×

دستیاری دندانپزشکی pdf

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری منشی امورپزشکی یا همان دستیار دندانپزشک در شهر تبریز به صورت حضوری و در سایر شهر ها به صورت مجازی برگزار میشود و بعد از اتمام دوره گواهی بین المللی نیز ارائه میشود. به هنگام مراجعه به دندانپزشک افرادیرا که روپوش سفید پوشیده اند و به دکتر جهت تسریع در روند درمان و یا استریل کردن تجهیزات و همنطور هماهنگی زمان جهت مراجعه به دکتر را دیده اید(دستیاری دندانپزشکی pdf).

اگر شما هم میخواهید در مطب و کنار دکتر مشغول به کار شوید همین الان ثبتنام کنید تا همه مهارت های لازم جهت کار کردن کنار دکتر دندانپزشک را یاد بگیرید. (دستیاری دندانپزشکی pdf)

دوره دستیار دندانپزشکی  به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره دستیار دندانپزشکی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نحوه کار با تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت – جراحی-ارتودنسی و… به صورت عملی آموزش داده می شود. (فیلم آموزش دستیار دندانپزشکی)

دوره پایپینگ در تبریز

دستیار دندانپزشک به عنوان عضو حیاتی و مهم تیم دندانپزشکی هم به پزشک و هم به بیمار خدمت و کمک می‌کند. محدوده وظایف دستیار بسته به محل کار تعریف شده و طیف وسیعی را شامل می‌شود. تقریبا همه دستیاران دندانپزشک در مطب یا کلینیک دندانپزشکی و زیر نظر دندانپزشک فعالیت می‌کنند.(دستیاری دندانپزشکی pdf)

وظایف دستیار دندانپزشک

آماده سازی اتقاق درمان برای بیمار با پیروی از پروتکل های  مجاز

بیمار را برای درمان دندانپزشکی از لحاظ روحی و جسمی آماده می کنند.

آماده کردن پرونده بیمار

آماده کردن یونیت دندانپزشکی

ارائه آموزش های لازم به بیمار

منظم کردن وسایل مورد نیاز پزشک

و …

دانلود فایل آموزش دستیاری دندانپزشک

ویژگی های دستیار دندانپزشک

۱- به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بدهد.

۲- حتما از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.

۳- روابط عمومی خوبی داشته باشد و باعث افزایش تعداد بیماران شود.

۴- حداقل تحصیلات دیپلم داشته باشد.

۵- تمیزکار و منظم باشد.

۶- زودرنج نباشد.

۷- علاقمند به کار دستیاری و یادگیری باشد.

۸- سواد کامپیوتری داشته باشد.

۹- در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.

۱۰- مطب و وسایل آن را مال خود بداند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد.

۱۱- تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد.

(آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

آیا من می‌توانم دستیار دندانپزشک شوم؟

یکی از شغل هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد، شغل دستیار دندانپزشک است. دستیار دندانپزشکی شغلی است که افراد با استفاده از آن می ‌توانند به ارائه خدمات پزشکی به بسیاری از کسانی که به مشکلات دندانی و دهانی دچار می باشند، بپردازند. این افراد به یک دستیار نیازمند هستند، تا بتوانند به خوبی کار های خود را به پیش ببرند.

کسانی که در این شغل به فعالیت می پردازند، معمولا در کارهایی مانند، پر کردن و یا روکش کردن یک دندان نیاز به کمک بوده را همراهی کرده و اقدامات لازم برای آن را انجام می دهند تا دکتر دندانپزشک بتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد.

تاریخچه دندانپزشکی

تیتر ما در فصل اول مقدمه‌ای بر شرایط دندانپزشکی مطب دندانپزشکی و دستیاری به یک سری از تاریخچه‌های دندانپزشکی اشاره‌شده شاید برای خیلی‌ها حوصله سر باشد به‌صورت کلی توضیح خواهم داد شاید قدمت دندانپزشکی به‌اندازه طول عمر بشر باشد و درنهایت در هر دوره‌ای که بررسی کنیم در قرنی که ما نگاه کنیم می‌بینیم که نسبت به شرایطی که در آن دوران وجود داشته است بهداشت و سلامت خودشان اهمیت می‌دادند و اگر بخواهیم مقایسه کنیم با شرایط حال شاید بگویم که هیچ کاری برای حفظ سلامتشان انجام نمی‌دادند(دستیاری دندانپزشکی pdf)

هدف از دوره دستیار دندانپزشکی

  • آشنایی دستیار با تجهیزات و مواد دندانپزشکی
  • افزایش کارایی دستیار دندانپزشک
  • کاهش هزینه های ناشی از خطاهای دستیار دندانپزشک
  • کاهش ریسک های پزشگی ناشی از خطاهای دستیار دندانپزشک
  • تامین نیاز دندانپزشکان
  • تسهیل روند درمان

حقوق یک دستیار دندانپزشکی چقدر است ؟

حقوق یک دستیار با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید دندانپزشک نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به میزانی است که دندانپزشک تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد

پک  آموزش مجازی دستیار دندانپزشکی دقیقا برای چه کسانی ساخته شده است؟

با توجه به وضعیت کسب و کار، متوجه خواهید شد که امروزه، موفقیت در دنیای کسب و کار و رسیدن به درآمد قابل قبول در گرو یادگیری مداوم و توسعه مستمر مهارت‌هاست. اما راه حل ما برای شما چیست؟

اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین نداری.

اگر ساکن و یکنواخت بودن را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.

واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

( دستیار دندانپزشکی در تهران)

 فرصت‌های شغلی دستیار دندانپزشکی کجا‌ها هستند؟

بیمارستان‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی اصلی‌ترین موقعیت‌هایی هستند که نیاز به دستیار دندانپزشک دارند، دستیار دندانپزشک می‌تواند از مهارت حرفه‌ای خود برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده کند. شرکت‌های بیمه دندانپزشکی برای بررسی درخواست‌ها و شکایات نیاز به افراد آشنا به امور دندانپزشکی کلینیکی دارند(آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک

  • مخاطبین دوره: بانوان و آقایان
  • طول دوره: 27 ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی واقعاً کارآمد است ؟

برخی از افراد با دید سنتی که نسبت به آموزش دارند، معتقدند که آموزش دستیار دندانپزشکی حضوری به اندازه آموزش حضوری کارآمد نیست.اما این اساساً یک فرض غلط است. شما در آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی دقیقاً از همان توضیحات و بررسی‌هایی بهره‌مند خواهید شد که سر کلاس در اختیار شماست. این در حالی است که در آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی ، علاوه بر مهیا بودن همان آموزش‌ها، می‌توانید هر توضیح و آموزش موجود را بارهای بار دیده و بررسی کنید. این یعنی شما در آموزش دستیار دندانپزشکی یک استاد خصوصی با حوصله بی‌انتها برای تکرار مطالب در اختیار دارید.

آیا واقعاً نیازی به آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی هست ؟

این اصلی‌ترین پرسشی است که پیش از هر خریدی از خودتون خواهید پرسید. با توجه به لزوم شناخت فرآیند‌های دستیار دندانپزشکی برای تمام افراد حاضر در جامعه ، قطعاً خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی الزامی است. حتی اگر قصد اشتغال و درآمدزایی در این حیطه را نداشته باشید، امروزه یادگیری اصول دستیار دندانپزشکی یکی از الزامات است. پس بی‌شک باید خرید آموزش دستیار دندانپزشکی مجازی را در برنامه خودتان داشته باشید.(دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی)

برای آموزش دستیاری دندانپزشک در شهر تبریز با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی دستیاری دندانپزشک روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید