیاز به دوستان، خانواده، و هم نوعان خود کمک کنید. امروز به شما آموزش کمک های اولیه به هنگام مواجهه با فرد مصدوم داده می شود. با ما همراه باشید. (آموزش کمک های اولیه در تبریز)

 ویژه بازارکارآموزش کاملا عملی
 مشاوره041-4164
 تماس09361364164
 پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
 گواهینامهبین المللی
 نحوه ثبت نامحضوری+تلفنی+آنلاین

دوره آموزش کمک های اولیه به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره آموزش فوریت های پزشکی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد آموزش فوریت های پزشکی به صورت عملی آموزش داده می شود(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

مزایای شرکت دوره کمک های اولیه در تبریز

کاهش تعداد حوادث در محل کار

دوره کمک های اولیه در تبریز به کارکنان شاغل در یک محیط کاری کمک می کند تا یاد بگیرند که نسبت به ایمنی در محل کار خود هوشیارانه عمل کنند که این مسئله منجر به کاهش تعداد صدمات می‌شود . به حداقل رساندن خطر برای کارگران و کاهش حوادث در محل کار برای همه یک مزیت است.(جهت اطلاعات بیشتر درمورد ایمنی و بهداشت صنعتی محل کار مقاله HSE را مطالعه فرمایید)

 نجات جان انسان ها

هنگامی که یک تصادف اتفاق می افتد هر ثانیه آن مهم است و انجام کمک های اولیه می تواند به معنای واقعی کلمه ، تفاوت بین مرگ و زندگی را ایجاد کند.(جهت اطلاعات بیشتر در زمینه دوره کمک های اولیه در تبریز میتوتنید مقاله دوره کمک های اولیه در تبریز را مطالعه نمایید)

کمک های اولیه بر بهبودی فرد تاثیر می گذارند و می توانند تفاوت در ناتوانی کوتاه ‌مدت و بلند مدت را تعیین کنند . زیرا مغز انسان تنها می تواند ۶ دقیقه بدون اکسیژن را تحمل کند، بنابراین انجام کمک های اولیه به محض از دست دادن هوشیاری برای بقای جان فرد ضروريست.

همچنین ممکن است در خانواده خود و یا حتی در خیابان با یک فردی که از بیماری قلبی رنج برده و دچار حمله قلبی شده است مواجه شوید که در صورتی که دانش کمک های اولیه را داشته باشید می توانید تا رسیدن کمک های پزشکی و اورژانس او را از مرگ حتمی نجات دهید.( آموزش کمک های اولیه در تبریز)

تسکین درد

در صدمات جزئی دانستن چگونگی تسکین درد ممکن است از حمله پانیک جلوگیری کند. آرام ماندن و حمایت عاطفی در واقع یک نوع موثر تسکین درد است .

فردی که در زمینه کمک های اولیه آموزش دیده است می ‌داند که چگونه شخص مصدوم را از نظر فیزیکی حرکت دهد و به این ترتیب آسیب فرد کمتر می شود . امدادگر همچنین می تواند هرگونه پانسمان یا بانداژی که ممکن است مورد نیاز باشد را اعمال کند.

 افزایش ایمنی

یادگیری کمک های اولیه شما را مستعد تشخیص خطرات احتمالی می ‌کند. همچنین می توانید به افراد کمک کنید تا از محیط اطراف خود بیشتر آگاه شوند و به آنها کمک کنید تا خطرات احتمالی را شناسایی کنند .بنابراین آموزش دیدن کمک های اولیه به شما کمک می کند تا از خود، خانواده ،همکاران، دوستان و جامعه مراقبت کنید(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

کاهش زمان بهبودی

واکنش سریع به بیماری یا آسیب قبل از رسیدن کمک های بیشتر مانند آمبولانس یا اورژانس نه تنها می ‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد بلکه درد بیمار را نیز کاهش می دهد(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی فوریت های پزشکی

 به چند طریق میتوانید برای ثبت نام در دوره های آموزشی امداد و نجات و فوریت های پزشکی اقدام فرمایید: هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی فوریت های پزشکی  اقدام نمایید.

تعريف كمك هاي اوليه

مجموعه مراقبت ها و اقدامات اوليه اي را كه جهت نجات جان و يا جلوگيري از تشديد وضعيت مصدوم يا بيمار تا قبل از رساندن و تحويل او به مراكز درماني توسط افراد آموزش ديده انجام مي شود،كمك هاي اوليه مي نامند. (آموزش کمک های اولیه در تبریز)

مفهوم فوریت های پزشکی

خدمات‌درمانی مورد نیاز به هنگام وقوع یک وضع جدی و غیرمنتظره شامل بیماری یا آسیب و نیاز به اقدامات فوری را در اصطلاح فوریت‌های پزشکی می‌نامند(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

هدف اصلی امداد رسانی و کمک های اولیه

۱- جلوگیری از مرگ (زنده نگه داشتن جان مصدوم)

۲- پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی

۳- کاهش درد و رنج مصدوم

۴- جلوگیری از شدت یافتن عارضه یا دو برابر شدن مصدومیت

این اقدامات می‌توانند شامل اقدامات جسمی یا روحی باشند.

معرفی دوره کمک های اولیه

در سازمان های معتبر جهانی اورژانس، جهت ارائه خدمات ساده کمک های اولیه، دوره های آموزشی مختلفی برای مردم برگزار می شود که معمولا به عنوان اولین شخص آموزش دیده در زمینه مراقبت های طبی می باشد که به صحنه اورژانس می رسد. آنها می توانند یک سری از خدمات اولیه و حیاتی کمک های اولیه را ارائه دهند، صحنه را تا حد امکان کنترل و آن را برای رسیدن آمبولانس EMS مهیا کند و همچنین اطلاعات صحنه و بیماران را به پرسنل EMS ارائه دهد. (آموزش کمک های اولیه در تبریز)

سر فصل های دوره کمک های اولیه در تبریز

  • اصول کمک های اولیه و فوریت های پزشکی
  • سوختگی
  • شکستگی
  • احیای قلبی و ریوی
  • مصمومیت ها
  • انواع خونریزی ها
  • حمل مصدوم
  • کنترل علائم حیاتی
  • تزریقات و پانسمان
  • خونگیری و سرم

اهمیت امداد و فوریت های پزشکی

امدادرسانی به بیماران و  نیازمندان در شرایط بحرانی در فطرت و نهاد تمامی انسانها وجود دارد و لزوم وجود موسسات امدادرسانی در چنین شرایطی از ضروریات عملکرد مناسب در هر جامعه ای می باشد. اورژانس ( فوریت های پزشکی) یکی از مهم ترین و اصلی ترین واحدهای امدادرسانی در هر کشوری به حساب می آید.

اورژانسی‌ها، سربازان خط مقدم جنگ با کرونا هستند

درروزهای کرونایی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از پیشتازان و سربازان مبارز خط مقدم صحنه‌های مختلف حوادث و بیماری کرونا و… هستند که در شرایط فعلی به مقابله با کرونا کمر همت بسته و با کم‌ترین امکانات و تجهیزات به عنوان اولین فرد، بر بالین بیماران مشکوک به کرونا یا هر نوع بیماری حاضر می‌شوند(آموزش کمک های اولیه در تبریز)

خصوصیات امدادگر

شخص کمک دهنده نیازی به داشتن اطلاعات پزشکی یا پرستاری ندارد. همه افراد می‌توانند با آموختن اصول کمکهای اولیه و انجام کمک صحیح و به موقع ، چه بسا باعث جلوگیری از مرگ حتمی مصدومین و یا ازدیاد و شدت یافتن عوارض مختلف گردند.

امدادگر باید سرعت عمل داشته و در هر حادثه به سرعت از وضع بیمار و نوع حادثه اطلاعاتی کسب نموده و اقدام به نجات بیمار نماید.

در هر حادثه خونسردی خود را حفظ نموده و با آرامش دست بکار شود.

به روحیه بیمار توجه نموده و سخنانش تسلی‌بخش بوده و رفتارش اطمینان بخش و توام با دلسوزی می‌باشد.

در کارش وارد بوده و با اصول کمکهای اولیه آشنا باشد و بداند که در هر حادثه به چه نحو باید عمل کند.

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

بهترین اموزشگاه دوره کمک های اولیه در تبریز

دوره کمک های اولیه در تبریز و فوریت های پزشکی یکی از پرمخاطب ترین دوره های آموزشگاه آپادانا در تبریز می باشد. در واقع هنرجویان با شرکت در این دوره با تمامی مباحث مربوطه به صورت تئوری و هم به صورت عملی آشنا خواهند شد.دوره کمک های اولیه و فوریت های پزشکی هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

مدرک فنی حرفه ای کمک های اولیه در تبریز

مدرک دوره های آموزشگاه کاسپین  قابل ترجمه رسمی مورد تایید سازمان فنی حرفه ای می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسه اخذ نمایند.

آموزشگاه آپادانا در تبریز با برگزاری دوره آموزش امداد و کمک های اولیه با آموزش اصول و تکنیک های مدرن کمک های اولیه در جهت پیشرفت کشور گامی مثبت برداشته است(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

اهداف برگزاری دوره فوریت های پزشکی

دریافت خدمات پزشکی مناسب برای بیماران یا آسیب دیدگان حوادث پیش از رسیدن به بیمارستان نقش مهمی در زنده ماندن و نجات جان بیمار ایفا می کند. امدادگر اورژانس نخستین فرد مجرب و آگاه به کمک های اولیه و فوریت های پزشکی است. او با حضور به موقع بر بالین بیمار می تواند کمک شایانی در جهت حفظ جان بیمار تا زمان رسیدن به بیمارستان انجام دهد.حضور به موقع امدادگر و ارائه خدمات اولیه ی ضروری در این قبیل حوادث از اهمیتی اساسی برخوردار است .

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور به منظور کاهش مرگ و میر و انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای برخورد با حوادث شکل گرفت(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

با توجه به افزایش جمعیت، شاهد ازدیاد روز افزون اختلالات قلبی و عروقی، تصادفات، سوختگی ها، سقوط از ارتفاع و بسیاری از حوادث نا گوار هستیم.  تدابیر و تمهیدات زیادی جهت پیشگیری از وقوع این حوادث صورت گرفته که علی رغم آنها هنوز هم آمار مرگ و میر بالاست. تربیت افرادی با توانایی و مهارت های کافی در زمینه امداد گری و کمک های اولیه نقش بسیاری موثری در پیشگیری از تبعات این قبیل حوادث خواهد داشت.

امدادگر اورژانس با به کارگیری روش های صحیح و متکی به اصول علمی در ارائه ی مراقبتهای فوری و اورژانسی نقشی حیاتی ایفا می کند. در چنین شرایطی ثانیه ها برای بیمار و شخص آسیب دیده فوق العاده حیاتی بوده و اینجاست که نقش امدادگر اورژانس بهتر مشخص می شود(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

 طول دوره فوریت های پزشکی

طول دوره فوریت های پزشکی دو ماه و تایم آموزشی  آن  27  ساعت می باشد.

شهریه دوره آموزش فوریت های پزشکی

شهریه دوره آموزشی حضوری امداد و نجات و فوریت های پزشکی مبلغ  1,390,000 تومان بوده که هزینه دوره غیر حضوری (مجازی ، ارسال پک آموزشی به درب منزل) مبلغ  790,000 تومان می باشد(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

حقوق یک امدادگر چقدر است

بعد ار گذراندن دوره کمک های اولیه و فوریت های پزشکی و گرفتن مدرک معتبر این دوره ، باید بدانید که حقوق امدادگران بسته به فعالیت شخص در ارگان های دولتی یا خصوصی، متغیر خواھد بود.

از این رو نمی توان مبلغ دقیقی برای حقوق دریافتی امدادگر اورژانس در نظر گرفت(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

 سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی  فوریت های پزشکی

  • طول دوره: 30  ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه

آموزش فوریت های پزشکی مجازی واقعاً کارآمد است

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش فوریت های پزشکی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش فوریت های پزشکی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست.

این در حالی است که در آموزش فوریت های پزشکی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش فوریت های پزشکی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

آیا واقعاً نیازی به آموزش فوریت های پزشکی مجازی هست

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های فوریت های پزشکی  برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش فوریت های پزشکی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول فوریت های پزشکی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش فوریت های پزشکی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.

نحوه برگزاری کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره آموزش امداد و کمک های اولیه با آموزش اصول و تکنیک های مدرن و به روز کمک های اولیه در جهت پیشرفت کشور گامی مثبت برداشته است(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

اهمیت حضور در دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

با حضور در کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه شما می توانید جلوی مرگ بسیاری از افراد را بگیرید و از صدمات بیشتر به بدن آنها پیشگیری کنید(آموزش کمک های اولیه در تبریز).

برای آموزش کمک های اولیه در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی کمک های اولیه روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)