×

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز، نصب دوربین مدار بسته امروزه با توجه به کاربردهای بسیار این دستگاه در افزایش امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همین موضوع اهمیت دوره نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای را دو چندان کرده است. نصب دوربین مدار بسته نیاز به سرمایه بالایی ندارد. تنها کافیست با طریقه نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه آشنا باشید. که برای رسیدن به این مهارت بهترین راه شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته است. (دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز)

کلاس نصب دوربین مدار بسته در تبریز

این دوره آموزشی از دوره های آینده دار و پولساز است که در صورت شرکت و ثبت نام در آن می توانید در مدت زمان کوتاهی با نحوه نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن آشنا شوید. در دوره دوربین مدار بسته شما با انواع دوربین مدار بسته، کاربردهای آنها، نحوه نصب و جانمایی، تنظیمات مربوط به ضبط تصویر، زمان، انتقال تصویر و غیره آشنا می شوید.

نحوه ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته و شیوه درآمدزایی از آن موضوع دیگری است که دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته با آن آشنا خواهید شد. با توجه به پایین بودن سرمایه مورد نیاز برای ورود به این شغل، در صورت ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته فنی حرفه ای می توانید در مدت زمان کوتاه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

انواع دوربین مدار بسته

یکی از موضوعات مهمی که شما برای ورود به بازار کار این حرفه باید با آن آشنا باشید و در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل به آن پرداخته می شود شناخت انواع دوربین مدار بسته و ویژگی های هر یک می باشد. دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی دارند و هر یک از آنها با توجه به کاربردهای گوناگونی که دارند برای مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته بندی انواع دوربین مدار بسته متفاوت است اگر بخواهیم این وسیله را بر اساس تکنولوژی دسته بندی کنیم دوربین ها به سه دسته آنالوگ، تحت شبکه و HD تقسیم می شوند. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری متفاوت اند، دوربین مدار بسته بولت، دام ، اسپید دام، چشم ماهی، پین هول، حرارتی، روز و شب، دید در شب برخی از انواع دوربین بر اساس شکل ظاهری هستند. دوربین های مدار بسته بر اساس لنز نیز متفاوت هستند، دوربین های لنز فیکس، لنز وریفوکال و AL برخی از انواع دوربین بر اساس کیفیت متفاوت لنز هستند. (دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز)

تفاوت دوربین آنالوگ و تحت شبکه (ip)

پیش از آنکه به بررسی و مقایسه تفاوت های این دو دوربین بپردازیم بگذارید شما را با هر یک از این دوربین ها آشنا کنیم.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از انواع قدیمی دوربین به حساب می آیند. این دوربین ها از طریق امواج آنالوگ کار کرده و امواج آنالوگ و نوع کابلی که برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد در کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این دوربین های بسیار حائز اهمیت است. این دوربین سیگنال های ویدئویی را به شکل امواج آنالوگ ارسال کرده و توسط دستگاه DVR تصاویر را ضبط می نماید. (دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز)

دوربین مدار بسته تحت شبکه یکی از دیگر انواع دوربین مدار بسته است. این دوربین برخلاف دوربین آنالوگ برای ارسال تصاویر از پروتکل های شبکه استفاده می کند. دستگاه NVR، هارد دیسک، منبع تغذیه، سوئیچ شبکه، کابل شبکه، کابل برق، اتصالات شبکه برخی از اجزای این دوربین است.

اما پس از آشنایی با دوربین های آنالوگ و تحت شبکه نوبت آن است که با تفاوت های این دو دستگاه آشنا شویم. کیفیت و رزولوشن تصاویر در دوربین های تحت شبکه در مقایسه با آنالوگ بیشتر است. نوع دستگاه ضبط کننده تصویر در این دوربین ها متفاوت است در دوربین های آنالوگ از دستگاه DVR و در دوربین های تحت شبکه از NVR استفاده می شود. از لحاظ امنیت، دوربین مداربسته تحت شبکه، از امنیت بالاتر و بهتری در مقایسه با دوربین مداربسته آنالوگ بهره مند می باشد.

دوربین های تحت شبکه در مقایسه با نوع آنالوگ به علت برخورداری از عمق تصویر برداری بالا، مساحت و فضای قابل توجهی را تحت پوشش خود قرار می دهند. در فواصل طولانی، کیفیت تصاویر دوربین های آنالوگ به میزان چشمگیری کاهش می یابد این موضوع در دوربین های تحت شبکه دیده نمی شود. برای نصب و پیاده سازی دوربین آنالوگ، نیاز به کابل کشی بالایی می شود. این امر هزینه‌های بالایی را در پی دارد در حالی که در دوربین های تحت شبکه به این هزینه نیاز نمی باشد.

دوربین مداربسته ، از بازه قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین مداربسته تحت شبکه، برخوردار می باشد. دوربین مداربسته IP، از انعطاف پذیری بسیار بالایی بهره مند است. با شرکت در پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق به طور کامل با هر یک از این دوربین ها، کاربرد آنها،نحوه نصب و تنظیمات آنها آشنا خواهید شد. (دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز)

تفاوت دستگاه DVR و NVR

دستگاه های DVR و NVR هر دو یک وظیفه مشترک را دارند و آن هم ضبط فیلم دوربین مدار بسته است. NVR که مخفف کلمه Network Video Recorder است یک دستگاه ضبط تصاویر تحت شبکه است و DVR که مخفف کلمه Digital Video Recorder می باشد یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال است. دستگاه DVR داده های دریافتی از سمت دوربین را در دستگاه ضبط کننده پردازش می کند اما NVR داده ها را رمزنگاری و پردازش می کند. دستگاه های DVR برق دوربین را تامین نمی کنند و هر دوربین باید مستقیما به یک دستگاه ضبط کننده متصل شود.

در دستگاه NVR نیازی به اتصال فیزیکی دوربین نمی باشد و تنها یک سیگنال دیجیتال را از دوربین دریافت می کند. از نظر ظاهر نیز دستگاه های DVR و NVR با هم تفاوت هایی دارند. دستگاه NVR دارای پورت شبکه RJ45 و DVR دارای درگاه کواکسیال است. به طور کلی باید بگوییم که DVR از دستگاه NVR انعطاف پذیری کمتری دارد. از نظر نحوه پشتیبانی و دخیره اطلاعات NVR می تواند تصاویر را هم بر روی هارد، شبکه و حتی بدون شبکه ذخیره سازی کند. کیفیت تصاویر NVR از DVR بالاتر است. (دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در تبریز)

بازار کار نصب دوربین مدار بسته در تبریز

نصب دوربین مداربسته دارای بازار کار بسیار بزرگی می باشد. امروزه دوربین مداربسته در انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، بهداشتی، صنعتی و غیره نصب می‌شود و در برخی از محیط‌ها مانند ادارات و فروشگاه‌ها نصب آن اجباری می‌باشد. این موضوع نشان از افزایش تقاضا برای نصب دوربین مدار بسته و رونق بازار کار نصب دوربین مدار بسته می دهد بنابراین در صورت آموزش نصب دوربین مدار بسته می توان درآمد خوبی را برای این شغل انتظار داشت.

فرصت های شغلی نصاب دوربین مدار بسته

فرصت های شغلی برای این حرفه بسیار است. در صورت شرکت در دوره آموزشی نصب دوربین مدار بسته می توانید:

– به صورت شخصی با راه اندازی مغازه به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

– با استخدام در اداره راهنمایی و رانندگی به نصب انواع دوربین ها در این اداره بپردازید.

– به استخدام نمایندگی های دوربین مدار بسته در آیید.

– انتشار آگهی در دیوار و شیپور و فعالیت در شبکه های اجتماعی، ثبت نام در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره، استادکار، امدادکاران

آموزشگاه آپادانا در تبریز

سرفصل‌های دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر در تبریز

– آشنایی با انواع دوربین‌های AHD و IP

– آشنایی با انواع برندهای دوربین و DVR

– آشنایی با DVR و NVR

– آشنایی با مفاهیم شبکه

– آشنایی با مفاهیم شبکه

– آشنایی با انتقال تصویر بی‌سیم

– آشنایی با انواع انواع سنسورهای امنیتی و سامانه‌های دزدگیر

– مرور کلی بر تنظیمات حرفه‌ای تجهیزات امنیتی

– آشنایی با نصب انواع دزدگیر خانگی و تجاری

– آشنایی با سیستم‌های امنیتی و ارتباط بین شعب

– قیمت‌گذاری نصب تجهیزات امنیتی

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)